Vakantiepark Le Hameau de Montreal

super

chantal, 15-1-2011
  • Activiteiten5
  • Onderkomen8

we zijn er geweest met 3 kinderen(10/8/8). heel mooie rustige omgeving, gezellige marktjes, leuke pleinen...en voor de kids...overzichtelijk zwembad. De man stond er bijna voor alles alleen, maar hij deed telkens wat gevraagd werd.

supervriendelijk en grapjes naar/met de kids. ook hij leende gewoon zijn reiskaart uit omdat we een eind verder de tour wilden volgen...veel Belgen. In het dorpje een superette met vanalles en nog wat...kortom SUPER!!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

wel voor herhaling vatbaar ...

Kristel, 5-8-2010
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Wij waren er voor drie nachten en toch wel heel tevreden. Je bent er wel in het Zuiden van Frankrijk dwz alles op het gemak ... maar als je iets vraagt, dan komt het wel in orde.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

men weze gewaarschuwd - het is niet wat het lijkt!

kris vanbaelen, 21-8-2009
  • Activiteiten1
  • Onderkomen4

in telegramstijl: Nederlandstalige animatie is niet voorzien (in tegenstelling tot de site van Sunjets); kapstokken waren niet aanwezig (gestolen door vorige bewoners, dixit receptioniste); 1 glas krijg je aan tafel: wil je wijn én water drinken, moet je eerst je glas leegdrinken; de vaatwas was stuk (melding op dinsdag - op vrijdag heeft mijn man zelf mee moeten sleuren om een andere in het appt te krijgen); in het appt voor 4 pers. zijn er slechts 2 planken om kleding weg te leggen die dan nog op zo'n 1m65 hoog staan; na 4 dagen moesten we plots een karafje wijn wel betalen; de grote glijbaan die getoond wordt, ligt in een ander park op zo'n kilometer langs een steenweg en was trouwens gesloten!; als 4 sterren aangeprezen door Sunjets, 3 sterren door zichzelf, is het geen 2 sterren waard; de beveiligde parking is helemaal niet beveiligd en in Frankrijk neem je maar beter je voorzorgen (toegang was niet afgewerkt)
Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

nooit meer

galle alinda, 4-8-2009

ik zal er nooit meer gaan, onvriendelijk, wat betreft het eten heel slecht en veel te weinig voor alle gasten, geen gelijksvloer boeken anders is de kans groot dat je van de bovenburen kruimels en ander vuil op je boord krijgt, na 1 jaar open geen groen. wij hadden half pension en de handdoeken en bedlinnen waren niet ververst we moesten telkens om proper handdoeken en bedlinnen gaan vragen en op een onvriendelijke manier werden deze (tegen hun zin) gegeven. aan het ontbijt moesten wij ook vragen om broog en dan waren ze aangebrand.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

vakantiegevoel in prachtige omgeving

huub, 5-9-2008

Zeer toffe vakantie gehad in dit complex. De omgeving is betoverend mooi en rustig, het enige nadeel is dat je zeer ver van alles af zit. Om naar de dichtsbijzijnde supermarkt te gaan moest je toch al snel 15km afleggen. Het appartement is zeer mooi en verzorgd, enkel ons televisietoestel werkte niet en dat zijn we wel meermaals moeten gaan melden. Voor de rest niets te klagen! Leuk zwembad met sauna en jacuzzi. Kortom een ideale verblijfplaats voor gezinnen die graag in een rustige omgeving vertoeven.
Gereisd met partner in september 2008

Ja, maar......

John, 2-9-2008
  • Onderkomen8

Montreal du Gers is een rustig dorp met een mooie oude centrale markplaats, omzoomd door arcaden, niet overlopen door toeristen, met leuke activiteiten eind juli en in de maand augustus. In de omgeving zijn op korte afstand, 10 tot 15 km, een groot aantal bezienswaardigheden: bastides, opgravingen, bijzondere kloosters en de stad Condom voor de inkopen. Het appartementencomplex "Le Hameau du Montreal" is helaas erg krap opgezet. Er is weinig privacy voor de bewoners. De appartementen op de begane grond hebben een terras direct onder de bovenburen, waarvan de vloer van het het terras uit planken bestaat met 1 cm tussenruimte. Broodkruimels, chips, zand en zelfs bestek verstoren de rust van de onderburen. Tijdens ons verblijf zagen wij dat een aantal bewoners dit wist te ondervangen door een laken of een grondzeil(!) op te hangen. Vraag bij reservering om een appartement op de begane grond of een appartement zonder bovenburen.

Pluspunt was het grote aantal gezinnen met kinderen

Gereisd familie in augustus 2008

Relax vakantie

Marcel, 31-8-2008
  • Onderkomen8

Aangezien het park pas is geopend is alles dus nieuw. Nadeel is wel dat er nog weinig begroeing is, waardoor je nog geen privacy hebt. Ook bij het zwembad was weinig schaduw. Appartement was ruim maar niet overdreven groot (wij hadden duplex app voor 3 pers). Bedden waren zeer goed te noemen. Verder was alles aanwezig (zelf bij ons een vaatwasmachine). Wat ik wel vervelend vond was de éénmalige bedlinnen. Lakens werden in onze 2 weken niet verschoond. Park lag op loopafstand van het dorp (mooi maar zeer rustig dorpje, met "slechts" 3 restaurant). Montreal ligt zeer gunstig om leuke uitstapjes te doen.

Wij hebben het hier prima gehad

Gereisd familie in augustus 2008

gezellig, mooie omgeving, luxegevoel

henk de graaf, 13-8-2008

Voor een korte week hebben wij genoten van deze nieuwe olea lokatie!

Erg gastvrij en vooral het optreden van Hollandse Ton was erg indrukwekkend, altijd daar voor hulp en advies!

Gereisd met partner in augustus 2008

boek nooit halfpension

ludo ide, 21-7-2008
  • Onderkomen8

mooie nieuwe appartementen( geen privé)

te klein restaurant plaats voor 25 man .Er was geen eten genoeg. slecht manegement veel te gierig !!

Gereisd familie in juli 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Le Hameau de Montreal in Montréal du Gers, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Le Hameau de Montreal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Le Hameau de Montreal scoort een 6.9 uit 10 op basis van 10 reviews.