Uitstekend

25 reviews over Camping Pouylebon in het Nederlands

Wat heeft deze camping eigenlijk niet?!

Daniël en Merlijne, 19-8-2017

Eigenlijk niets. We hebben enorm genoten op deze prachtige plek. Door de buitengewone gastvrijheid van Jean-Marc, met zijn passie voor koken en Florence, met haar oog voor detail, hebben wij de ultieme vakantie gehad. Camping Pouylebon = rust - gezelligheid - samen eten - gastvrijheid - puur genieten. Dank jullie wel. Liefs
Gereisd familie in juli 2017

fantastische camping

Jeannette, 11-8-2017

Camping Pouylebon is een hele gezellige, mooi aangelegde camping. Je kunt er heerlijk eten en het brood wordt op je plek bezorgd. Er wordt regelmatig iets georganiseerd, bv. op de camping zelf: tafeltennistoernooi, kampvuur en buiten de camping werden er uitstapjes verzorgd naar een wijnboerderij waar Armagnac werd gemaakt en naar een biologische geitenboerderij, leuk voor jong en oud. Er zijn veel kinderen op de camping, maar om 22.00 uur is het stil. Wij hebben echt genoten!
Gereisd met partner in juli 2017

Schitterende plek

Jaap en Diny Hoeksma, 9-10-2016

prachtige omgeving, erg heuvelig waardoor fietsen iets minder geschikt is zonder goede conditie en helm is zeker aan te raden.

geweldig lekker gegeten bij Jean-Marc, veel plezier tijdens dit leuke table-hote diner, vriendelijk, gastvrij gezin.

super dat s'ochtends de warme broodjes bij je tent worden bezorgd!

en de stilte..............niet te geloven, een aanrader voor ieder die van rust houdt!

Gereisd met partner in september 2016

het paradijs op aarde bestaat dus echt

Bert en Melia, 4-10-2016

Wat een heerlijke camping. Hartelijke gastheer en gastvrouw. Ruime mooie plaatsen. Een heerlijk zwembad. Meerdere keren per week culinaire heerlijkheden van Jean Marc. Je hoort hier nog de stilte, wat een rust. Mooie omgeving ook met vele schilderachtige dorpjes. Een aanrader voor het voor en na seizoen.

Heerlijk verblijf

Tom, 15-9-2016

Heerlijke dagen op de gastvrije en mooie camping Pouylebon. Als lid van SVR is de prijs helemaal in orde. De camping is zeer charmant aangelegd, leuk aangekleed en er is duidelijk aandacht voor de gasten. 's Ochtends staat het vers gebakken brood onder je luifel en wordt je wakker van die heerlijke geur. Als je leuke plaatsen wilt bezoeken, moet je iets verder rijden. De camping was voor ons, zo in het na seizoen een oase van rust. Precies het geen we wilde.

Sfeervolle fijne camping

Maarten en Ester Bent, 4-8-2016

Wij hebben een geweldig verblijf gehad op deze sfeervolle camping. Het is er rustig maar wel heel gezellig. Het is een mooie groene camping met hele ruime plekken. De eigenaren Jean Marc en Florence zijn heel hartelijk en gastvrij. Wij voelden ons gelijk welkom en onze kinderen (7,9 en 11 jaar) hebben zich heerlijk vermaakt. Er wordt geregeld iets georganiseerd voor de kinderen en volwassenen maar op een fijne kleinschalige manier (avondwandeling, marshmallows roosteren in het kampvuur, bbq etc). Er wordt vers brood gebracht 's ochtends (zelfs bij de tent...!). Het zwembad ligt mooi en de kinderen hebben zich er uren in vermaakt. Wij gaan graag nog een keer terug! Groeten, Maarten en Ester
Gereisd familie in juli 2016

Gastvrije sfeervolle camping

Elly en Johan Tuk, 8-7-2016

Na een pittige bergwandeling in de Pyreneeën maakten we een geheel toevallig een tussenstop in Pouylebon.

Het was even zoeken maar de entree was gelijk een verademing.

Wat een leuke Franse sfeer, authentiek boerderij-huis en overdekt terras, brocante, prettige kleuren en planten.

Met een hartelijk gastvrij ontvangst van Jean-Marc voelden we ons direct welkom.

Onze camper konden we op een groene, ruime plek opstellen met uitzicht op veld en bos.

De kleine verzorgde camping is een mooi rust punt voor wie van natuur en rust houdt.

Als het warm is er een buitenbad aanwezig. Het sanitair is ook prima verzorgd.

's Avonds genoten we een diner op restaurant niveau, gezellig terras, leuke vlotte bediening en heerlijke maaltijd.

Florence en Jean-Marc bieden met hun camping, Pouylebon, een smaakvol en plezierig verblijf in de Gres.

Voor ons smaakt het in ieder geval naar meer in combinatie met avonturen in de Pyreneeën.

Gereisd met partner in juli 2016

Heerlijke week!

Jose, 2-7-2016

Camping Pouylebon is ons heel goed bevallen. We hadden een prachtige tent van touroperator op een heerlijk rustig plekje met heel mooi uitzicht. Elke ochtend verse broodjes, die de eigenaar persoonlijk kwam brengen. Voor ons zeker een plekje om te onthouden.

Terry en José

Gereisd met partner in juni 2016

Geweldig

Paul en Annerien, 23-8-2015

Toen we hoorden dan Jean Marc en Florence en hun hele gezin een camping hadden overgenomen in de Gers, zeiden we gelijk, daar gaan we heen. We reserveerde voor een week, maar dat werden enkele dagen langer. Waarom???

Het is een rustige niet te grote mooi gelegen camping met zwembad en schoon sanitair. Grote ruime schaduwrijke plaatsen. Zalig eten: vader en zoon zijn kok (iedere avond table d'hote) in een mooi gezellig ingerichte franse schuur met terras. Gezamenlijke activiteiten, indien gewenst, b.v. BBQ-avond, franse avond, paardrijden voor de kinderen bij een manege in de buurt. Mooie omgeving tussen de zonnebloemen, genoeg te bezichtigen in de omgeving. 's Ochtends verse warme broodjes en/of croissants gebracht bij je tent. Kortom een zalige vakantie gehad bij een mooi gezin waar iedereen hard wekt om de gasten het naar hun zin te maken. Jullie hebben er iets moois van gemaakt! We hebben genoten van jullie gastvrijheid en zorg. Heel veel succes verder. Paul en Annerien.

Gereisd met partner in augustus 2015

Fantastische camping

Machteld Lavell, 20-8-2015

Wij vonden het een verrassend mooie maar vooral supervriendelijke camping.De ontvangst zeer persoonlijk door Florence of Jean marc of een van hun alleraardigste kinderen. Het voelt als een zeer warm welkom. Niet alleen het welkom was bijzonder vriendelijk maar ook de grote plaatsen waren prachtig. Wij hadden een week geboekt maar boekten nog een week bij zo fijn hadden wij het. Ook hebben we vanuit de camping een tweedaagse tocht naar de Pyreneeën gemaakt. Wat wij bijzonder vonden was dat er veel mogelijk is op de camping en de vriendelijkheid was echt niet alleen voor het welkom maar tot aan het eind hebben we genoten van de gastvrijheid van de familie Sinack.
Gereisd familie in juli 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Pouylebon in Montesquiou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Pouylebon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Pouylebon scoort een 8.95 uit 10 op basis van 25 reviews.