8,1

19 reviews over Camping International in het Nederlands

Heerlijk rustige camping

Broekie, 30-7-2017

Gelegen tussen de hoge bergen, prachtig. Erg vriendelijk personeel en zeer ruime kampeer plekken. Voor oudere kinderen is er weinig te doen, maar voor kinderen tot 12 jaar is dit een prima camping. Weg naast de camping hoor je wel, maar voor ons was dit niet vervelend. De omgeving is werkelijk fantastisch. Je zit op een uur rijden van bv top Col du Tourmalet, Cirque de Gavarnie en Pont d'Espagne. Wij raden deze camping zeker aan!
Gereisd familie in juli 2017

een geweldige mooie camping

Irsky, 21-11-2016

Een hele mooie camping met gastvrij onthaal

En grote plaatsen met veel privacy

Perfecte ligging

Grandioze omgeving met vele mogelijkheden

Gereisd met partner in mei 2016

hartstikke fijne camping

Marjan, 13-8-2016

Ik ben met mijn drie kinderen (6,7,9) 10 nachten op deze camping geweest. We hebben een superleuke vakantie gehad. De kinderen hadden dikke pret met de waterglijbaan, het zwembad, de springkussens, en het balveld. Voor de kinderen is er in de ochtend animatie, wat varieert van een ochtend sport en spel tot creatieve dingen. Ondanks deze voorzieningen, ademt de camping de sfeer uit van een middelgrote camping, voldoende klein om gezellig te zijn.

De eigenaresse en de medewerkers zijn heel vriendelijk en helpen waar het kan. Toen mijn plek werd aangewezen, zag ik een andere plek die ik graag zou willen. Deze bleek beschikbaar en ik kon er zo terecht.

Vanaf de camping een heerlijk uitzicht op de bergen. Vrijwel geen last gehad van de naastgelegen weg.De omgeving is schitterend en vanuit de camping zijn veel bezienswaardigheden goed te bereiken.

Er waren op de camping vooral Fransen en Nederlanders. De kinderen vonden leuke aansluiting.

Deze camping is echt een aanrader voor wie met jonge kinderen de Pyreneeën wil verkennen.

Gereisd familie in juli 2016

prima camping: rustig en vriendelijke mensen

hiker, 7-8-2016

Op mijn rondreis door Frankrijk ook deze camping bezocht. Het is een rustige camping, met vriendelijk personeel, en ook sanitair is prima en rederlijk schoon (vooral vergeleken met vele andere campings). Ook lekker gegeten op de camping!

Omgeving is werkelijk prachtig!

Helaas zat ik er met noodweer waardoor ik niet zo lang ben gebleven, maar daar heeft de camping zelf natuurlijk geen invloed op.

Ik was nogal in paniek 'snachts met het noodweer. Misschien een idee om tips ergens op te hangen omtrent wat te doen met noodweer (bliksem en donder) als je in je tentje ligt 'snachts.

Gereisd alleenreizend in juli 2016

Prima, nette, rustige camping

Elly Kuijpers, 24-8-2015

Centraal gelegen in de Pyreneeën. Ruime plaatsen. In Juli bevolkt met vooral Fransen maar ook Nederlanders, Spanjaarden en Engelsen, in Augustus vrijwel alleen Franssen. Camping is in hoogseizoen regelmatig vol dus reserveren aanbevolen. Weinig oudere jeugd. Vanaf 22.00uur rust op de camping. Sanitair schoon. Receptie spreekt Frans en Engels, is behulpzaam. De naastliggende weg is overdag druk maar heeft nachts vrijwel geen verkeer.

Per plaats 1x wifi gratis tijden gehele verblijfsperiode.

Wij (met 2 zonen van 15 en 18 jr) zijn 18 dagen op deze camping geweest en hebben ons prima vermaakt op en in het gebied rondom de camping (zie tips). Zeker een aanrader.

Gereisd familie in augustus 2015

Prima camping om Pyrenëen te verkennen

Yvonne Brocke, 5-8-2014

Camping heeft grote afgebakende plekken met schaduw. Prima ontvangst, we hadden geen reservering en konden kiezen uit enkele plekken. Alle kindvriendelijke faciliteiten aanwezig zwembad met glijbaan, springkussen, pingpongtafel. Gasten merendeels Frans en NL gezinnen, we zaten begin augustus dus Franse populatie nam toe, ook iets andere sfeer. Ligging perfect, mooi gebied dat uitnodigt voor activiteiten. Supermarkt Carrefour op 1 km afstand in Luz. Broodservice, heerlijke pizza's te bestellen.
Gereisd familie in augustus 2014

mooi gelegen in de bergen

Conny, 16-4-2012

De camping is mooi gelegen in de Pyreneeen bij het gezellige dorp Luz St Sauveur. Wij hadden een plek op de bovenste etage van de terrassen. Voordeel: geen geluidshinder van de drukke weg, nadeel: veel klimmen als je naar de winkel of het sanitairgebouw moest. Bovenaan het terras stond een sanitairhoek met 2 wc's en wastafels maar die waren niet erg schoon en gebruikten we alleen bij hoge nood 's nachts. De omgeving van de camping is natuurlijk geweldig met alle beroemde bergen om de hoek evenals Lourdes.
Gereisd met partner in juli 2010

leuk voor herhaling

Freek, 4-8-2011

het was erg leuk, en we hebben ook veel leuke dingen gedaan buiten de camping. wel erg jammer dat de camping zo dicht langs de weg licht. hele mooie standplaatsen! fijne tijd gehad hier.
Gereisd familie in januari 2011

Netto verzorgde camping

C., 7-7-2011

Campint Internation in Luz Saint Sauveur was voor ons de beste camping die we de afgelopen 3 weken hebben bezocht en de schoonste.
Gereisd met partner in juni 2011

Prachtige plek midden in de Pyreneeën

Familie Hummel, 8-9-2010

Wij hebben het deze zomer heerlijk gehad op camping International. We kregen een mooie plek. Met onze camper konden we zo gemakkelijk de camping op en af. Deze caming ligt erg centraal om hele mooie dagjes weg te gaan. Bijv. Garvarnie, Pic du Midi, Lourdes ed.

Luz St. Saveur is een leuk en gezellig dorp, op loopafstand van de camping! De camping is rustig, netjes en de plekken zijn mooi.

Wij hebben het erg fijn gehad op deze plek!!

Gereisd familie in augustus 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping International in Luz Ardiden St. Sauveur, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping International zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping International scoort een 8.09 uit 10 op basis van 53 reviews.