Camping Les Rivages ****

168 reviews over Camping Les Rivages in het Nederlands

Camping is prima,

Gerard Greuter, 3-9-2017

Camping is prima,

Keurig verzorgde grote plaatsen en vriendelijk personeel bij receptie.

Opmerkingen| geen wc papier en geen bril op de wc.

1 toiletgebouw werd reeds gesloten op 21 augustus terwijl het seizoen nog in volle gang was.

Prijs kwaliteit van het eten stond niet in verhouding. De pizza was prima maar de rest was veel te duur voor wat er werd aangeboden.

Ook de winkel was al gesloten zo rond de 25e augustus.

V

Free WiFi was maar op een paar plaatsen en je kreeg een kaartje voor een half uur.... echt niet meer van deze tijd. Een gekocht WiFi kaartje is maar voor 1 apparaat en in verhouding duur.

Gereisd anders in september 2017

Fantastische vakantie

Patricia Motten, 30-8-2017

Mooie camping, grote staanplaats, proper sanitair, zwembad met badmeester, vriendelijk onthaal zowel receptie camping als door Yvonne van touroperator. Je wordt het niet beu om naar de parapente-springers te kijken, een aanrader ! Stadje Millau op kwartiertje van de camping : toffe terrasjes, leuke eetgelegenheden, kortom : wij komen hier ooit terug !

Genoten!

Familie MALJAARS, 29-8-2017

We hebben genoten van ons verblijf bij jullie. Camping ligt mooi vlakbij het stadje en is zeer geschikt voor tieners.

Prima

Vj BIJL, 23-8-2017

Mooi gelegen camping in super omgeving. Vriendelijke mensen en zeer behulpzaam. Toiletten/douches kunnen opknapbeurt gebruiken.

Werner MODDERMAN, 23-8-2017

Prima vakantie gehad, mooie ruime plekken. Fijn dat het na 23:00 uur rustig was. De activiteiten in de avond zorgden voor een levendige vakantiesfeer. Medewerkers bij de receptie waren vriendelijk en klantgericht. We willen graag in de toekomst nog eens komen.

We hebben wel een paar tips:

Afwasgelegenheid mag wat praktischer, bijvoorbeeld door een plank boven de afwasbakken te monteren waar je spullen op kan zetten.

Wifi vonden we (te) duur en de kwaliteit van de verbinding was slecht. Anno 2017 moet hier wel iets op te vinden zijn....

Prima op doorreis.

Arjan, 23-8-2017

We hebben 1 nacht, op doorreis met onze camper, op deze camping gestaan. We stonden op plek 1, een mooie ruime camperplek. Aardige camping met leuke zwemgelegenheid in de rivier met stroomversnelling. Zwembad zijn we niet geweest omdat we daarvoor te laat waren. Wel een erg drukke camping. Wij zouden hier geen week willen staan... Maar goed, dat is persoonlijk. Als je van vertier houdt is het prima. Restaurant niet bijzonder, maar voldoende. Personeel in het restaurant heeft rare hoofddeksels op, wij begrepen niet helemaal waarom en wat ons betreft zag het er niet grappig uit. Wel kinderachtig... Sanitair uitstekend. De ligging is goed, het centrum van Millau en het Viaduc zijn dichtbij.

Prima camping!

Job Muis, 22-8-2017

Wij verbleven 2,5 week op camping "les rivages" in Millau, al met al een leuke vakantie gehad. Camping was vol maar niet te druk, ruime plaatsen en voldoende faciliteiten. Zwembad is degelijk, niet bijzonder. Rivier is perfect om in af te koelen op warme dagen, of in te dobberen met een band/luchtbed. Campingwinkel heeft het hoognodige en 's ochtends meer dan voldoende stokbroden en croissants. Sanitair is schoon, maar simpel. Geen toiletpapier en wc-brillen, maar voor ons geen probleem. Millau op loopafstand (15/20 minuten naar het centrum), leuke stad waar veel te beleven valt. Meer dan genoeg winkels/supermarkten/restaurants/cafe's etc. aanwezig! De omgeving rondom millau is werkelijk prachtig! de rivierkloven van de tarn, dourbie en jonte zijn een aanrader om doorheen te rijden met de auto of de fiets. De "gorge du tarn" is onze favoriet, daar ook een leuk strandje gevonden, waar je van hoge rotsen het water in kunt springen! Ook zijn wij wezen parapenten, echt heel leuk om te doen!

niet gebruikt

Carmel VERSTEEG, 21-8-2017

gezellig , vriendelijke mensen schoon sanitair, mooie liggen , veel te zien en te doen in de omgeving . we hebben een top vakantie gehad .

Franc FLUTSCH, 20-8-2017

Ontvangst, receptie en onderhoud camping zijn top. Zie verder bij tips.

Relaxte camping

Ellen, 20-8-2017

Leuke camping, relaxte sfeer. Heerlijk aan de rivier en met een fijn eenvoudig zwembad. Niet echt groot, maar meestal groot genoeg, wel hier en daar wat tegeltjes los in het zwembad. En de vloer om het zwembad heen is erg glad en heel heet. Op de wc geen wcbrillen en geen wcpapier, dat zou je voor de prijs die je betaalt voor de camping wel mogen verwachten. Het animatieteam zorgt voor verschillende activiteiten, alleen de groep van 9-10-11 valt er een beetje buiten, hoort niet meer bij de jonge kinderen, en ook niet bij de oudere kinderen. Zou leuk zijn daar ook wat voor te organiseren. Zo ook is de sportactiviteit van 15-17 uur, op het heetst van de dag, jammer. De plaatsen zijn over het geheel gezien ruim tot zeer ruim. Soms wel een vreemde indeling doordat plaatsen achter andere plaatsen liggen. Het restaurant heeft een heel beperkte kaart, veelal burgers en helemaal geen vis. Wel ook pizza's. Over het geheel gezien, heerlijke relaxte camping.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Les Rivages bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Rivages in Millau (Aveyron), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Rivages zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Les Rivages scoort een 7.98 uit 10 op basis van 287 reviews.