8,6

Uitstekend

51 reviews over Camping Le Rêve in het Nederlands

Super Camping!

Fam. Logtenberg, 15-8-2011

Zojuist teruggekeerd van wederom een super vakantie op camping Le Rêve. Alle ingrediënten die nodig zijn voor een dergelijke vakantie zijn op Le Rêve aanwezig.

De sympathieke eigenaren doen er alles aan om het voor de gasten zo aangenaam mogelijk te maken, ze maken een praatje met je, geven tips voor bijvoorbeeld mooie wandelroutes of restaurantjes in de omgeving, en staan je met raad en daad bij als er onverhoopt iets mis is.

De camping zelf is mede door de ruime opzet en de fraai aangelegde perken een heerlijkheid om te kamperen, er heerst rust en ruimte, zelfs als de camping ‘vol’ is, is er meer dan voldoende ruimte en rust om lekker weg te duiken in een boek.

Natuurlijk zijn er ook leuke activiteiten om gezamenlijk aan mee te doen, dit alles onder het motto ‘niks moet, alles mag.’

Voor kinderen zijn er van allerlei bezigheden, vooral gericht op creativiteit, sport en natuur.

Nieuw dit jaar waren de ‘de Waard’ huurtenten, prachtig ingerichte tenten waar je met het hele gezin heerli

Gereisd met partner in juli 2011

Top

Cees en Alie, 14-8-2011

Eerst een reactie op de voorgaande beoordeling:

Als je zo, met 2 kleintjes van 9 maanden, de hele nacht doorgereden hebt, en dat moet toch vanuit NL zo rond de 12 uur rijden zijn, ben je niet echt meer in staat om bij aankomst objectief te kunnen oordelen. (Weet ik uit ervaring)

We zijn hier 2 weken met onze kleinkinderen (6, 7 en 9) geweest en hebben het uitermate naar onze zin gehad. Deze camping is daar, in het hoogseizoen, voor kinderen van die leeftijd, erg geschikt voor.

Een aanrader

Gereisd familie in juli 2011

leuke camping

Hans, 8-8-2011

Een prima camping. Alles is goed geregeld met betrekking tot rust, zwembad , sanitair en de plekken zelf. Klein dus overzichtelijk. Door de NL eigenaren wel weinig variatie in de nationaliteiten maar daar is bijna niets aan te doen. Prijs- kwaliteit is dik in orde. Je kan snacks afhalen lekkere frites , pizza's ook ( in het dorpje zijn ze van echt deeg en lekkerder, zelfde prijs ) Fijne sfeer op de camping, leuke bar. Geen lawaai animatie dus s'avonds lekker slapen . Campingeigenaren komen soms wel wat norsig of belerend over naar hun klanten. Cést la ton qui fait la musique. Ondanks het laatste een echte aanrader
Gereisd familie in juli 2011

Rust, ruimte en schoon

Milan, 29-6-2010

Een kleine familiecamping met vriendelijke Nederlandse eigenaren. (Hele) grote plaatsen met zowel zon als (veel) schaduw. Sanitair perfect onderhouden en schoon, ook een heerlijk verwarmd zwembad. Voor ons (allemaal volwassenen in het voorseizoen) in ieder geval een perfecte camping. Prijs/Kwaliteit is een dikke 10 waard!
Gereisd met vrienden in juni 2010

Schitterende camping

Fam Willems - Van der Auwera, 2-6-2010

Zeer vriendelijke en behulpzame eigenaars. Zeer mooie en ruime staanplaatsen, perfect onderhouden sanitair, verwarmd zwembad dat goed onderhouden word. Is de perfecte uitvalsbasis om de mooie streek te verkennen. Bij aankomst krijg je zelfs een papier met informatie waar zelfs de dichtstbijzijnde supermarkt op staat. Wij gaan zeker nog terug.
Gereisd familie in mei 2010

Heerlijke plek

fam Brinkhuis, 19-8-2009

Leuke kindvriendelijke camping. Mooi schoon zwembad met leuk peuterbadje.

Helaas geen schaduw bij het zwembad dus parasol mee.Wel heel veilig door een hek die alleen door volwassenen opengemaakt kan worden.Grote ruime plekken.

Veel ruimte. Grote schapen weide boven aan de camping..dus het oude brood ging daar naartoe. Meerdendeel Nedelanders. Inderdaad wat vaste gasten maar die waren net zo vriendelijk als de mensen die er voor het eerst kwamen, zoals wij zelf. Onze kinderen van 5 en 7 hebben zich prima vermaakt met de andere kinderen.

Er wordt af en toe wat georganiseerd, knutselmorgen,speurtocht. De douches waren heerlijk. Div broodjes en de krant kun je een dag van te voren bestellen. Heerlijke vakantie gehad.

Gereisd familie in augustus 2009

mooie kindvriendelijke camping

c kuipers, 4-8-2009

Leuk opgezette camping. Veel verschillende bomen. Grote plaatsen en zowel zon -als schaduwplaatsen.

Leuke zwembad, ook voor de kleinere kinderen

Gereisd familie in juli 2009

Redelijke camping

Planting, 18-3-2009

Wel een prima camping, maar maakt niet geheel waar wat het uitstraalt. Heeft als uitgangspunt dat het er rustig is. Heeft ook een (wat ons betreft onterecht) vogeltje in de gids. Wij vonden het een drukke camping. Als je aan komt rijden door de velden is het echt een afknapper weer op de drukte van de camping aan te komen. Wij hadden een plek die redelijk dicht bij het zwembad was en hadden erg veel last van lawaai. Het was wel voor half 11 stil, maar we hadden ons dit geheel anders voorgesteld.

Het is een camping die geschikt is voor kinderen qua activiteiten. Een groot deel van de gasten is echter vaste klant. Het viel onze kinderen niet mee hier aansluiting te vinden. Het zwembad was wel prima. Ook de plekken zijn groot en vlak.

Gereisd familie in juli 2008

Leuke gezinscamping

J. Rienstra, 3-2-2009

Leuke kleine gezinscamping voor gezinnen met jonge kinderen. Rustige omgeving. Lekker eten in het restaurant van de camping.
Gereisd familie in augustus 2006

Ebbeling, 27-5-2006

Dit is een erg mooie camping vlakbij Gourdon. De campingbeheerders komen uit Nederland. De staanplaatsen zijn erg groot en mooi ( gemiddeld 15 bij 10 meter) Het sanitair is perfect, en er is een mooi klein zwembad. Er is verder een heel klein winkeltje waar je slechts een aantal producten kunt kopen, zoals: brood, drinken en krant. Voor grotere boodschappen moet u naar 1 vd grote supermarkten in Gourdon gaan. Kortom een topcamping!
    Gereisd anders in mei 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Rêve in Le Vigan (Lot), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Rêve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Rêve scoort een 8.62 uit 10 op basis van 51 reviews.