Camping La Plage ***

9,4

2 reviews over Camping La Plage in het Nederlands

Supercamping!

LMRN, 16-8-2013

Heerlijke vakantie gehad op deze kleine camping. Lekker overzichtelijk, mooie plaatsen, waarvan wij plaats 17 hadden : MEGA-plek, met schaduw, en vrij uitzicht over een maïsveld met daarachter een rotswand... wij vonden dit by-far de mooiste plek van de camping. Fantastische eigenaren, die de hele dag in touw zijn om je te helpen.

De naam "La PLage" vind ik wel wat opportunistisch, maar je kunt inderdaad wel aan de rivier "zitten" op deze camping.

Sanitair is een beetje matig, maar goed, dat is vaak in Frankrijk.

's Avonds is er een gezellige drukte rond de pingpongtafels en de speeltuin en spelen Franse, Nederlandse, Duitse kinderen gewoon samen. Gewoon een hele fijne camping, voor weinig! Super uitgangspunt voor uitstapjes in de prachtige omgeving. Kanoën kan vanaf de camping.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

top camping

marja v empel, 7-8-2012

een camping aan de dordogne, grote mooie plaatsen met schaduw, zwembad . wat ook héél opvallend was dat de eigenaren héél erg vriendelijk en behulpzaam waren. ze willen je het echt naar de ziin maken. we zijn zelfs langer gebleven.
Gereisd met partner in januari 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Plage in Meyronne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Plage zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Plage scoort een 9.4 uit 10 op basis van 2 reviews.