Uitstekend

1 review over Camping Le Randonneur in het Nederlands

een plek om terug te komen

Ans en Wim Beens, 6-8-2011

We hebben hier 10 dagen in juli / augustus gestaan en het geweldig gehad. We hadden het geluk dat we een plek aan de rivier hadden: een prachtig uitzicht en veel licht en zon hierdoor! de mensen in kano's passeerden ons dagelijks met tientallen tegelijk. Andere plekken op de camping zijn schaduwrijker, maar ogen ons inziens hierdoor wat somberder. Er is dagelijks brood is te bestellen. Rond de receptie is Wifi gratis te ontvangen. Ligging vlakbij le Rosier, een perfecte plek im de regio te bekijken. Veel wandelmogelijkheden. Ook fietsen langs de Tarn is op "een gewone fiets" goed te doen.

Wim en Ans Beens.

Gereisd met partner in juli 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Randonneur in Mostuejouls, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Randonneur zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Randonneur scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.