Vakantiepark Platus

29 reviews over Vakantiepark Platus in het Nederlands

Genieten!

Gerdi, 12-10-2017
  • Onderkomen10

Een heerlijke plek om je vakantie te vieren. We waren hier maar een week en deze vloog voorbij. Vanwege het prachtige weer zijn we niet veel weg geweest. De kinderen kregen we nauwelijks mee. Wat we bijv. wel gezien hebben zijn Sarlat en Domme, beide de moeite waard. Volgend jaar gaan we weer, maar nu langer. De safarilodge is alweer geboekt. Zin in Esther en Jos!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Al onze verwachtingen overtroffen!

Familie Drees, 5-10-2017
  • Onderkomen10

Vakantiepark Platus wordt gerund door de gastvrije Jos & Esther. Zij weten je als geen ander thuis te laten voelen in dit prachtige gebied. Dit kleinschalige park biedt voldoende ruimte en veel comfort en is uitermate geschikt voor jonge kinderen. Onze accommodatie (safari lodge) was spiksplinternieuw en echt van alle gemakken voorzien. Niet te vergeten de heerlijke wellnessdouche en de goede bedden. En vergeet vooral niet te genieten van de kookkunsten van Jos, de gezellige bbq en het kampvuur. Voor heel weinig geld kun je genieten van een driegangen diner, en ook aan de kinderen is gedacht. Omdat het park heel erg overzichtelijk is, kunnen ouders gezellig samen eten en de kinderen lekker spelen. Het zwembad is ruim, eenvoudig, maar biedt voldoende vertier. Less is more kun je in deze wel stellen. Er zijn voldoende goede ligbedden beschikbaar!

Wij hebben echt de meest geweldige vakantie gehad samen met onze kinderen. Zij hebben genoten, maar wij misschien nog wel meer!

Een absolute aanrader!

Onno Middeldorp, 4-10-2017
  • Onderkomen10

Wat een topvakantie hebben we gehad.

Een plek waar je tot rust komt en 's morgens wordt gewekt door vogelgezang. Vanuit "ons" huisje een prachtig uitzicht. Volop gelegenheid om mooie wandelingen te maken en in de omliggende stadjes te winkelen of uit eten te gaan.

Ook voor kinderen is dit een ideaal vakantieverblijf, geen verkeer, volop speelruimte, schommels, skelters en een heerlijk (Veilig) zwembad. Niet onbelangrijk; eigenaren Jos en Esther zijn fantastisch.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Een heerlijke plek voor het hele gezin!

Esther, 4-10-2017
  • Onderkomen8

Een heerlijke plek om met kinderen (4 en 6) te verblijven. De gastvrijheid, de activiteiten, het heerlijke speelveld, trampoline, skelterbaan, maakt het echt een fijne plek om tot rust te komen, maar ook om te spelen. De A-chalets waren basic ingericht, de ligging prettig. (Ochtend zon, middag in de schaduw) Een plek om naar terug te keren vooral voor Esther en Jos. Wat een enthousiasme en energie! Broodjesservice in de ochtend, bbq, kopje koffie bij het zwembad, kampvuur, enz enz. Al vele malen in deze omgeving geweest, maar deze plek is nummer 1.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Hebben enorm genoten met kinderen en kleinkinderen

Wim en Wilma Wijnen, 20-9-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen7

Heel kindvriendelijk en ook hond is welkom, rustige ligging met voldoende recreatie mogelijkheden, met zwembad, speelweide en klein restaurantje je kunt ook lekker wandelen in de omgeving. Hadden hier 3 huisjes gehuurd voor 8 volwassenen en 7 klein kinderen en onze Sint Bernard. s'Morgens lekker warm brood laten bezorgen door Jos was prima geregeld. Ook bij aankomst de pizza's zijn prima, de BBQ avond is ook heeel goed en voor schappelijke prijs daar gegeten. Jos en Esther zij goede gastheer/vrouw staan altijd voor je klaar.

Hartelijk dank van ons allen en een poot van Renzo.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Persoonlijk & Warm, geweldig genoten!

Familie van de Ridder, 17-9-2017
  • Onderkomen8

Platus ( Jos en Esther) maken waar wat ze beloven. Het voortraject van reserveren is al heel persoonlijk en warm. Deze persoonlijke benadering is de hele vakantie gebleven.

Het park ademt rust, is heel overzichtelijk en kinderen vermaken zich heel goed op een "ouderwetse manier".

Wij verbleven in een chalet. Alles was voorhanden, netjes en schoon, de douche ietwat aan de kleine kant.

Behalve één restaurantje is er niets in het dorp zelf te vinden. Voor een bakker en supermarkt heb je de auto nodig.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Fantastisch, super plek voor gezinnen.

Erik en Ingeborg, 16-9-2017
  • Onderkomen9

Via Facebook hadden we vooraf gevolgd hoe Jos en Esther vakantiepark Platus hebben omgetoverd naar een pracht vakantiepark met mooie lodges en chalets en heel veel speelruimte en spelattributen voor kinderen. Door de kleinschaligheid kenden alle kinderen elkaar en zochten ze elkaar op om te spelen en te zwemmen in het fijne zwembad. Als ouders hadden we alle tijd om te relaxen. Voor kinderen werden er leuke activiteiten georganiseerd zoals buikglijden, skippybal race en speurtocht. Aanrader is ook de wekelijkse BBQ met kampvuur, de tweewelijkse 3 gangen menu's en de wekelijkse steenoven pizza. Dagelijks werden ' s ochtends vers afgebakken broodjes rond gebracht. Dat vonden we en fijne service. Jos en Esther zijn zeer gastvrij en zeer behulpzaam en persoonlijk betrokken bij alle gasten. Met veel enthousiasme staan ze dag en nacht voor je klaar. In de omgeving zijn leuke uitstapjes te maken: kastelen, marktjes, kanovaren, klimparken. Wij hadden een top vakantie en komen zeker terug.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Een heerlijke week voor ouders en kinderen

Ton en Sanne, 29-8-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen7

Platus ligt in een mooie omgeving in Frankrijk, best ver rijden vanaf Amsterdam, maar zeer de moeite waard. De omgeving is mooi, het park is zeer ruim, groen en erg kindvriendelijk. Wij hebben er met onze kinderen een fijne week gehad. Het huisje is eenvoudig ingericht, maar had alles wat we nodig hadden. Jos en Esther zijn zeer gastvrij en vriendelijk en doen er alles aan om hun gasten het naar het zin te maken. Voor de kids is er een speciaal clubhuis ingericht, waar ze lekker kunnen spelen, maar waar je ook een spelletje of wat speelgoed kunt lenen. Het zwembad is schoon. Brood kan je op bestelling bij je huisje bezorgd krijgen op het tijdstip dat je zelf prettig vindt en je kunt ook lekker eten in het kleinschalige restaurant.

Een onvergetelijke week!

Familie Neirynck, 28-8-2017
  • Onderkomen8

Een super vakantie hebben wij gehad in dit kleinschalige, kindvriendelijke vakantiepark. Een heel mooie locatie in de Lot.

Wij verbleven samen met ons zoontje van anderhalf een weekje ( veel te kort ) in een A-chalet, die voorzien was van alle comfort.

Vanop ons terras hadden wij een mooi overzicht over het park en het grote speelplein (voetbalveldje, petanquebaan, volleybalveldje, trampolines, …met aanpalend een kidsclub (voorzien van boeken, gezelschapsspelen, speelgoed voor de kleintjes, digitale tv, dvd, etc )

Het zwembad is vrij groot en ook hierbij is aan de kleintjes gedacht met een kinderbad.

De ontbijtservice was een leuke extra. Zo had je de keuze tussen verse broodjes/croissants of een ontbijtmand voorzien van allerlei lekkers.

Ook dineren was een mogelijkheid, 2x per week 3 gangen menu, 2x per week pizza avond, 1x per week BBQ met als afsluiter een kampvuuravond.

Onder de middag werden er leuke activiteiten op poten gesteld voor de kinderen. Buikglijden, skippyrace, …

Kortom Jos en Esther deden er alles aan om iedereen een leuke vakantie te bieden en dat is hen meer dan gelukt.

Ook de omgeving is ideaal als je van wandelen houdt, bezichtigen van Kastelen, tuinen, markten.

De markt in Monpazier is zeker de moeite waard om te bezichtigen.

We hadden geen ervaring met het concept ‘glamping’ , maar het is voor herhaling vatbaar.

Wij komen wellicht volgend jaar terug.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Geweldige plek voor ons en de kids

Wendy Korsmit, 27-8-2017
  • Onderkomen10

Wij hebben genoten van een week op Platus!!

Allereerst zijn Jos en Esther super gastvrij, gezellig, kordaat, gericht op detail, ondernemend, kindvriendelijk en goed in hun werk.

Platus bestaat uit 4 superdeluxe net nieuwe chalettenten en goed onderhouden, nette en ruime vakantiehuisjes.

Allen gelegen op een prachtig terrein; groot grasveld met luchtkussen, glijbaan, trampoline, wielerbaan, voetbalveldje, jeu de boules en schommel. Daarnaast een ruim zwembad en kinderbadje met voldoende ligbedden. Wij hebben elke dag genoten van de ontbijtservice (heerlijk notenbrood), de bbq, table d'hote en alle georganiseerde spelletjes.

Genoeg te doen in de omgeving, kortom een zorgeloze heerlijke vakantie!

Aanrader voor iedereen. En wie weet is hier ook mijn acteercarrière begonnen. ;)

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Platus in Marminiac, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Platus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Platus scoort een 8.98 uit 10 op basis van 29 reviews.