Camping Huttopia Millau ***

7,9

28 reviews over Camping Huttopia Millau in het Nederlands

Sfeerloze camping.

Anouk, 19-8-2017

Op doorreis drie dagen gestaan op zgn rivierplaats. Sloeg nergens op (#7). Niets te doen op camping. Voor kleuters wel aardig, maar voor kinderen ouder dan 8 zijn er meerdere veel betere campings te vinden in nabije omgeving met grotere staplaatsen en bijvoorbeeld voetbalveldje.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Prijs-kwaliteit erg scheef

Karin, 14-8-2017

We hebben veel betaald voor een hutje mutje camping, erg kleine plekken en erg veel mensen dicht bij elkaar, terwijl het geen goedkope camping is. Douches en toiletten nieuw maar paar keer echt niet schoon( dat doen de mensen trouwens natuurlijk zelf) er is maar 1 toilet/douchegebouw op veel mensen.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Aardige camping, minder dan verwacht.....

Aagje, 8-8-2017

Vaker op Huttopia geweest, deze de minste tot nu toe.

Krappe plekken voor eigen kampeermiddelen en ook de huuraccommodaties staan toch wel erg dicht op elkaar. De plekken zijn soms zo krap dat je wel dicht tegen je buren aan moet gaan staan. De rivier-pitches zoals aangegeven op de plattegrond liggen helaas niet aan de rivier, er zit nog een strook met andere tenten tussen.

Sanitair is schoon genoeg. Te weinig toiletten om op te zitten (wel voldoende sta-toiletten) en voor het afwassen precies nul keer warm water kunnen tappen!

Zwembad te klein voor het aantal bezoekers.

De rivier is leuk, goed toeven bij warm weer.

Je loopt in een kwartier naar het stadje waar je kunt winkelen, inkopen kunt doen en lekker kunt eten.

Al met al hebben wij een prima week gehad hier maar hadden een ruimer opgezette camping verwacht.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Leuke toffe rustige familiecamping

Hanne, 26-7-2017

We kampeerden met onze eigen tent en 3 kleine kinderen (5, 3 en 2jaar). De kinderen konden de camping rond fietsen zonder dat we bang moesten zijn voor verkeer, drukte, verdwalen...

kleinschalige rustige camping met voldoende schaduw

Zwembad en rivier die ook voldoende afgeschermd waren zodat kinderen zich veilig konden verplaatsen. Zeker riviertje is top voor de kinderen: dammen bouwen, met bootje op de stroming, op strandje met keien kastelen bouwen, ... (denk wel aan waterschoenen want pijnlijke ondergrond bij blote voeten)

Speeltuintje was minder geschikt (zelfs beetje gevaarlijk) voor kleine kinderen en redelijk beperkt.

Vlakbij (wandelafstand) van gezellig stadje Millau

Veel leuke activiteiten in de buurt: wandelen, velorail, gezellig stadje, ...

Wat ons betreft een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Zeer goed verblijf

Nele en jan, 23-7-2017

Mooie camping, zeer veel variatie in staanplaatsen, grote oude bomen en dus voldoende schaduw indien gewenst.

Groot zwembad, heel propere rivier, diep genoeg om te zwemmen.

Zeer goed personeel die echt hun best doen.

Pizza's elke dag te krijgen op de camping, ik vond ze niet top maar smaken kunnen verschillen.

Op wandelafstand van millau waar veel te zien is, marktjes, terrassen, zelfs een shopping mall.

In de nabije omstreek (30km) veel te beleven om met het gezin te doen. De gorges (du tarn, du dourbie & de la jonte) zijn echt schitterend. Fietsen of hiken is pittig maar echt wel mooi!

Wij gaan zeker de streek nog eens bezoeken, mss de andere kant van de cevenne, we zullen zeker opzoeken of daar ook een huttopia in de buurt is.

Tips ter verbetering

- het jaarlijks festival einde juni best vermelden bij reservatie zodat gezinnen niet schrikken als er veel festivalgangers rondzwalpen

- bbq op houtskool toestaan mits voorwaarden (gebruik van toestel, aanmaakblokjes, emmer water in de buurt)

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Prima camping

Anneke Petri, 22-8-2016

Huurtenten zijn zeer goed te doen. Ruim en goed voorzien van alle spullen.

Sanitair redelijk, water voor de afwas niet echt warm. Douches wisselend.

Toiletten redelijk, kan beter.

Kortste weg naar de toiletten vanuit onze plek was toch echt via een campingplek, anders moest je behoorlijk omlopen.

Vriendelijk personeel. Animatie wel aanwezig maar (prettig) kleinschalig.

Op de aankomstdag pizza gegeten .......... was geen succes. Eten in Millau is stukken beter.

Mooie omgeving, veel te beleven en te doen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

gezellige roulotte op een mooie en rustige locatie

Ashvin, 20-8-2016

+ het strandje bij het riviertje is heerlijke, alsmede het riviertje zelf; loopafstand naar Millau; supermarkten op loopafstand; rust op de camping; lekker zwembad; leuke woonwagen

- geen constante warm water toevoer in woonwagen; karig speeltuintje

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Fijne camping, tussen riviertjes en 'n mooie stad

Aneug, 19-8-2016

Wij hebben een prettig verblijf gehad in een pipowagen bij deze camping. Camping is kleinschalig en ligt op een mooie locatie tussen twee stromende riviertjes en op loopafstand van een mooie en gezellige stad. Personeel is vriendelijk.

Alleen geen goede speelvoorzieningen voor kleine kinderen en geen warm water gehad in de pipowagen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Mooie plek

Ard, 18-8-2016

De camping is mooi van opzet. Wij stonden op een ruime, rustige en schaduwrijke plek. Er zijn ook kleine plekken en plekken waar de hele dag mensen overheen lopen omdat het de kortste route naar het toilet is.

Het sanitair was, toen de camping vol stond, vaak vies. Ook moest je regelmatig wachten.

De bar ziet er gezellig uit. Helaas kan het vriendelijke personeel de drukte niet aan. Het was lang wachten op erg dure drankjes en ijsjes.

Het zwembad voldeed prima. Het is overal 1,60 diep. Kinderen kunnen nergens staan. Ook het strandje aan de rivier was prima.

Millau ligt op loopafstand (15 min lopen) en er zijn dichtbij voldoende supermarkten.

Al met al een leuke camping met een ontspannen sfeer. Zeker de toiletten zouden beter moeten!

Gereisd zakelijk in juli 2016

Geweldige camping met mooie plaatsen

Hans, 12-8-2016

Mooie camping met rustige groene plaatsen en toch op loopafstand van de binnenstad van Millau. Sanitaire was prima, restaurant/bar iets minder. Op 3 km van de camping en geweldige zwemplek in het plaatsje Massebiau.

Wij hebben een hele fijne vakantie gehad en komen zeker een keertje terug!!

Gereisd met partner in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Huttopia Millau in Millau (Aveyron), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Huttopia Millau zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Huttopia Millau scoort een 7.9 uit 10 op basis van 45 reviews.