Camping Le Rêve ***

Camping Le Rêve
Le Rêve
8,7

54 reviews over Camping Le Rêve in het Nederlands

een levendige, gezellige kindvriendelijke camping

Mieke Nijboer, 9-8-2016

Vele jaren geleden waren we hier met de kinderen. Nu maar met zijn tweeën. Wat was het veranderd. De toen al ruime kampeerplaatsen zijn omgeven door allerlei struiken en mooie bomen. Maar toch is het zwembad, het speeltuintje en het restaurant en ook de wasplaats makkelijk te vinden. Voor kinderen een waar paradijs. Vriendjes in allerlei leeftijdscategorieën, veilige voorzieningen, genoeg te ontdekken, in een prachtige omgeving, waar heel veel te doen is. Ook zonder kinderen is het genieten. De prachtige dorpjes en stadjes in de omgeving zijn fietsend te bereiken. De beheerders zijn vriendelijk en hebben allerlei tips om je vakantie zo aangenaam mogelijk te maken. Er is zelfs een restaurant met een gevarieerd menu. Het weer werkte ook goed mee. Alle dagen zon!!
Gereisd met partner in augustus 2016

Heerlijk gehad

Poeka, 6-8-2016

Leuke kleinschalige familie camping! 3wkn geweest.

mooie ruime plaatsen. Als er over onze plaats iets te klagen valt dan zijn het de stekels van de kastanje boom.

Zwembad: prima. Watertemperatuur lekker!

Sanitair: douches perfect en WARM!. Wc: Idd geen wc brillen. Jammer dat het papier niet in de hokjes hangt. Lijkt mij ook niet erg besparend. Wel netjes!

Babybad: 1 stuk. nadeel vaak 1 waterbende en dat het naast de wc ligt. Dit is soms niet zo fris als er iemand zijn grote boodschap doet. 2x gebeurd. 😂

Restaurant: lekker gegeten of soms alleen patat opgehaald. Prima in orde!!!

Animatie: Leuke aktiviteiten en niet massaal! Onze zoon is zeven. Kon zelf met zijn vrienden naar het zwembad en rondlopen op de camping! Zelf patat, brood en ijs halen.

Omgeving: prachtig! 2 km rijden naar grote weg bent. caravaners kleine weg om er na toe te rijden. Geen probleem met goede trekauto en geen Vrachtwagen tegen komen!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Toffe camping

Ivo Van den Bergh, 5-8-2016

Aangezien ik niet akkoord ga met de vorige recensie wil ik hier toch even kort reageren. Wij reisden begin juli met 2 kabouters van 1 en 3 jaar. De camping voldeed aan al onze noden. Ik had er ook speciaal naar gezocht. De plaatsen zijn zeer ruim, met schaduw. Overdag speelden de jongens met de andere kids op de camping maar 's avonds was het rustig! Het sanitair was altijd proper, ook toen het wat drukker werd. Wat het zwembad betreft en de 'losliggende tegels'. Niets om over te vallen, letterlijk en figuurlijk.

We hadden een prachtige vakantie op de camping, de uitbaters zijn heel vriendelijk en behulpzaam! Te overwegen om terug te keren!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Aanrader: natuur, rust en grote plaatsen!

Marcel Postma, 17-6-2016

Alle plaatsen zijn groot en hebben hun eigen karakter. Je kunt hier echt kiezen tussen schaduw, zon of beide. Elke plaats heeft ook voldoende mogelijkheden voor privacy, of juist gezeligheid!

Mensen die een hoop levendigheid en vertier zoeken kunnen welliht beter iets verder kijken.

De eigenaars zijn erg behulpzaam, vriendelijk en spreken Nederlands.

In de buurt is heel veel te zien en te genieten.

Gereisd met partner in juni 2016

Rust!

Gerrit, 26-9-2015

Wij verbleven eind augustus 2015 op deze camping. Wilden een paar dagen blijven en doorreizen naar Spanje. Het werd uiteindelijk anderhalve week! Prima camping, heerlijk rustig, goed sanitair en zwembad. Wij hebben vanaf de camping leuke wandelingen gemaakt door een mooie heuvelachtige omgeving. Deze camping is echt een aanrader.
Gereisd met partner in september 2015

Erg gezellig en overzichtelijk

S. Wander, 9-8-2015

Wij hebben met onze drie kleine kinderen (1,4 en 6 jaar) 3 heerlijke weken vakantie gehad op deze camping. Door de kleinschaligheid konden de kinderen lekker hun eigen gang gaan; met vriendjes spelen, zelf een ijsje gaan kopen of 's morgens het bestelde brood halen. Het zwembad is afgezet met een hek wat kinderen niet zelf kunnen openen en het sanitair is schoon en voldoende aanwezig.

Door de vele jonge kinderen is het overdag gezellig en levendig, maar na 22 uur keert de rust terug.......dan is het genieten van de stilte op en rond de camping

In de omgeving is erg veel te doen: stadjes, aktie, kastelen en andere uitjes.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Kleinschalig. Aan te raden.

Adriaan, 29-7-2015

Leuke kleinschalige camping met sympathieke eigenaars.

We hebben er 10 dagen gestaan in het hoogseizoen en vonden er een gezellige sfeer hangen, uiteraard veel jonge gezinnen waardoor er altijd wel een huilend kindje te horen is.

Plaatsen zijn lekker ruim, sommige plaatsen liggen erg dicht op elkaar maar dat ligt er ook maar net aan waar je staat.

Kleinschalige kinderactiviteiten die door Rianne georganiseerd worden zijn erg leuk, denk hierbij aan een voetbaltoernooi of levend Stratego. Gelukkig geen disco avonden of andere vervelende herrie.

Gemiddeld genomen was het bijna altijd na tien uur stil op de camping, omdat de camping afgelegen ligt is het ook echt stil, heerlijk!

Ontzettend veel te doen in de omgeving, camping ligt erg strategisch gelegen om bezienswaardigheden in de Lot en Dordogne te bezoeken. Rocamadour en Sarlat liggen op een half uur rijden van de camping.

Goed eten en drinken op het terras en een goede Wifi verbinding.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Geweldig

Ger-Jan R, 25-7-2015

Wij zijn hier met twee kinderen van 9 en 13 twee weken geweest!

Naast dat we geweldig weer hadden met overwegend warme dagen was het hier top vertoeven.

Alles is zo keurig op orde en echt super schoon. Van zwembad tot sanitair!!

Menig camping kan hier een voorbeeld aan nemen.

De plekken zijn ook heerlijk ruim. Echt een stek voor jezelf. Heerlijk om bij te tanken en tot rust te komen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Tegenvaller

S.de Jong, 17-5-2015

Zomer 2014: we hadden voor 2 weken gereserveerd en verheugde ons enorm op de camping. Vooral de reviews waren doorslaggevend om te kiezen voor Le Reve. Wij komen er niet weer terug. De camping was te druk, vooral 's avonds (oordoppen in) . Restaurant onder de maat, een keer gegeten. Het zwembad was echt te koud voor jonge kinderen. Allemaal overkomelijke zaken, maar we zijn echt afgeknapt op de zakelijke instelling van de eigenaren. Wij moesten wegens verdrietige omstandigheden onze vakantie eerder beëindigen en kregen een wel zeer kille reactie van de eigenaren. Vaste gasten werden hartelijk ontvangen, hadden 'het voorrecht' met pinpas te mogen betalen. Wij moesten echter contant afrekenen, zowel het genuttigde 'diner' als de verblijfskosten. Vind je het prettig om in een Nederlandse enclave te verblijven dan is Le reve een fijne plek, wij prefereren anders. Overigens: in het voorseizoen waarschijnlijk fijne camping, want het terrein is mooi. Maar, wat ons betreft, niet in de zomer.
Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

Mooie rustige Camping

Simone Staal, 23-9-2014

De omgeving is prachtig en de plaatsen op de camping zijn ook erg mooi.Wij hebben al een paar keer op hetzelfde plekje gestaan en genieten nog steeds van het uitzicht op de vallei.
Gereisd met oudere kinderen in september 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Rêve in Le Vigan (Lot), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Rêve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Rêve scoort een 8.7 uit 10 op basis van 54 reviews.