8,8

Uitstekend

• Activiteiten8,3
  • Onderkomen8,5

32 reviews over Vakantiepark Platus in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar !!!

Annaert - Lambrechts, 15-8-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen9

Als je houdt van de natuur, dan kan je hier echt genieten! Eén en al rust en groen. We hebben bijna dagelijks wilde herten en zelfs een vos gezien. Alles voorzien voor de kinderen van elke leeftijd. Vriendelijke mensen, die altijd klaar staan en voor alles zorgen. Het ontbijt aan huis was zeker een meerwaarde.

Voor uitstapjes moet je telkens wel +- een uurtje rijden, maar de rit er naartoe loont ook steeds de moeite. Wij deden de gouffre de Padirac, RocAmadour, Préhisto-dinopark... allemaal aanraders!!!

Wij keren zeker nog eens terug.

Gereisd familie in augustus 2017

Heerlijke plek voor een gezin om te glampen!

Karijn de Koning, 14-8-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Vakantiepark Platus is een kleinschalig maar ruim opgezet park. Wij verbleven er in één van de vier supercomfortabele lodgetenten, voorzien van eigen luxe sanitair. De eigenaren zijn zeer gastvrij en zorgzaam. Er is meer dan voldoende aandacht besteed aan het gemak voor kinderen: een groot speelveld, een superheerlijk zwembad en een eigen blokhut gevuld met spelletjes en boeken. Zelf speelgoed meenemen is niet nodig! Er zijn voldoende ligbedden voor de ouders en een kleine restaurant. De pizza's, BBQ en table d'hôtes zijn lekker. Een absolute aanrader als je wilt glampen met de kinderen!
Gereisd familie in augustus 2017

Een super vakantie bij Platus

Heidi Huurdeman, 5-8-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

Af en toe zijn er van die pareltjes die je het liefst niet wilt vertellen aan de rest van de wereld: namelijk Platus in de Dordogne. Jos en Esther (en Janouk) hebben tomeloze energie om het verblijf voor alle gasten zo prettig mogelijk te maken. Voor zowel de kinderen als de ouders. De kinderen kunnen eindeloos (overzichtelijk) spelen met de andere kinderen op het uitgebreide speelveld. De toppers voor onze kinderen (4 en 6 jaar) waren het zwembad, de speurtocht, zeephelling en het kampvuur. Wij verbleven in een safari lodge die echt van alle gemakken is voorzien: regendouche, dubbele wastafel, boxspringbedden, grote koelkast, grote veranda. Ook kun je in het restaurant prima eten en drinken. Kortom: wij komen zeker terug!

Overzichtelijk, luxe, betrokken

Marjan Spanjer, 3-8-2017
  • Onderkomen9

Een overzichtelijk, kleinschalig vakantieparkje met huisjes en safari lodges. Wij hadden een lodge gehuurd en deze zijn van alle gemakken voorzien; een heerlijke douche, goede bedden, NL boeken en tijdschriften en op de veranda een fantastische buitenkeuken. Goede waterdruk, goed heet water en voldoende ruimte. De lodges kijken uit over het park op een groot veld met trampolines, de kids club, een skelterbaan, schommels etc. Op het park is een mooi zwembad (diepste punt is best diep) met goede ligbedden erom heen. De eigenaren zijn warme en betrokken mensen die, naast hun dagelijkse werkzaamheden op het park, echt hun best doen om het voor iedereen naar de zin te maken.

Zeker een aanrader!

Gereisd familie in juli 2017

Heerlijke vakantie op een kindvriendelijk park

Johanna, 2-8-2017
  • Onderkomen10

Platus is een kleinschalig overzichtelijk vakantiepark met een aantal huisjes en vier safarilodges. Wij verbleven met onze 4 jarige dochter in een safarilodge. Die was van alle gemakken voorzien. Veel ruimte, toilet en douche en op de overdekte veranda de (buiten)keuken. Vanaf het terras heb je goed overzicht op het speelterrein, dus de kinderen zijn altijd in het vizier en dat is geruststellend gevoel. Voor de kinderen is er een apart (jeugd)honk met speelgoed, spelletjes, boeken. Dus je hoeft eigenlijk niets mee te nemen. Er zijn trampolines, skelterbaan, tafeltennis en een (relatief groot) zwembad. Voor bezichtiging van de omgeving of boodschappen moet je wel de auto in, maar dat is in Frankrijk al snel aan de orde. Rocamadour en Cahors zijn aanrader. Een fraaie wandeling van 30 minuten door het bos en langs akkers komt in het dorp uit waar je kopje koffie kunt drinken. De eigenaren zijn vriendelijk en begrijpen goed hoe je balans brengt tussen ruimte/privacy en kindvriendelijkheid. Volgens mij hebben ze nog voldoende plannen voor het komend jaar, dus houd hun website in de gaten. Wij komen in ieder geval terug.
Gereisd familie in juni 2017

Zeer ontspannen vakantie met kinderen!

Margo, 1-8-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen8

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad in het vakantiehuis, met onze kinderen van 4 en 6! Het vakantiehuis ligt op een rustige plek en je hebt enorm veel privacy. Het terrein is overzichtelijk, dus de kinderen (ook kleinere) kunnen hun eigen gang gaan en dat is genieten voor zowel hen als de ouders! Voor de kids is het er heerlijk toeven, vooral bij het zwembad! Geen gedoe met handdoeken op de stoelen bij het zwembad maar een relaxte en gezellige sfeer. Het huis is comfortabel, zeker beneden met ruime keuken en woonkamer en aardig complete uitrusting. De buitenplek van het huis is erg fijn om te zitten. Een ligstoel daar zou het helemaal af maken. Wij vonden het boven wel wat donker en op de warme dagen is het er eigenlijk te warm om te slapen. De ventilator hielp wel iets maar met de kleine raampjes tocht het maar minimaal door. Leuke uitstapjes zijn er genoeg! Reken wel op een eindje rijden op bochtige wegen. Ook voor een goede supermarkt moet je wat tijd uit trekken, maar je hebt een ruime koel+vrieskast. Het eten en drinken op Platus zelf zou wat lokaler en verfijnder mogen, maar is zeker lekker en goed geprijsd! De eigenaren Jos en Esther zijn zeer vriendelijk en staan altijd paraat als er wat is!! Al met al écht een aanrader als je op zoek bent naar een heerlijk ontspannen vakantie, waar de kinderen met vriendjes kunnen spelen en je tegelijkertijd kunt genieten van alle rust en de mooie groene omgeving!

Top plek in de Lot.

Sam Wintermans, 23-7-2017

Super vriendelijke eigenaars. Mega fijne lodge. Heerlijk rustige omgeving
Gereisd familie in januari 2017

Kleinschalig en kindvriendelijk park

Marjolein, 2-7-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

We hebben met ons gezin (2 kinderen van 1 en 3 jaar) twee weken vakantie gevierd in een A-chalet op Platus. En wat een ontzettend fijne kindvriendelijke plek. We hadden zelf geen speelgoed mee hoeven nemen want Esther en Jos hebben werkelijk aan alles gedacht! Het terrein is groen, ruim en overzichtelijk. Onze oudste kon alleen op 'avontuur' en wij hadden haar vrijwel altijd in het zicht. Esther en Jos zijn hardwerkende, vriendelijke en betrokken mensen. We konden meerdere keren aanschuiven voor het eten, erg fijn want de jongste kon dan gewoon in haar eigen bedje liggen terwijl wij met de babyfoon (en zicht op het huisje) aan het eten waren. De huisjes zijn wat gedateerd maar daarmee gaan Jos en Esther aan de slag. Bovendien ben je de hele dag buiten. Overigens waren de safarilodges ook prachtig, maar ongeschikt voor kruipende baby's. Kortom: super fijn gehad, we komen graag nog eens terug.
Gereisd familie in juni 2017

heerlijke plek, kindvriendelijk en mooie omgeving!

Erik en Ingrid, 21-5-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen7

Wij waren de eerste gasten van de nieuwe eigenaren Esther en Jos. Wij hebben ze leren kennen als zeer hartelijke en sociale mensen, die altijd voor je klaar staan.

De locatie is prachtig, zoveel ruimte, groen. 's Ochtends hoorde je de vogeltjes fluiten.

Onze 3 kinderen (7, 9 en 11 jaar) hebben zich super goed vermaakt. Twee trampolines, een zwembad, skelters, tafeltennistafel etc en een bos om lekker in te spelen. en.. een zee aan ruimte om te rennen en spelen.

Wij waren verrast door de omgeving. Zoveel mooie plaatsen en dingen om te doen! Het weer was niet altijd mooi (eind april/begin mei) maar dat heeft onze vakantie niet minder leuk gemaakt.

Tot slot... de huisjes zijn op zich eenvoudig, maar werkelijk alles is er wat je nodig hebt en ..brandschoon!

Gereisd familie in mei 2017

Mooi klein vakantieparkje in de Lot

John Janssens, 10-8-2016
  • Onderkomen8

Klein parkje met leuke Chalets, de omgeving is zeer bosrijk, het park is goed onderhouden. De chalet zijn wel wat gedateerd maar we begrepen dat er het park verkocht is en de nieuwe eigenaren vol energie zitten om de huisjes op te frissen.

Onze kids (7 en 10) hebben zich bijzonder goed vermaakt met hutten bouwen en ravotten in en om het park. Van mij zoon moet ik er bij zetten dat het zwembad fantastisch is.

In de omgeving is veel te doen en te bezichtigen. Het echte Frankrijk proeven is ons hier zeker gelukt. Bedankt voor de gastvrijheid en we komen volgend jaar zeker terug.

Gereisd familie in juli 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Platus in Marminiac, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Platus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Platus scoort een 8.78 uit 10 op basis van 33 reviews.