8,5

Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Domaine de Merlanes**** bij :

101 reviews over Camping Domaine de Merlanes in het Nederlands

Ontspanning!

Goede rustige camping, 8-8-2017

Erg ontspannende camping waarbij ik het gevoel had bij mensen te gast te zijn.

Paar keer in de week kun je mee eten en dit vonden wij zowel erg prettig als goed.

Mooie plekken met leuk zwembadje en leuk zwemmeertje. Animatie is minimaal maar dat vonden wij niet storend. Er zijn wat dieren (lama, geiten konijnen) aanwezig die goed vielen bij de kinderen. Houd wel rekening met stukken lopen tussen hoofdgebouw en de kampeerplekken als je op het eind staat. Voor mensen die van paarden houden is dit een must have heb ik het idee.

Gereisd familie in augustus 2017

Heel mooie, schone & kindvriendelijke camping

Annelies De Becker, 22-7-2017

Met camperpech gearriveerd, maar door de behulpzame eigenaars een oplossing gevonden in de buurt. Heel mooie plaatsen rondom een speelplein. Dichtbij kraaknet sanitair, leuke zwembaden, animatie maar zeker niet storend. Onze 3-jarige heeft tot onze grote verbazing genoten van zijn ponyrijles. Niet zomaar een toertje rond de camping, maar oefeningetjes met voor alle kindjes voldoende begeleiding. Wij komen zeker terug!
    Gereisd familie in juli 2017

Heerlijke vakantie

Lilian, 20-7-2017

Wat een heerlijke camping! Super vriendelijk, behulpzame eigenaren. Sanitair netjes en schoon. Plekken zijn onwijs groot. Netjes onderhouden alles. Heerlijke maaltijden gegeten op t terras. Fijne zwembaden. Wij hebben heerlijke vakantie gevierd en gaan zeker nog eens terug
    Gereisd met partner in juni 2017

Erg leuke camping

Erg leuke camping, 2-7-2017

Mooie camping in een prachtig landschap. We hadden een safaritent gehuurd met eigen sanitair. Erg netjes. Mooi zwembad en gezellig cafe. Enige nadeel is de heuvel die je steeds moet beklimmen.

Leuk dat er een manege bij zit voor de kids. Je mag ook paarden meenemen naar je tent, was een hit bij onze kinderen!

Gereisd familie in augustus 2015

Klein paradijsje met manege

Fam. Scheer, 27-5-2017

Zeer mooie camping waarin je midden in de natuur zit.

Grote staanplaatsen, schoon sanitair en een gezellig terras waar regelmatig lekkere maaltijden worden neergezet. Patatjesdag is uiteraard voor de kinderen (en volwassenen) een feest.

Er zijn 2 zwembaden, een groot veld met speeltoestellen, maar de verassing van de camping is het kleine zwemmeertje, waar wij met de tent aan stonden.

De plek in het door ons omgedoopte "weerwolvenbos" was zoals we het op een camping graag zien. Lekker veel ruimte voor de grote tent met bijzettentje en bomen voor de hangmat pal aan het zwemmeertje.

Ik herinner me heerlijke avonden waarin de kinderen zich om de vuurpot verzamelden om spelletjes (Weerwolven van Wakkerdam) te spelen en de ouders daar met een wijntje van genoten.

En dan is er nog de manege, waar de kinderen fijne paardrijlessen krijgen en pony's kunnen wassen. Onze dochter is hier een paardenmeisje geworden:-)

Simone, Guido en Jamie, bedankt! We komen zeker terug!

Gereisd familie in juli 2016

Wij hebben hier een heerlijke vakantie gehad

Familie Bakker, 26-9-2016

Vanaf het moment dat wij de camping opreden voelde het direct vertrouwd. De Nederlandse eigenaren en het personeel zijn zeer vriendelijk. De camping is lekker groen. De plekken zijn groot en ' s nachts koelt het lekker af, hierdoor hebben wij heerlijk geslapen. Onze dochter was helemaal dol op de paardrijlessen van dochter Jamie en wij gaan zeker volgend jaar nog een keer terug.
      Gereisd familie in augustus 2016

Genoten van een uitermate rustige vakantie.

Wubbe en Elly Moorlag, 14-9-2016

Bijzonder goed : geen WiFi, geen radio-ontvangst, geen TV. in ons chalet en we hebben het niet gemist.

Volkomen rust en stilte met 's nachts een schitterende sterrenhemel.

Een chalet met veel ruimte zowel binnen als buiten.

Simone en Guido zijn erg gastvrij,vriendelijk en behulpzaam.

Men verkoopt heerlijk brood.

Heerlijk menu gegeten met andere gasten op het sfeervolle terras. Alle hulde voor Simone's kookkunst.

Kortom, een ideale vakantieplek. Een adres om naar terug te gaan.

Tip; zeker bij erg warm en dus erg zonnig weer wat wij twee weken hadden, misten we bv. een parasol want het afdak van het terras voldoet dan niet.

Gereisd met partner in september 2016

Mooie plek om tot rust te komen

R. Koenraads, 26-8-2016

Mooie camping met heel ruime plaatsen. In het hoogseizoen tref je hier alleen Nederlanders en Belgen. Het sanitair is netjes maar eenvoudig. De zwembaden zijn netjes, wel verbaasde het me dat het verwarmde bad de helft van de dag gesloten was voor gasten omdat er zwemles gegeven werd. Niet erg netjes als je er wel voor betaald. Het restaurant is op inschrijving er is dan ook alleen een dagmenu. Brood wordt afgebakken op de camping (wel vooraf bestellen) in het dorp zitten twee bakkers met heerlijk vers brood. Voor kinderen zijn er wat speeltoestellen, 1 keer per week klimmen in een boom en pony's wassen. Er is verder geen animatie. Voor een camping waar ik alleen oudere met jonge kinderen tegen kwam in deze prijsklasse verbaasde me dat wel. De leiding richt zich voornamelijk op volwassenen. Als je van paardrijden houdt dan kun je hier les volgen en een rit over het domein maken.
      Gereisd familie in augustus 2016

Een ideale gezinscamping, Frankrijk op z'n mooist

Fam. Ohlsen, 20-8-2016

Camping Domaine de Merlanes is een ideale plek voor natuurliefhebbers met jongere kinderen. De camping is met 61 plaatsen nog heel overzichtelijk maar beschikt toch over drie zwembaden, twee speeltuinen, een kinderboerderij en een kabelbaan. Bovendien is er een manege waar paardrijlessen worden gegeven. De omgeving van de camping is prachtig: op de smalle weggetjes is het goed wandelen, fietsen of paardrijden en er zijn meerdere schilderachtige middeleeuwse stadjes en dorpjes in de buurt om te bezoeken. Bovendien zijn er verschillende vignerons die ons met graagte onthaalden op een wijnproeverij.

Wij zaten in een kleine stacaravan die zoveel schaduw van de omringende bomen kreeg dat we de door ons meegebrachte ventilator geen enkele maal hebben hoeven te gebruiken. De bedden waren prima en er was ook aan buitenverlichting gedacht zodat we 's avonds voor caravan lekker konden lezen.

Zo is kamperen heerlijk!

M. Majoor, 1-8-2016

Kampeerplekken zijn geweldig groot en mooi. Eigenaren geven je een welkom gevoel. Sanitair wordt meerdere malen per dag schoon gehouden door personeel maar ook de bezoekers zijn vrijwel allemaal netjes. De douches aan de kleine kant.

Het terras is sfeervol onder de druivenstruiken. Zwembad erg fijn, dochtertje heeft de zwemcursus gevolgd, aanrader om ze een zwemspurt te geven. Voor de omgeving ga je niet perse terug, veel plaatsen zijn al snel min half uur rijden. Kinderen tot ca 9 jaar hebben hier de tijd van hun leven, kennen binnen no time de meeste andere kinderen. Meiden ( ook oudere) zijn de hele dag met de vele paarden in de weer. Als ouder kom je hier volledig tot rust en ervaar je een prettige sfeer onder de andere campinggangers.

Gereisd familie in juli 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Domaine de Merlanes in Molières (Tarn et Garonne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Domaine de Merlanes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Domaine de Merlanes scoort een 8.52 uit 10 op basis van 104 reviews.