Hotel Angelic ***

6,1

9 reviews over Hotel Angelic in het Nederlands

Nooit meer!!

nellie, 20-9-2008

Slecht uitgeleefd hotel! Oude kamer, niet schoon en slechte matrassen.
Gereisd met vrienden in september 2008

Andre Mooij, 24-8-2007

In dit hotel heb ik in 1996 met mijn oma zaliger 4 heerlijke dagen doorgebracht.Prachtig gelegen in Lourdes en het eten was uitstekend. Echt een hotel voor bedevaartgangers. De bar stelt weinig voor, maar Lourdes stikt van de barretjes. Fijne herinneringen!!!
Gereisd familie in augustus 2007

Leny, 17-6-2007

Ook ik was in hotel Angelic...sinds vorig jaar en ander hotel,maar ow wat mis ik angelic...het eten,de kamers waren keurig,vriendelijk personeel eigenaars..nee ik vind de kritiek niet terecht..

Gereisd anders in juni 2007

wendy, 18-10-2005

Ook wij waren met Maaskant bij hotel Angeliq. Dit hotel is zeker geen 3 sterren waard. De kamers waren vuil en uitgeleefd, het beddegoed was vies en stonk. De gelegenheid voor iets te drinken is veel te klein, een bar met 12 tafeltjes. Terwijl het hotel 165 kamers heeft. Het eten was overigens goed.
Gereisd anders in oktober 2005

c.veerman, 16-8-2005

Uitstekend verzorgd Hotel,goed van eten,en vriendelijke mensen,en uitstekende ligging.De mensen die zo veel te klagen hebben,kunnen beter thuis blijven.
Gereisd anders in augustus 2005

M. Kuyten, 10-6-2005

Deze door Maaskant uitgevoerde reis was zeer slecht.

Door overboeking van hotel Angelic, werden wij geplaats in het naast gelegen vies en oud (hoofdingang was met planken dicht gespijkerdt)hoel Miriam.

Gereisd anders in juni 2005

B.j. Koop, 29-4-2005

Dit door Maaskant aangeboden hotel Voldoet niet aan de beschrijving, die zij vermelden.

Er bestaat geen enkele mogelijkheid om te relaxen, de lobby met bar is te klein om er honderen gasten te bevatten.

Algehele indruk hotel staat in geen enkele verhouding met prijs/kwaliteit.

Gereisd anders in april 2005

Daamen A.P.J., 25-4-2005

Dit hotel Angelic is in onze ogen meer een veredeld pension, en verdiend zeker niet de 3 sterren die er gaan zijn vergeven.

Gereisd anders in april 2005

Hennie Stokkermans, 5-12-2004

prettig hotel schoon eten heel goed bediening goed alles naar wens gehad fijne mensen.een heeeeeeeeeel goed hotel zeker aan te bevelen twee keer geweest met maaskant reizen
Gereisd anders in december 2004

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Angelic bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Angelic in Lourdes (Hauts Pyrenees), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Angelic zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Angelic scoort een 6.11 uit 10 op basis van 9 reviews.