Hotel Astoria-Vatican ***

Astoria-Vatican
8,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Astoria-Vatican bij:

1 review over Hotel Astoria-Vatican in het Nederlands

Gedateerd, maar prima hotel

ansvangaal, 27-4-2012

Het hotel ziet er binnen vele malen mooier uit, dan dat de buitenkant doet vermoeden. Wij zaten op de 7e verdieping, waardoor we een mooi uitzicht hadden op de weg naar de basiliek (en)/ grot van Lourdes. Het hotel is gelegen in een straat vol souvenirwinkeltjes.

Zeer vriendelijk en gewillig personeel, we hadden een late terugvlucht, maar mochten probleemloos langer van de kamer gebruik maken. Het ontbijt is zeer sobertjes, wel allemaal vers. Het diner is niets bijzonders, geen topkeuken.

De kamers worden dagelijks schoongemaakt, erg prettig om op een schone kamer te komen. Er is slechts één nadeel te noemen: de vloeren kraken enorm, niet prettig als er gasten zijn die dik voor zeven uur 's morgens al op (moeten) staan.

Gereisd met partner in april 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Astoria-Vatican in Lourdes (Hauts Pyrenees), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Astoria-Vatican zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Astoria-Vatican scoort een 8.5 uit 10 op basis van 16 reviews.