8,6

Uitstekend

51 reviews over Camping Le Rêve in het Nederlands

Heerlijk ontspannen

GJR, 2-8-2014

Wij hebben twee weken met de vouwwagen op de camping gestaan. Ondanks het redelijke weer was het bijzonder goed vertoeven. Ook onze kids hebben zich uitstekend vermaakt. Echt een aanrader en bijzonder gastvrij.
Gereisd familie in juli 2014

Rust en Ruimte

Horsman, 23-7-2014

Wij hebben 2 weken in het voorseizoen op deze camping gestaan.

Ruime plekken. Veel bomen maar ook zichtlijnen.

Gezellige bar en goed restaurant.

Mede dankzij de gastvrije eigenaren hebben wij er een leuke tijd gehad.

Er valt veel te zien in de omgeving.

Wij hebben nog lang niet alles gezien dus komen zeker nog eens terug.

Gereisd met partner in juni 2014

Al 25 jaar heel gewoon en daarom heel bijzonder.

Fam. van der Ploeg, 5-7-2014

Inmiddels voor de 4e keer deze fijne camping bezocht. Grote kampeerplaatsen tussen de verschillende soorten bomen geven vanuit elke hoek een prachtig uitzicht op dit goed onderhouden terrein.

De sfeer op de camping is heel gemoedelijk, gezellig en ontspannen. De eigenaren doen er alles aan om je een onvergetelijke vakantie te bezorgen.

Wij komen graag weer terug!

Gereisd met partner in juni 2014

Wat een rust en ruimte!

Laura Nagel, 8-6-2014

We hebben eind mei een week in een van de chalets mogen doorbrengen. De chalet is netjes ingericht, met twee relax stoelen, een prima bed en een heerlijke douche. Op de camping heerst een aangename, rustige en relaxte sfeer. De campingeigenaren Carla en Huub dragen hier met hun vriendelijke en opspannen houding zeker aan bij. Ook de alom aanwezige vogeltjes dragen een mooi steentje bij. Een aanrader voor wie houdt van natuur, ruimte en rust!
Gereisd met partner in mei 2014

heerlijke camping

kenneth, 8-9-2013

We hebben dit jaar een week doorgebracht op le Rêve, een heerlijke camping in een prachtige omgeving (zie tip's). Op de camping kan je kiezen uit verschillende soorten plaatsen, zon/ gras, schaduw/ grasachtig en onder de bomen.

Het zwembad is prima in orde, ookal mogen er wel wat meer stoelen en parasols zijn.

Sanitair is ook prima in orde, maar wel wat beperkt als de camping vol is. 1 kinderdouche ruimte is te weinig.

Een nadeel vonden wij dat de speeltuin voorin de camping, naast het zwembad en de receptie, ligt. We hadden die liever halverwege de camping gehad, dan kan je makkelijker toezicht houden als ouders.

De annimatie is matig, een beetje knullig in elkaar gezet, over het algemeen duurt het allemaal te lang waardoor de kinderen zich gaan vervelen. De schatjacht ging door het zwembadgebied heen waardoor, zeker voor de kleinere kinderen, het eigenlijk te gevaarlijk is.

Kleine campwinkel, vers brood op bestelling. Zeer gastvrije eigenaren.

Een teleurstelling

Brenda, 5-9-2013

De camping Le Reve is een heel mooi aangelegde camping. Ruime plekken en met veel groen er tussen. Wat jammer is dat wij niet het gevoel hadden dat de eigenaren met plezier aan het werk waren. Na een ongeluk tijdens een animatie-activiteit, waarbij een van onze kinderen naar het ziekenhuis moest voor een botbreuk, kregen we geen hulp en medeleven van de eigenaren. De discussie die daarna volgde over ons eerder vertrek i.v.m. een vervolgafpraak in een Nederlands ziekenhuis vonden we zeer teleurstellend.
Gereisd familie in juli 2013

Fijne camping, als of je thuis komt

han_patricia, 11-8-2013

Voor de 3e maal op een rij, naar deze camping. Onze zoon vind het leuk op de camping, en Carla en Huub zijn perfecte gastvrouw en gastheer. Het is een ruim opgezette camping met mooie plaatsen. Dit jaar bestaat de camping 25 jr, hebben ze met de kinderen gevierd door middel van allerlei spelletjes. in de buurt kan je kano varen, en boom klimmen. Rond om de camping zijn diverse wandelroutes die ja kan lopen. Huub en Carla alles was weer perfect, bedankt

Klein paradijs op aarde

Lauwers Guy, 7-8-2013

Deze camping heeft alles wat een "rustzoeker" zoekt.

Rust, mooie omgeving, erg ruime plaatsen, net sanitair, een mooi zwembad (ook voor de kleintjes).

Kortom een klein paradijs op aarde!

Gereisd met partner in juli 2013

fijne camping om zeker terug te komen

sanne kamstra, 21-7-2013

dit jaar (laatste week juni eerste twee weken juli) voor het eerst op deze camping geweest. Een fijne camping met heerlijke grote plaatsen ook de plaatsen in de volle zon hebben altijd een boom om onder te zitten bij al te heet weer. Lekker zwembad (wel iets kleiner dan het eruit ziet op de foto) en heerlijk gegeten. Schitterende omgeving en veel te doen. Echt een aanrader.
Gereisd met partner in juni 2013

Wat een camping en wat een aardige eigenaars.

Anneloes, 16-7-2013

Wij hebben in de winter van 2012 daar enkele dagen gestaan met twee campers. Leuke omgeving en heerlijk eten bij de herberg die ook door een nederlands gezin wordt gerunt.
Gereisd met vrienden in november 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Rêve in Le Vigan (Lot), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Rêve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Rêve scoort een 8.62 uit 10 op basis van 51 reviews.