8,7

Uitstekend

50 reviews over Camping Le Rêve in het Nederlands

Rust!

Gerrit, 26-9-2015

Wij verbleven eind augustus 2015 op deze camping. Wilden een paar dagen blijven en doorreizen naar Spanje. Het werd uiteindelijk anderhalve week! Prima camping, heerlijk rustig, goed sanitair en zwembad. Wij hebben vanaf de camping leuke wandelingen gemaakt door een mooie heuvelachtige omgeving. Deze camping is echt een aanrader.
Gereisd met partner in september 2015

Erg gezellig en overzichtelijk

S. Wander, 9-8-2015

Wij hebben met onze drie kleine kinderen (1,4 en 6 jaar) 3 heerlijke weken vakantie gehad op deze camping. Door de kleinschaligheid konden de kinderen lekker hun eigen gang gaan; met vriendjes spelen, zelf een ijsje gaan kopen of 's morgens het bestelde brood halen. Het zwembad is afgezet met een hek wat kinderen niet zelf kunnen openen en het sanitair is schoon en voldoende aanwezig.

Door de vele jonge kinderen is het overdag gezellig en levendig, maar na 22 uur keert de rust terug.......dan is het genieten van de stilte op en rond de camping

In de omgeving is erg veel te doen: stadjes, aktie, kastelen en andere uitjes.

Gereisd familie in augustus 2015

Kleinschalig. Aan te raden.

Adriaan, 29-7-2015

Leuke kleinschalige camping met sympathieke eigenaars.

We hebben er 10 dagen gestaan in het hoogseizoen en vonden er een gezellige sfeer hangen, uiteraard veel jonge gezinnen waardoor er altijd wel een huilend kindje te horen is.

Plaatsen zijn lekker ruim, sommige plaatsen liggen erg dicht op elkaar maar dat ligt er ook maar net aan waar je staat.

Kleinschalige kinderactiviteiten die door Rianne georganiseerd worden zijn erg leuk, denk hierbij aan een voetbaltoernooi of levend Stratego. Gelukkig geen disco avonden of andere vervelende herrie.

Gemiddeld genomen was het bijna altijd na tien uur stil op de camping, omdat de camping afgelegen ligt is het ook echt stil, heerlijk!

Ontzettend veel te doen in de omgeving, camping ligt erg strategisch gelegen om bezienswaardigheden in de Lot en Dordogne te bezoeken. Rocamadour en Sarlat liggen op een half uur rijden van de camping.

Goed eten en drinken op het terras en een goede Wifi verbinding.

Gereisd familie in juli 2015

Geweldig

Ger-Jan R, 25-7-2015

Wij zijn hier met twee kinderen van 9 en 13 twee weken geweest!

Naast dat we geweldig weer hadden met overwegend warme dagen was het hier top vertoeven.

Alles is zo keurig op orde en echt super schoon. Van zwembad tot sanitair!!

Menig camping kan hier een voorbeeld aan nemen.

De plekken zijn ook heerlijk ruim. Echt een stek voor jezelf. Heerlijk om bij te tanken en tot rust te komen.

Gereisd familie in juli 2015

Tegenvaller

S.de Jong, 17-5-2015

Zomer 2014: we hadden voor 2 weken gereserveerd en verheugde ons enorm op de camping. Vooral de reviews waren doorslaggevend om te kiezen voor Le Reve. Wij komen er niet weer terug. De camping was te druk, vooral 's avonds (oordoppen in) . Restaurant onder de maat, een keer gegeten. Het zwembad was echt te koud voor jonge kinderen. Allemaal overkomelijke zaken, maar we zijn echt afgeknapt op de zakelijke instelling van de eigenaren. Wij moesten wegens verdrietige omstandigheden onze vakantie eerder beëindigen en kregen een wel zeer kille reactie van de eigenaren. Vaste gasten werden hartelijk ontvangen, hadden 'het voorrecht' met pinpas te mogen betalen. Wij moesten echter contant afrekenen, zowel het genuttigde 'diner' als de verblijfskosten. Vind je het prettig om in een Nederlandse enclave te verblijven dan is Le reve een fijne plek, wij prefereren anders. Overigens: in het voorseizoen waarschijnlijk fijne camping, want het terrein is mooi. Maar, wat ons betreft, niet in de zomer.
Gereisd familie in januari 2014

Mooie rustige Camping

Simone Staal, 23-9-2014

De omgeving is prachtig en de plaatsen op de camping zijn ook erg mooi.Wij hebben al een paar keer op hetzelfde plekje gestaan en genieten nog steeds van het uitzicht op de vallei.
Gereisd familie in september 2014

Familiecamping op ideale locatie

Marianne, 1-9-2014

Camping is vooral heel geschikt voor gezinnen met (jonge) kinderen die zich op de camping willen kunnen vermaken en veel leuke dingen in de buurt willen zien. De ligging in de Dordogne is ideaal. Leuke activiteiten voor kinderen, gezellige sfeer. Sanitair hadden we meer van verwacht: er zijn bijvoorbeeld geen wc-brillen en 1x per dag schoonmaken als de camping vol staat is oké, maar hebben we wel beter mee gemaakt. Ondanks dat er geen grote animatieprogramma's of disco's o.i.d. zijn, wordt er wel overal vrolijk gespeeld, gerend en geschreeuwd door kinderen, 's avonds nog tot redelijk laat. Mensen die komen voor echte rust op de camping kunnen deze camping dus beter overslaan.

Camping eigenaren zijn vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd met partner in januari 2014

Fijne camping

han_patricia, 24-8-2014

Voor het 4e jaar op een rij naar de camping geweest, het bevalt nog steeds goed. Wel steeds op een ander plek gestaan, Huub en Carla bedankt voor de fijne vakantie.
Gereisd familie in juli 2014

absolute aanrader zeker met kleine(re) kinderen

Bart, 11-8-2014

Wat ik schreef aan Huub en Carla van Iersel, camping eigenaren:

"Na het bezoek van een week aan Le Reve kwam bij de volgende camping (die te groot en daarmee niet zo prettig was), meteen het rustige, familiale én het schone van Le Reve in herinnering."

Heerlijk ontspannen

GJR, 2-8-2014

Wij hebben twee weken met de vouwwagen op de camping gestaan. Ondanks het redelijke weer was het bijzonder goed vertoeven. Ook onze kids hebben zich uitstekend vermaakt. Echt een aanrader en bijzonder gastvrij.
Gereisd familie in juli 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Rêve in Le Vigan (Lot), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Rêve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Rêve scoort een 8.69 uit 10 op basis van 50 reviews.