Camping L'Anjou **

Camping L'Anjou
L'Anjou
8,8

12 reviews over Camping L'Anjou in het Nederlands

Een camping waar je naar teruggaat!

Lomme, 14-8-2017

Er zijn heel weinig campings waar wij meerdere keren komen maar dit is er zo één! Fijne rustige camping met ruime plekken op een mooi begroeid terrein. Er is een heerlijk zwembad en een gezellig terras. Het sanitair is eenvoudig en schoon. Er is (gelukkig) geen animatieteam maar daar staat tegenover dat de gastvrouw regelmatig een knutsel uurtje organiseert voor de kinderen. De omgeving is authentiek landelijk, hier proef je nog het echte Frankrijk zonder veel toerisme. Dichtbij ligt het mooie Marciac en lekker lunchen doe je in Bassoues!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Een ontspannen en plezierige vakantie ❤️

Paulien te Braak, 8-8-2017

Al een aantal jaar komen wij op deze fantastische camping van Clements en Monique. De persoonlijke benadering van Clements en Monique is uitzonderlijk. Er wordt met je mee gedacht. Onze auto was kapot en er werd een goede garage aanbevolen. We hadden een huisarts nodig voor onze zoon van 5 en die werd gebeld. Tevens kun je heerlijk eten, drinken en een ijsje bij hun eten. Ook voor een leuke prijs.

Het sanitair wordt minimaal 2 keer per dag schoongemaakt. Zijn er veel gasten op de camping, dan vaker!

Om de dag is het knutselen bij Monique. We hebben mooie lampen versiert, geverfd, dromenvangers gemaakt en de kinderen kunnen zo om een kleurplaat vragen.

Het zwembad is eenvoudig, maar voor ieder wat wils. Zo heeft het bad verschillende dieptes.

De plekken zijn ruim en beschut. Er is veel schaduw, maar plek om te zonnen is er natuurlijk ook.

Er heerst hier rust en mensen gaan gemoedelijk met elkaar om.

Clements en Monique bedankt voor de fantastische vakantie! 💖

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Kindvriendelijke camping

Eva en Thijs, 5-8-2017

Toen wij op Camping L'Anjou waren, waren er vrij veel kinderen, wat heerlijk voor onze kinderen (en dus voor ons) was. We hoorden echter dat dit uitzonderlijk was. Het is een fijne, kleinschalige camping met gedateerd sanitair. Als service-gerichte Nederlander wordt je geduld hier wel op de proef gesteld. "Het brood is er om 8 uur", dat zou ook best wel eens half 9 kunnen zijn. En als je je kinderen een ijsje hebt beloofd, kan het zo maar zo zijn dat je een kwartier staat te wachten naast de koeling voordat je geholpen wordt. Dat is even schakelen. Leuke sfeer tussen de gasten onderling!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Rustig,prachtige camping

rien droog, 9-9-2013

Gezellig voor iedereen.goede service en vriendelijke mensen.

En goede,ruime staanplaatsen.

Gereisd met partner in augustus 2013

Een vakantie plek zoals deze zou moeten zijn

Kimberley, 26-7-2013

Een fantastische omgeving. Super leuke familie camping, en hele aardige camping eigenaren. Zodra je op vakantie bent op camping l'anjou voelt het bijna als thuis maar dan in viva la france. Deze gezellige familie camping is een aanrader van iedreen.
Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

fantastische plek

annie en ad kok, 27-8-2012

Hallo luitjes.Nou we hebben het weer prima gehad.Prachtig weer, lekker gegeten,en heerlijk genoten van de omgeving.Groetjes
Gereisd met partner in januari 2012

EEN KNUSSE CAMPING

Annie Kok, 2-9-2011

Een zeer leuke camping waar je lekker tot rust komt.Mooie plekken lekker zwembad,goed van eten,en een prachtige omgeving.Zeker een camping om terug te komen.
Gereisd met partner in augustus 2011

Kleinschalige camping met vriendelijke eigenaren

patricia_2, 11-8-2011

Camping l'Anjou ligt in een prachtige omgeving met ongerepte natuur. De hoeveelheid dieren die we daar in het wild gezien hebben ... prachtig! De camping is in handen van Nederlandse eigenaren die maar weinig te gek is. Wij hebben één van de drie mobile homes gehuurd en deze was prima tegen een zeer redelijke prijs. Ook lekker gegeten op de camping, waar eigenaresse Monique dan voor je in de keuken staat. Het sanitair behoeft hier en daar wat onderhoud. Zwembad voldoet prima, alhoewel het water behoorlijk koud was na een paar flinke regenbuien. Toen wij er waren, waren er ook behoorlijke veel Franse festivalgangers. Op zich jammer omdat die duidelijk wat anders op de camping zochten dan de Nederlandse gasten. Voor ons zoontje van 9 jaar was er dan ook niet altijd een speelkameraadje. Voor onze dochter van 10 jaar daarentegen wel. Zeker toen zij mee mocht helpen met het verzorgen van de cavia's. Kortom, prima camping waar wij zeker nog een keer terug zouden kunnen komen.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

zeer kindvriendelijk met persoonlijke aandacht

Lidwien, 2-8-2010

Wij zijn hier in juli 2009 geweest. Wij hebben een van de drie mobile homes gehuurd. Wij 2 volwassenen en 2 kinderen vonden het hier geweldig. Voor de kinderen was er van alles te doen. Dieren aaien, knutselen en spelen in de speelcaravan. Ook de speeltuin was leuk. Wij konden heerlijk lezen. In de omgeving is genoeg te doen, maar daar moet je wel een eindje voor rijden. Monique en Clemens zorgden voor een persoonlijke sfeer. Met in het weekend een gezellig barbeque. Maar ook een lekker wijntje bij aankomst.

Een echte aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

fantastische plek

Jaap, 19-2-2010

gezellige rustige camping. Leuk zwembad. gastvrije beheerder. Mooie plekken
Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping L'Anjou in Montesquiou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping L'Anjou zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping L'Anjou scoort een 8.8 uit 10 op basis van 12 reviews.