1 review over BedAndBreakfast La maison d'Hotes de Bigot in het Nederlands

Niet zo heer erg leuk

Mimi, 14-5-2010

In deze b&b boekten we 4 nachten met avondeten, bij aankomst begroette de heer des huizes ons en mevrouw bleef bij haar bezoek zitten.Bij het tonen van de kamer werd ons gezegd dat er geen avondeten was, dat werd maar aangeboden als er meerdere gasten waren en als er aan verdient kon worden (dat laatste waren de woorden van mevrouw). De kamer was ok, maar de ontbijtruimte was zeer groot en niet heel netjes, was een verbeterde schuur. Wij zouden deze b&b niet aanbevelen aan vrienden of kennissen.
Gereisd met partner in mei 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in BedAndBreakfast La maison d'Hotes de Bigot in Montesquieu-Lauragais, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over BedAndBreakfast La maison d'Hotes de Bigot zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

BedAndBreakfast La maison d'Hotes de Bigot scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.