8,6

Uitstekend

51 reviews over Camping Le Rêve in het Nederlands

Triple A

Familie Schellens Halsteren, 28-6-2013

Op de top van een heuvel in de Lot bevindt zich de fraaie camping van Carla en Huib. Veel groen, weinig opsmuk en veel hartelijkheid. Ruime plaatsen, prachtige notenbomen (geen muggen dus), rust en overzichtelijke weides bij de twee kindveilige zwembaden. We komen er met onze kinderen al meer dan 10 jaar, net als vele anderen verslaafd aan Le Reve. Het terrein is zeer doordacht van opzet. Het is aangelegd met een diversiteit aan boomsoorten die coulissen vormen tussen de velden en de plaatsen. Het terrein is nauwelijks geaccidenteerd en daardoor ideaal om zicht te kunnen houden op je kinderen. Het sanitair wordt grondig bijgehouden. Het barretje heeft iets van een bruin cafe. Daarbuiten zit je lommerrijk op het grindterras en smaken de maaltijden van Huib altijd naar meer. Brood is elke ochtend vers. Ach was het altijd maar zo, alhoewel, dan zou Le Reve geen droom meer zijn.
Gereisd familie in januari 2013

Perfecte plek, C3.

Veen, 16-6-2013

Mooi uitzicht, rust en stilte in het voorjaar, eigenaren waren haast perfect te noemen, waren zeer klantvriendelijk en hebben een haast perfecte camping opgebouwd.

De ligging is zeer mooi gelegen, de kampeerplekken mogen gerust ruim bemeten worden genoemd.

Gereisd met partner in mei 2013

Rustige camping in mooie omgeving

h_lutterman_1, 2-9-2012

De camping heeft redelijke ruime plaatsen en biedt door de diverse struiken ook privacy. Sanitair & zwembad zijn ok, de eigenaars erg vriendelijk. De camping ligt midden in de heuvels aan het einde van de weg; dus rustig. Voor bezienswaardigheden in de Lot/Dordogne moet je wel wat verder rijden.Voor familie met kleine kinderen is het leuk, voor pubers is het te rustig. We stonden er een paar dagen op doorreis naar het zuiden, en dit was prima.
Gereisd familie in januari 2012

Fijne en kindvriendelijke camping

han_patricia, 6-8-2012

Camping Le Reve,

Dit is een erg mooie camping vlakbij Gourdon en Le Vigan, Naast de enorme grote plaatsen met schaduw en of zon is er ook veel ruimte voor de kinderen om te spelen. Na 22 uur totale rust en stilte op de camping, fijn zwembad en verwarmd. En de omgeving is mooi en er is voldoende te zien en beleven. We komen zeker nog eens terug.

Paradijs voor kinderen tot 10 jaar

Nynke, 27-7-2012

Mooie ruime staanplaatsen met zon en schaduw. Helaas geen mooie grasbodem maar grote kale plekken

Paradijs voor basisschoolkinderen. Overzichtelijk, kleinschalige animatie, leuk zwembad en veel speelkameraadjes.

Na 22 uur totale rust en stilte op de camping alleen 's nachts veel langdurig blaffende/jankende honden in de omgeving.

Binnen een uur rijden veel bezienswaardigheden als kastelen, grotten, dorpjes enz.

Toilletgebouw prima maar vrij donker.

Gereisd familie in juli 2012

rust ruimte en gezelligheid.

Jan, 14-7-2012

Naast de enorme grote plaatsen met schaduw en of zon is er ook veel ruimte voor de kinderen om te spelen. de omgeving is mooi en er is voldoende te zien en beleven. iets voor ouderen of gezinnen met kinderen tot een jaar of 12
Gereisd familie in juli 2012

Prachtige stille camping zeker in het voorseizoen.

Leo en Carry Meijer, 22-6-2012

Camping La Reve in de Lot is een camping om volop te genieten. Van de plek, de rust, de bar, het zwembad, wifi, lekker eten, verse broodjes en alles goed verzorgt in een prachtige omgeving waar van alles te beleven valt. De aardige eigenaren staan altijd voor je klaar. De prijzen zijn goed voor wat je krijgt.
Gereisd met partner in mei 2012

Camping naar mijn hart

Fam. van Dam, 26-8-2011

In 2005 kwamen we per toeval via internet met onze twee jonge kinderen op deze camping. Het beviel zo goed dat we in 2006 en 2007 terugkwamen. Nu de kinderen ouder worden hebben ze andere voorkeuren gekregen. Maar de goede herinneringen komen nog regelmatig boven. De eigenaren zijn rustige mensen die niet op de voorgrond treden. Rust straalt de camping ook uit. Je ziet dat er veel aandacht aan de opbouw van de inrichting en het groen is besteed. De camping is uitermate geschikt voor kinderen van de basisschoolleeftijd. Veel ruimte, zwembad, speeltuintje en ze hebben snel aansluiting met de veelal andere Nederlandse kinderen. In het hoogseizoen zorgen 2 studenten voor animatie: voetbal, knutselen, het gekke dingen spel enz. Bezienswaardigheden zijn er veel, maar op afstand. ( Sarlat, roc amadour, kano op de dordogne) De campingeigenaren kunnen uitstekend adviseren. Je moet van auto rijden houden want de camping ligt afgelegen. Voor ons geen probleem.
Gereisd familie in januari 2011

Le Reve blijft fantastisch

Snip Van der Bij, 19-8-2011

Reeds in 2006 waren wij bijna drie weken op deze camping en dit jaar wisten we eigenlijk niet waar we naar toe wilden. We komen nml niet terug op campings waar we ooit geweest zijn maar we wilden Le Reve graag nogmaals bezoeken omdat ons verblijf in 2006 ook goed was geweest.

We hadden 10 dagen geboekt maar na een aantal dagen hebben we meteen een week bijgeboekt. Camping Le Reve is en blijft een geweldige camping; de sta plaatsen zijn heel erg ruim opgezet, onze kinderen van 7 en 10 werden prima vermaakt en hadden veel vriendjes en vriendinnetjes , het zwembad was goed en wij dronken iedere dag een borreltje op het terras. Leuke campinggasten die 1 x per week mee konden doen aan de zogeheten "Pub Quiz". Daarnaast blijft de omgeving van deze camping schitterend; lekker hardlopen of wandelen in de prachtige natuur met prachtige vergezichten. Le Reve is en blijft voor ons een droomcamping !

Gereisd familie in juli 2011
?

Vakantie zoals vakantie bedoeld is !

Familie Jacobs, Epe, 16-8-2011

Na vorig 2 weken op deze camping geweest te zijn met een caravan, zijn we nu (helaas !) maar 1 week geweest, maar wel in een De Waard tent ! Er is dit jaar de keuze gemaakt om naast de 4 huurhuisjes die op het "park" staan ook 2 De Waard tenten op te zetten voor de verhuur, geheel ingericht. Ruime zon/schaduw plaatsen. We hebben ons er weer prima vermaakt ! Niks gedaan, en toch ook weer zoveel, namelijk GENIETEN ! Veel activiteiten voor kleine kinderen, maar zoonlief van 16 heeft zich er ook prima vermaakt. Eten in het restaurant, daarna aan de bar een drankje halen onder het mom van "even brood bestellen". De volgende morgen ligt je brood dan ook netjes voor je klaar. Wij komen er graag weer !
Gereisd familie in juli 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Rêve in Le Vigan (Lot), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Rêve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Rêve scoort een 8.62 uit 10 op basis van 51 reviews.