Camping Du Viaduc ****

8,3

220 reviews over Camping Du Viaduc in het Nederlands

Leuke nette camping

Danny, 24-9-2017

Zwembad niet bijzonder maar wel goed genoeg.

Strandje aan rivier zou wat groter mogen

Waarom geen leuk muziek bandje in de avond ?

Voorheen 10 jaar in de Ardèche geweest en in de avonden hadden we paar keer in de week gezellige muziek,of andere leuke animatie tot 00:00 wat voor volle terrassen zorgden.dit vonden wij wel een gemis.

Drankjes en vooral de cocktails zijn erg aan de prijs.

In millau zelf is ook niks te beleven in de avond.

Camping is wel erg netjes en sanitair was prima.

Personeel ook netjes en vriendelijk.

Onze plaats was groot genoeg.

Alleen het brood in de winkel vonden wij slecht en te snel uitverkocht,soms al om 8:30,waarom kan je niet brood reserveren? Ook dit hadden wij nog nooit meegemaakt , dus maar vroeg opstaan en snel brood gaan halen.of naar de Carrefour waar het brood stuk goedkoper en lekkerder was.

En wij waren niet de enige die misgrepen.

Verder prima vakantie gehad en ook een zeer mooie omgeving.

Leuke gezinscamping

Sanne, 11-9-2017

Wij zijn 4 dagen op deze camping verbleven als tussenstop op onze doorreis naar Spanje. De camping is overzichtelijk en niet al te groot. Prima geschikt voor gezinnen met kinderen. Over het algemeen verblijven hier ook veel (Nederlandse) gezinnen met kinderen. Kinderen vermaken zich hier prima op het speelpleintje, op de camping en bij de animatie. (worden leuke avonden georganiseerd en mini disco)

Wij hadden een comfortplek, dit was ruim genoeg! Sanitair is nieuw en wordt regelmatig schoongemaakt. Er zijn ook ruimere douches/gezinsdouches.

De medewerkers bij de receptie zijn vriendelijk!

Tips:

- Bezoek le Montpellier le vieux - kun je mooi lopen tussen rotsformaties en mooie uitzichten. Verschillende wandelroutes, ook leuk met kinderen en voor ervaren wandelaars. (evt. gaat er een treintje, maar lopen is het mooist!

- Veel verschillende activiteiten te doen, zoals kanoën, suppen, klimmen, MX parcour voor kinderen naast de camping, canyoningen, Via Ferrata, parasailen, ect.

- Wij zijn zelf meer strand liefhebbers en misten een plek aan de rivier om te liggen/zitten/spelen. (Bij de stad aan de rivier ligt wel een groot grasveld.)

- Bezoek Millau. ('s avonds zijn wel de winkels dicht) - Millau is goed aan te lopen!

- Haal stokbrood in Millau, stokbrood in campingwinkel vonden wij minder.

- In Millau verschillende supermarkten, zoals Lidl, Mini Market, etc.

- Mooi uitzicht op de brug van Millau

Gereisd met partner in juli 2017

Leuke camping voor een bezoek aan Millau.

Oranje, 9-9-2017

Wij zijn op deze camping heel vriendelijk ontvangen. De plekjes zijn niet al te groot. Wij hebben hier vandaan een bezoek gebracht aan Millau en Roquefort-sur-Soulzon.
Gereisd met vrienden in juli 2017
Remco, De receptie, Réception, 11-9-2017
Wij bedanken u voor uw review, Roquefort-sur-Soulzon is zeker een aanrader om te bezoeken!

Prima camping!

Johan, 3-9-2017

Mooie locatie aan rivier en op loopafstand van gezellig Millau. Lekker veel schaduw en prima zwemgelegenheden aan rivier of in zwembad.

Vriendelijk personeel. XL-plek aan te raden, met auto en bijzettent wordt het her en der krap. Tijdens ons verblijf erg veel Nederlanders met (zeer) jonge kinderen. Houdt dus rekening met veel 'gejengel'. Onze tieners hebben zich overigens prima vermaakt. Barbecueën op kolen toegestaan.

Minder sterke punten:

- betaalde WiFi van magere kwaliteit (onvoldoende capaciteit naar hedendaagse maatstaven)

- warmwatervoorziening onder de maat. Volgens briefje in toiletgebouw zou eraan gewerkt worden, tijdens ons veertiendaags verblijf echter geen verbetering. Er werd dus veel geklaagd over het koude afwaswater en de douches. Tienerdochters gingen soms douchen op de buurcamping.

- zeer luidruchtige kinderanimatie.

- broodkwaliteit kan beter en wordt krap ingekocht: vroeg opstaan voor een croissant of chocoladebroodje!

Wij komen hier zeker terug, maar niet meer in het hoogseizoen.

Remco, De receptie, Réception, 11-9-2017

Wij bedanken u voor uw review, voor mensen die meer ruimte nodig hebben is het aan te raden om een XXL staanplaats te nemen, toch normaal gesproken moet een normale staanplaats met +/- 100m² voldoende zijn voor een gezellige ingedeelde staanplaats te kunnen creëren.

Wifi… het blijft een probleem in het hoogseizoen, er zijn te veel mensen die pagina’s bezoeken als Youtube en Netflix of gewoon de hele dag door films downloaden dan wel voor de terugreis…

Nog eens onze excuses voor het koude water, wij staan er juist om bekend dat er warm water naar behoeven is, het probleem is gelukkig ondertussen verholpen!!

Bij de kinderanimatie bedoelt u waarschijnlijk de schuimparty… wij hebben hier verder geen klachten overgehad, toch wij zullen het in overweging nemen om de bijbehorende muziek iets zachter te zetten…

Het brood is een service van ons, voor onze kampeerders die niet 10 min willen lopen naar de bakker, u kunt ook begrijpen dat wij het zeer zonde vinden om overgebleven brood en croissantjes weg te moeten gooien, normaal gesproken is er voldoende maar voor een ruime keuze is het verstandig om op tijd te zijn…

Zeker zien wij u graag terug, wij verheugen ons erop!

Leuke camping en veel te doen in de omgeving

Michelle & Ivo, 30-8-2017

- Mooie staanplaatsen

- Sanitair werd goed schoon gehouden

- Kids club voor de kinderen

- Receptie sprak meerdere talen

- Veel te doen en te beleven in de omgeving

Was echt een super vakantie!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017
Remco, "de receptie", Réception, 4-9-2017
Wij bedanken u voor uw advies en vinden het fijn om te vernemen dat u een fijne, geweldige vakantie heeft gehad bij ons.

gewoon goed!

Schouten22, 16-8-2017

Prima camping, bijna alleen Nederlanders, fijn voor onze kinderen. Veel schaduw, erg fijn in de zomer. Het sanitair is perfect, ruim en altijd schoon. Handig dat je zo naar het centrum loopt. Veel te doen in de omgeving. De (betaalde) wifi doet t vaak niet/amper.
Remco, "de receptie", Réception, 19-8-2017

Wij bedanken u voor uw advies en beleving bij ons op de camping en zien u graag terug bij ons.

NB, betreft de wifi… inderdaad in het hoogseizoen als er veel jongeren zijn die graag gebruik maken van Netflix, Youtube, etc. dan kan het debiet teruglopen tot ergernis van anderen maar ook van ons.

Wij zoeken naar een oplossing hiervoor!

Erg geslaagde vakantie.

Jos, 8-8-2017

Een mooie camping met veel bomen en daardoor veel schaduw en verkoeling. Afhankelijk van het weer is dat een voor- of nadeel. Riviertje heeft een (iets te) klein strand, maar is desondanks erg leuk voor kinderen. Sanitair is netjes en wordt vaak schoongemaakt. Rond 11 uur 's avonds komt bewaking langs om eventueel rumoer te stoppen. De man niet in actie gezien: de voornamelijk Nederlandse bezoekers hielden het netjes (de rest is Frans en een enkele Duitser). Tussen 12 en 7 was het heel stil. Enige minpuntjes: als je aan de rivierkant staat hoor je de ochtend-spits aan de andere kant van de rivier (maar dat went snel) en de Wifi was buitengewoon slecht (dus gewoon niet doen!). Wij hebben een top vakantie gehad.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017
De receptie, Remco., Réception, 12-8-2017
Wij bedanken u voor uw reactie, en inderdaad de Wifi kan wat minder zijn in het hoogseizoen als er veel jongeren op de camping aanwezig zijn. Graag kijken deze op Youtube en Netflix of ze houden zich bezig met downloaden van… dit wat erg veel debit vergt en wat erg vervelend is voor de mensen die enkel de krant willen lezen of mails willen lezen. Wij vinden het fijn om te vernemen dat u verder een geweldige vakantie genoten heeft bij ons op de camping.

Prima camping voor kinderen tot 15 jaar

M. Bregman, 7-8-2017

Inmiddels voor de 9e keer, hier tevrededen gekampeerd. Sinds de nieuwe eigenaren niet meer zoals vroeger. De nieuwe eigenaren doen wel hun stinkende best. Ondanks dat zijn er wel wat Tops en Tips die ze wellicht te harte kunnen nemen.

TOPS:

Prima Zwembad met glijbaan, Overdekt terras, Meertalige receptie zoals Frans Spaans Nederlands en Engels, Ruime schaduwrijke plaatsen en zonnige plaatsen, Schoon sanitair gebouw, Privé strandje aan de rivier en een schitterende omgeving.

TIPS:

Terras, Prijzen van de consumpties echt veel te duur en geen animatie in de avond voor de ouderen (voorheen wel), hierdoor blijft het terras leeg.

Verkeer, over de hoofdroute wordt door menigeen veel te hard gereden. Een oplossing is nog steeds niet gevonden ondanks tips die gegeven zijn.

Annimatie: voor de kleintjes prima. Voor de ouderen in de avonduren op het terras minimaal. Trek hier lering uit, bij de vorige eigenaar was dat prima voor elkaar. Elke avond het terras bomvol.

De receptie, Remco., Réception, 12-8-2017

Het klopt, bij een bedrijfsovername komen er altijd kleine of grote veranderingen.

Wij bedanken dan nog eens voor de tip en tops van jullie kant als tevreden kampeerders.

We zien jullie graag terug bij ons op de camping.

Leuke camping.

Susanne, 3-8-2017

Erg leuke camping. Klein, overzichtelijk.

Sanitair word hoed bijgehouden en is erg schoon. Enig minpuntje dat mannen/ vrouwen niet geschieden zijn.

Super leuk klein strandje aan een rivier. Zwembad is leuk en lekker warm.

Je kunt vanaf de camping naar centrum Millau wandelen in kleine 10 minuten.

Animatie waan pok leuk. Avond zwemmen, schuim party voor de kleintjes...

voor ons als doorreis camping ivm vakantie in Spanje. 3 dgn geweest. Was eigenlijk te kort.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017
Remco, "de receptie", Réception, 7-8-2017
Bedankt voor uw raadgeving! We zien u graag terug bij ons op de camping!!

Bijzonder vriendelijk en hartelijk ontvangst.

Jos en Netje, 19-6-2017

Mooie ligging aan de Tarn, ruime plaatsen en geweldig mooi toilet gebouw met verwarming in het nog frisse mei. Ook voor de baby en de kleintjes zeer geschikt. Mooi zwembad. ± 10min lopen naar centrum. Dat alles in een schitterende omgeving.

Jos en Netje

Gereisd met partner in mei 2017
Remco, "de receptie", Réception, 22-6-2017

Jos en Netje, het doet ons een groot plezier om te mogen vernemen dat u genoten heeft, zo ook uw kleine schat!!

Zoals u aangeeft, “Bijzonder vriendelijk en hartelijk ontvangst.” Voor ons heel normaal en we geven dit graag gratis weg… wij maken graag van uw vakantie een onbetaalbare herinnering!

Wij zien u graag een volgend keer terug bij ons op de camping!!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Du Viaduc in Millau (Aveyron), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Du Viaduc zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Du Viaduc scoort een 8.29 uit 10 op basis van 246 reviews.