Camping Le Rêve ***

8,7

55 reviews over Camping Le Rêve in het Nederlands

Mooie rustige Camping

Simone Staal, 23-9-2014

De omgeving is prachtig en de plaatsen op de camping zijn ook erg mooi.Wij hebben al een paar keer op hetzelfde plekje gestaan en genieten nog steeds van het uitzicht op de vallei.
Gereisd met oudere kinderen in september 2014

Familiecamping op ideale locatie

Marianne, 1-9-2014

Camping is vooral heel geschikt voor gezinnen met (jonge) kinderen die zich op de camping willen kunnen vermaken en veel leuke dingen in de buurt willen zien. De ligging in de Dordogne is ideaal. Leuke activiteiten voor kinderen, gezellige sfeer. Sanitair hadden we meer van verwacht: er zijn bijvoorbeeld geen wc-brillen en 1x per dag schoonmaken als de camping vol staat is oké, maar hebben we wel beter mee gemaakt. Ondanks dat er geen grote animatieprogramma's of disco's o.i.d. zijn, wordt er wel overal vrolijk gespeeld, gerend en geschreeuwd door kinderen, 's avonds nog tot redelijk laat. Mensen die komen voor echte rust op de camping kunnen deze camping dus beter overslaan.

Camping eigenaren zijn vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd met partner in januari 2014

Fijne camping

han_patricia, 24-8-2014

Voor het 4e jaar op een rij naar de camping geweest, het bevalt nog steeds goed. Wel steeds op een ander plek gestaan, Huub en Carla bedankt voor de fijne vakantie.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

absolute aanrader zeker met kleine(re) kinderen

Bart, 11-8-2014

Wat ik schreef aan Huub en Carla van Iersel, camping eigenaren:

"Na het bezoek van een week aan Le Reve kwam bij de volgende camping (die te groot en daarmee niet zo prettig was), meteen het rustige, familiale én het schone van Le Reve in herinnering."

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Heerlijk ontspannen

GJR, 2-8-2014

Wij hebben twee weken met de vouwwagen op de camping gestaan. Ondanks het redelijke weer was het bijzonder goed vertoeven. Ook onze kids hebben zich uitstekend vermaakt. Echt een aanrader en bijzonder gastvrij.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Rust en Ruimte

Horsman, 23-7-2014

Wij hebben 2 weken in het voorseizoen op deze camping gestaan.

Ruime plekken. Veel bomen maar ook zichtlijnen.

Gezellige bar en goed restaurant.

Mede dankzij de gastvrije eigenaren hebben wij er een leuke tijd gehad.

Er valt veel te zien in de omgeving.

Wij hebben nog lang niet alles gezien dus komen zeker nog eens terug.

Gereisd met partner in juni 2014

Al 25 jaar heel gewoon en daarom heel bijzonder.

Fam. van der Ploeg, 5-7-2014

Inmiddels voor de 4e keer deze fijne camping bezocht. Grote kampeerplaatsen tussen de verschillende soorten bomen geven vanuit elke hoek een prachtig uitzicht op dit goed onderhouden terrein.

De sfeer op de camping is heel gemoedelijk, gezellig en ontspannen. De eigenaren doen er alles aan om je een onvergetelijke vakantie te bezorgen.

Wij komen graag weer terug!

Gereisd met partner in juni 2014

Wat een rust en ruimte!

Laura Nagel, 8-6-2014

We hebben eind mei een week in een van de chalets mogen doorbrengen. De chalet is netjes ingericht, met twee relax stoelen, een prima bed en een heerlijke douche. Op de camping heerst een aangename, rustige en relaxte sfeer. De campingeigenaren Carla en Huub dragen hier met hun vriendelijke en opspannen houding zeker aan bij. Ook de alom aanwezige vogeltjes dragen een mooi steentje bij. Een aanrader voor wie houdt van natuur, ruimte en rust!
Gereisd met partner in mei 2014

heerlijke camping

kenneth, 8-9-2013

We hebben dit jaar een week doorgebracht op le Rêve, een heerlijke camping in een prachtige omgeving (zie tip's). Op de camping kan je kiezen uit verschillende soorten plaatsen, zon/ gras, schaduw/ grasachtig en onder de bomen.

Het zwembad is prima in orde, ookal mogen er wel wat meer stoelen en parasols zijn.

Sanitair is ook prima in orde, maar wel wat beperkt als de camping vol is. 1 kinderdouche ruimte is te weinig.

Een nadeel vonden wij dat de speeltuin voorin de camping, naast het zwembad en de receptie, ligt. We hadden die liever halverwege de camping gehad, dan kan je makkelijker toezicht houden als ouders.

De annimatie is matig, een beetje knullig in elkaar gezet, over het algemeen duurt het allemaal te lang waardoor de kinderen zich gaan vervelen. De schatjacht ging door het zwembadgebied heen waardoor, zeker voor de kleinere kinderen, het eigenlijk te gevaarlijk is.

Kleine campwinkel, vers brood op bestelling. Zeer gastvrije eigenaren.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Een teleurstelling

Brenda, 5-9-2013

De camping Le Reve is een heel mooi aangelegde camping. Ruime plekken en met veel groen er tussen. Wat jammer is dat wij niet het gevoel hadden dat de eigenaren met plezier aan het werk waren. Na een ongeluk tijdens een animatie-activiteit, waarbij een van onze kinderen naar het ziekenhuis moest voor een botbreuk, kregen we geen hulp en medeleven van de eigenaren. De discussie die daarna volgde over ons eerder vertrek i.v.m. een vervolgafpraak in een Nederlands ziekenhuis vonden we zeer teleurstellend.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Rêve in Le Vigan (Lot), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Rêve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Rêve scoort een 8.71 uit 10 op basis van 55 reviews.