Vakantiehuis Mas de Mériguier

Vakantiehuis Mas de Mériguier
Mas de Mériguier

2 reviews over Vakantiehuis Mas de Mériguier in het Nederlands

Edith Tertoolen, 22-5-2008

In de meivakantie een prima tijd doorgebracht.Mooie omgeving. goede , schone gite. Zwembad was ook schoon en al aardig op temperatuur.
Gereisd met partner in mei 2008

Sander de Jong, 30-3-2008

Uitstekende plek om in gezins-of familieverband een vakantie door te bengen. Wij waren er in de kerstvakantie en ook dan biedt de omgeving interessante mogelijkheden. Wij maakten gebruik van het grote huis, waar plaats is voor maximaal 8 personen. Goede bedden, schoon sanitair en een volledige inrichting. Komende mei-vakantie gaan we weer naar deze particuliere huur-mogelijkheid, maar dan zijn we met minder mensen en hebben we gekozen voor een 4-persoons gites. Omdat dan de weersomstandigheden al zomers kunnen zijn, rekenen we er op dat we volop gebruik kunnen maken van het grote zwembad.
Gereisd familie in maart 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Mas de Mériguier in Lissac et Mouret, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Mas de Mériguier zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Mas de Mériguier scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.