Hotel Solitude-Continental ***

8,9

7 reviews over Hotel Solitude-Continental in het Nederlands

prima hotel

H.Blous, 17-11-2009

mooi hotel met zwembad ,rustig terras,

leuk personeel en dichtbij de heilig domen

Gereisd alleenreizend in november 2009

Heerlijk hotel

Marigje,Coby,Annie en Ria, 10-8-2008

Prima ontvangst en begeleiding naar kamers toe,heel vriendelijk en lief personeel.Mooie kamers met balkon.Eten was lekker en goed verzorgt.'s Avonds kon je heerlijk relaxen met een wijntje op mooi terras aan de Gave
Gereisd met vrienden in augustus 2008

Prachtig hotel,uitstekende service

M.M.J.Adriaansen-Claesen, 2-8-2008

Mooie kamers,netjes,

groot balkon met zicht op de Gave,heel vriendelijk en lief personeel.Lekkere maaltijden en 's avonds fijn uitrusten met 'n drankje op het mooie terras aan de Gave.

Gereisd met vrienden in juli 2008

Aan te bevelen

Wilma Janssen, 15-7-2008

Net terug van 4 dagen Lourdes in La Solitude en ik kan niet anders zeggen dan dat dit een uitstekend hotel is. Hotelkamers zijn helemaal niet gehorig. Familiekamers die wij hadden ( 2 x een 4-persoonskamer) waren top: beide kamers hadden 2 verdiepingen met 2 badkamers, ideaal. Eten was prima, er zijn altijd dingen die je niet graag lust, maar door het personeel werd steeds een alternatief geboden. Voor de kids werd alle moeite gedaan om iets te serveren wat ze lekker vonden. Extra porties waren geen probleem. Zwembad is klein maar prima. Personeel in restaurant is bijzonder aardig. Wij hadden volpension, ook een aanrader. Afstand tot heiligdommen is minimaal, hooguit 5 min. lopen. Ik zal een volgende keer zeker weer voor dit hotel kiezen (N.B. Wij waren er met 4 volwassenen en 4 kinderen in de leeftijd van 6 en 11 jaar)
Gereisd met vrienden in juli 2008

Harrie Blous, 3-1-2008

Dit hotel heeft ook een overdekt zwembad op het dak. En het is naar mijn mening het beste hotel in Lourdes ,goed verzorgt en leuk personeel.

Ook goed van eten en drinken.

En ligt dichtbij het heiligdom (200 meter).

Ook vlak bij museum"s.

Dus alles binnen handbereik.

Totziens in hotel La solitude.

Gereisd met partner in januari 2008

blous, 28-10-2007

komen hier al vele jaren.

en het bevalt ons zeer goed

we vinden het beste hotel in lourdes

Gereisd met partner in oktober 2007

Angela, 9-9-2007

Hotel ligt in centrum,zo´n 10 tot 15 min lopen naar de Heiligdommen,via een drukke winkelstraat.Hotel op zich is wel oke,alleen heel erg gehorig.Tevens zijn er geen maaltijden in bufetvorm,en dien je te eten wat je voorgeschoteld wordt.Vaak is dit varkensvlees( waar vetranden nog aan zit),en als voorgerecht overwegend een bordje met sla.Alleen ontbijt is in buffetvorm.Service is oke,kamers zijn schoon.Alleen de prijs-kwaliteitverhouding vind ik niet echt kloppen.(te duur voor soort hotel).Wel een leuk balkon bij de bar beneden,lands de Gave,met uitzicht op de burcht.Zwembad valt erg tegen,erg klein.
Gereisd met vrienden in september 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Solitude-Continental bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Solitude-Continental in Lourdes (Hauts Pyrenees), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Solitude-Continental zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Solitude-Continental scoort een 8.86 uit 10 op basis van 7 reviews.