Camping Chateau Le Haget (Glamping) ***

Camping Chateau Le Haget (Glamping)
Chateau Le Haget (Glamping)
8,7

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Chateau Le Haget (Glamping) bij:

7 tips over Chateau Le Haget (Glamping)

Familie Mulder, 21-8-2014
Het overdekte marktje in Mirande (kwartier rijden) Auch (half uur), Pau (1,5 uur), Lourdes (1,5 uur), de watervallen bij Pont d' Espange (2 uur rijden).
jeanine mulders, 18-8-2014
Paardrijden bij de manege is n aanrader..
ricardo van oeveren, 12-8-2014
WiFi is aanwezig, alleen als je met een aantal mensen bij de bar zit dan is het heel traag en niet vooruit te branden. Dat zou een aandachtspunt kunnen zijn verder is alles tip top in orde

jan Klaver, 2-8-2014

Bezoek van het restaurant bij het kasteel

Pic d' espagne, spectaculaire maar eenvoudige wandeling

Toulouse, bruisende stad

dekoning48, 23-8-2013

De animatie, die verzorgd werd door Aline, was super!! Aline kende alle kinderen, van klein tot groot, bij naam en probeerde de activiteiten voor iedereen aantrekkelijk te maken. De animatie was kleinschalig, maar voor onze kinderen (van 3 en 4 jaar) perfect!

De table d'hotes is een aanrader! Zeker meedoen!

De omgeving is mooi, maar voor uitstapjes moet je toch al snel een uur rijden met de auto. Voor mensen die net als ons graag veel willen bekijken is dit iets om rekening mee te houden.

Mark Vonk, 14-8-2013
    Omgeving is vrij rustig. Dagje Pyreneeën in combinatie met een avondwandeling in Lourdes is leuk om te doen. Atlantische Oceaan is even rijden, maar er zijn campinggasten die een dagje zee hebben gedaan (wij niet). Verder de gebruikelijke Franse dorpjes. Ik had mijn racefiets niet bij me (wel spijt van), maar het is een prima gebied om een rondje te maken met diverse klimmetjes.

Ingrid Kool, 1-7-2012
    Leuke kastelen in de omgeving waar wijn te proeven en te kopen is. Enorme velden met wijnranken. De plaats Auch 35 km verder erg leuke plaats met winkeltjes en restaurantjes. Ook Mirande leuk plaatsje wat iets van 10 km is.