Hotel Fasthotel De Millau **

Onvoldoende

1 review over Hotel Fasthotel De Millau in het Nederlands

Dit nooit meer

R Veenstra, 13-8-2010

Na 14 uur gereden te hebben en vermoeid bij de receptie aan te komen liet de dame achter de receptie een mooie kamer op foto zien. Deze zou ik krijgen. Toen ik boven kwam kreeg ik een hele andere kamer. Viez, smerig en goor (haren in het douche putje etc.) Toen ik de dame hiermee confronteerde en zei dat ik mijn geld terug wilde sprak ze op eens geen engels meer. Ik lege het vervolgens in steenkolen Frans uit en de vrouw maakte een gebaar dat ik weg moest en niet moest zeuren ruim 80 euro voor een vieze kamer. Hier niet komen is mijn advies
Gereisd met partner in juli 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fasthotel De Millau in Millau (Aveyron), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fasthotel De Millau zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fasthotel De Millau scoort een 1 uit 10 op basis van 1 reviews.