Camping Le Rêve ***

Camping Le Rêve
Le Rêve
8,7

55 reviews over Camping Le Rêve in het Nederlands

Prachtige stille camping zeker in het voorseizoen.

Leo en Carry Meijer, 22-6-2012

Camping La Reve in de Lot is een camping om volop te genieten. Van de plek, de rust, de bar, het zwembad, wifi, lekker eten, verse broodjes en alles goed verzorgt in een prachtige omgeving waar van alles te beleven valt. De aardige eigenaren staan altijd voor je klaar. De prijzen zijn goed voor wat je krijgt.
Gereisd met partner in mei 2012

Camping naar mijn hart

Fam. van Dam, 26-8-2011

In 2005 kwamen we per toeval via internet met onze twee jonge kinderen op deze camping. Het beviel zo goed dat we in 2006 en 2007 terugkwamen. Nu de kinderen ouder worden hebben ze andere voorkeuren gekregen. Maar de goede herinneringen komen nog regelmatig boven. De eigenaren zijn rustige mensen die niet op de voorgrond treden. Rust straalt de camping ook uit. Je ziet dat er veel aandacht aan de opbouw van de inrichting en het groen is besteed. De camping is uitermate geschikt voor kinderen van de basisschoolleeftijd. Veel ruimte, zwembad, speeltuintje en ze hebben snel aansluiting met de veelal andere Nederlandse kinderen. In het hoogseizoen zorgen 2 studenten voor animatie: voetbal, knutselen, het gekke dingen spel enz. Bezienswaardigheden zijn er veel, maar op afstand. ( Sarlat, roc amadour, kano op de dordogne) De campingeigenaren kunnen uitstekend adviseren. Je moet van auto rijden houden want de camping ligt afgelegen. Voor ons geen probleem.
Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

Le Reve blijft fantastisch

Snip Van der Bij, 19-8-2011

Reeds in 2006 waren wij bijna drie weken op deze camping en dit jaar wisten we eigenlijk niet waar we naar toe wilden. We komen nml niet terug op campings waar we ooit geweest zijn maar we wilden Le Reve graag nogmaals bezoeken omdat ons verblijf in 2006 ook goed was geweest.

We hadden 10 dagen geboekt maar na een aantal dagen hebben we meteen een week bijgeboekt. Camping Le Reve is en blijft een geweldige camping; de sta plaatsen zijn heel erg ruim opgezet, onze kinderen van 7 en 10 werden prima vermaakt en hadden veel vriendjes en vriendinnetjes , het zwembad was goed en wij dronken iedere dag een borreltje op het terras. Leuke campinggasten die 1 x per week mee konden doen aan de zogeheten "Pub Quiz". Daarnaast blijft de omgeving van deze camping schitterend; lekker hardlopen of wandelen in de prachtige natuur met prachtige vergezichten. Le Reve is en blijft voor ons een droomcamping !

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Vakantie zoals vakantie bedoeld is !

Familie Jacobs, Epe, 16-8-2011

Na vorig 2 weken op deze camping geweest te zijn met een caravan, zijn we nu (helaas !) maar 1 week geweest, maar wel in een De Waard tent ! Er is dit jaar de keuze gemaakt om naast de 4 huurhuisjes die op het "park" staan ook 2 De Waard tenten op te zetten voor de verhuur, geheel ingericht. Ruime zon/schaduw plaatsen. We hebben ons er weer prima vermaakt ! Niks gedaan, en toch ook weer zoveel, namelijk GENIETEN ! Veel activiteiten voor kleine kinderen, maar zoonlief van 16 heeft zich er ook prima vermaakt. Eten in het restaurant, daarna aan de bar een drankje halen onder het mom van "even brood bestellen". De volgende morgen ligt je brood dan ook netjes voor je klaar. Wij komen er graag weer !
Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

Super Camping!

Fam. Logtenberg, 15-8-2011

Zojuist teruggekeerd van wederom een super vakantie op camping Le Rêve. Alle ingrediënten die nodig zijn voor een dergelijke vakantie zijn op Le Rêve aanwezig.

De sympathieke eigenaren doen er alles aan om het voor de gasten zo aangenaam mogelijk te maken, ze maken een praatje met je, geven tips voor bijvoorbeeld mooie wandelroutes of restaurantjes in de omgeving, en staan je met raad en daad bij als er onverhoopt iets mis is.

De camping zelf is mede door de ruime opzet en de fraai aangelegde perken een heerlijkheid om te kamperen, er heerst rust en ruimte, zelfs als de camping ‘vol’ is, is er meer dan voldoende ruimte en rust om lekker weg te duiken in een boek.

Natuurlijk zijn er ook leuke activiteiten om gezamenlijk aan mee te doen, dit alles onder het motto ‘niks moet, alles mag.’

Voor kinderen zijn er van allerlei bezigheden, vooral gericht op creativiteit, sport en natuur.

Nieuw dit jaar waren de ‘de Waard’ huurtenten, prachtig ingerichte tenten waar je met het hele gezin heerli

Gereisd met partner in juli 2011

Top

Cees en Alie, 14-8-2011

Eerst een reactie op de voorgaande beoordeling:

Als je zo, met 2 kleintjes van 9 maanden, de hele nacht doorgereden hebt, en dat moet toch vanuit NL zo rond de 12 uur rijden zijn, ben je niet echt meer in staat om bij aankomst objectief te kunnen oordelen. (Weet ik uit ervaring)

We zijn hier 2 weken met onze kleinkinderen (6, 7 en 9) geweest en hebben het uitermate naar onze zin gehad. Deze camping is daar, in het hoogseizoen, voor kinderen van die leeftijd, erg geschikt voor.

Een aanrader

leuke camping

Hans, 8-8-2011

Een prima camping. Alles is goed geregeld met betrekking tot rust, zwembad , sanitair en de plekken zelf. Klein dus overzichtelijk. Door de NL eigenaren wel weinig variatie in de nationaliteiten maar daar is bijna niets aan te doen. Prijs- kwaliteit is dik in orde. Je kan snacks afhalen lekkere frites , pizza's ook ( in het dorpje zijn ze van echt deeg en lekkerder, zelfde prijs ) Fijne sfeer op de camping, leuke bar. Geen lawaai animatie dus s'avonds lekker slapen . Campingeigenaren komen soms wel wat norsig of belerend over naar hun klanten. Cést la ton qui fait la musique. Ondanks het laatste een echte aanrader

Rust, ruimte en schoon

Milan, 29-6-2010

Een kleine familiecamping met vriendelijke Nederlandse eigenaren. (Hele) grote plaatsen met zowel zon als (veel) schaduw. Sanitair perfect onderhouden en schoon, ook een heerlijk verwarmd zwembad. Voor ons (allemaal volwassenen in het voorseizoen) in ieder geval een perfecte camping. Prijs/Kwaliteit is een dikke 10 waard!
Gereisd met vrienden in juni 2010

Schitterende camping

Fam Willems - Van der Auwera, 2-6-2010

Zeer vriendelijke en behulpzame eigenaars. Zeer mooie en ruime staanplaatsen, perfect onderhouden sanitair, verwarmd zwembad dat goed onderhouden word. Is de perfecte uitvalsbasis om de mooie streek te verkennen. Bij aankomst krijg je zelfs een papier met informatie waar zelfs de dichtstbijzijnde supermarkt op staat. Wij gaan zeker nog terug.
Gereisd met jonge kinderen in mei 2010

Heerlijke plek

fam Brinkhuis, 19-8-2009

Leuke kindvriendelijke camping. Mooi schoon zwembad met leuk peuterbadje.

Helaas geen schaduw bij het zwembad dus parasol mee.Wel heel veilig door een hek die alleen door volwassenen opengemaakt kan worden.Grote ruime plekken.

Veel ruimte. Grote schapen weide boven aan de camping..dus het oude brood ging daar naartoe. Meerdendeel Nedelanders. Inderdaad wat vaste gasten maar die waren net zo vriendelijk als de mensen die er voor het eerst kwamen, zoals wij zelf. Onze kinderen van 5 en 7 hebben zich prima vermaakt met de andere kinderen.

Er wordt af en toe wat georganiseerd, knutselmorgen,speurtocht. De douches waren heerlijk. Div broodjes en de krant kun je een dag van te voren bestellen. Heerlijke vakantie gehad.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Rêve in Le Vigan (Lot), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Rêve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Rêve scoort een 8.71 uit 10 op basis van 55 reviews.