8,6

Uitstekend

51 reviews over Camping Le Rêve in het Nederlands

Leuke camping, maar ik ga niet nog een keer

Dhr. Van der, 16-8-2017

De camping is prachtig gelegen en heeft ruime plekken. Wij hebben gebruik gemaakt van de voor ingerichte de waard tent en dat is heerlijk. Zeker als je op doorreis bent. De faciliteiten zijn prima en het sanitair is schoon. Het zwembad is goed warm. De camping is mooi centraal gelegen en bijna alle 'must see' locaties in de Lot en Dordogne zijn met ongeveer een uur of korter te bereiken. Ook voor de kinderen is het er heerlijk en veilig spelen met genoeg (maar niet te veel) vermaak. Een domper op de camping zijn voor mij de eigenaren. Ze zijn afstandelijk en bemoeizuchtig op een verkeerde manier. Zo zijn wij een keer in het restaurant geweigerd, terwijl andere mensen gewoon eten geserveerd kregen en worden er mensen uit het zwembad weggestuurd in verband met kledingvereisten (zwembroek een centimeter te lang). Kortom, een leuke camping, maar mijdt de eigenaren.
Gereisd familie in juli 2017
Huub van Iersel,

Misschien mag ik reageren op uw review,

Het feit dat er mensen worden gewezen op verkeerde zwemkledingis normaal, iedereen is onderhand op de hoogte van de voorschriften in Fankrijk, u bent erop gewezen bij aankomst op het aankomstformulier, en bij de ingang van het zwembad hangt een bord met de voorschriften. Over een centimeter zeuren wij niet, maar een broek tot over de knieen , ja dan wel.

Wat betreft het restaurant, als ik mij goed herrinner, kwam u met een man of 8 zonder te hebben gereserveerd en zat het terras al vol. Wij hebben aangeboden voor u een afhaalmaaltijd te maken, wat ook gebeurd is.

Wij zijn blij dat u tevreden bent over de verhuuraccomodatie.

Een parkachtige prachtige camping, grote plaatsen.

Aad van der Gulik, 18-7-2017

Het weggetje er naar toe is al erg lang (2,5 km) maar die moet je elke keer af om naar het dorp of dagje uit te gaan. In Le Vigan is alleen een kleine super. Elke dag (behalve dinsdag) is het mogelijk heel goedkoop en lekker te eten. Het sanitair werd uitstekend schoon gehouden. Alleen de indeling vond ik niet zo logisch.
Gereisd met partner in juni 2017

super camping

m.v.b., 17-10-2016

Wij zijn erg enthousiast over deze camping. We hadden een de waard tent gehuurd. Mooie ruime plek met zowel schaduw als zon. Op de camping zijn veel gezinnen met jonge kinderen maar ook stellen zonder kinderen. De sfeer is gemoedelijk en het zwembad was nooit echt druk. De omgeving is mooi en er zijn veel mooi dorpjes in de nabije omgeving.

Het sanitair is prima op orde en wordt goed schoon gehouden.

Eigenaren komen in het begin wat afstandelijk over, maar zijn behulpzaam en zeker niet onvriendelijk.

Fijne, gezellige kleinschalige camping

han_patricia, 11-9-2016

We komen nu al weer voor de 6x en ee hebben nog niet alles gezien in de omgeving.

Het is een gezellige camping, menu kaart is goed.

Huub en Carla zijn goede gastheer en gastvrouw, zwembad is lekker verwarmd. Er is erg veel te doen en tezien in de buurt.

Gereisd familie in augustus 2016

Een pareltje in de Dordogne

wich95_1, 31-8-2016

We hebben op de heenreis naar de Gers hier 5 dagen gestaan en genoten. De camping ligt wat achteraf en is via een smalle weg goed te bereiken. Kom je met de caravan? Dan hopelijk geen tegenliggers, want dan moet een van de twee terugrijden.

Kleinschalige camping, die prachtig door de eigenaars vanaf het allereerste begin is opgebouwd. Complimenten!

Grote plekken in de zon of in de schaduw. Schoon sanitair, zwembad, restaurant, goed werkende WiFi voor € 1 per dag. We waren er begin juli. In de loop van de week liep de camping langzaam vol. Reserveren voor het hoogseizoen is dus een must.

Omgeving prachtig en alle bezienswaardigheden van de Dordogne (Sarlat, Gourdon, Rocamadour, Gouffre de Padirac, St. Circ de la Popie, Cahors) binnen een uur te bereiken. Omgeving is soms ruig, maar prachtig.

En 's nachts prachtige sterrenhemel. Heb je een telescoop, neem die dan mee. Saturnus, Mars, M13 zijn zelden zo mooi te zien.

Als het even kan volgend jaar weer.

Gereisd met partner in juli 2016

Lekkere rustige camping

Peter, 28-8-2016

Last minute geboekt en prima afgehandeld. Mooie grote plekken met name in het bos gedeelte. Nederlandse eigenaren en animatie misschien daardoor ook veel Nederlanders. Eenvoudig menu maar erg lekker (zalm was prima). Klein zwembad maar prima en goed verzorgd. Slechts 1 sanitairblok, prima verzorgd wel verwarrend dat er geen zichtbare scheiding mannen/vrouwen was, het was een beetje een doolhof.

Voor het ontbijt was er brood op de camping voor de rest moet er in Le Vigan of Bourdon geshopt worden.

Gereisd familie in augustus 2016

Blijft een gezellige camping

Han, 11-8-2016

Heerlijk klein schalige camping voor de 6e keer terug, alsof je thuis komt. Sta plaatsen zijn erg ruim en na 22.00 uur is er rust. De keuze in het eten is niet groot, maar dat wat je kan krijgen is erg goed. Huub &Carla het is altijd fijn om hier te zijn.
Gereisd familie in januari 2016

een levendige, gezellige kindvriendelijke camping

Mieke Nijboer, 9-8-2016

Vele jaren geleden waren we hier met de kinderen. Nu maar met zijn tweeën. Wat was het veranderd. De toen al ruime kampeerplaatsen zijn omgeven door allerlei struiken en mooie bomen. Maar toch is het zwembad, het speeltuintje en het restaurant en ook de wasplaats makkelijk te vinden. Voor kinderen een waar paradijs. Vriendjes in allerlei leeftijdscategorieën, veilige voorzieningen, genoeg te ontdekken, in een prachtige omgeving, waar heel veel te doen is. Ook zonder kinderen is het genieten. De prachtige dorpjes en stadjes in de omgeving zijn fietsend te bereiken. De beheerders zijn vriendelijk en hebben allerlei tips om je vakantie zo aangenaam mogelijk te maken. Er is zelfs een restaurant met een gevarieerd menu. Het weer werkte ook goed mee. Alle dagen zon!!
Gereisd met partner in augustus 2016

Heerlijk gehad

Poeka, 6-8-2016

Leuke kleinschalige familie camping! 3wkn geweest.

mooie ruime plaatsen. Als er over onze plaats iets te klagen valt dan zijn het de stekels van de kastanje boom.

Zwembad: prima. Watertemperatuur lekker!

Sanitair: douches perfect en WARM!. Wc: Idd geen wc brillen. Jammer dat het papier niet in de hokjes hangt. Lijkt mij ook niet erg besparend. Wel netjes!

Babybad: 1 stuk. nadeel vaak 1 waterbende en dat het naast de wc ligt. Dit is soms niet zo fris als er iemand zijn grote boodschap doet. 2x gebeurd. 😂

Restaurant: lekker gegeten of soms alleen patat opgehaald. Prima in orde!!!

Animatie: Leuke aktiviteiten en niet massaal! Onze zoon is zeven. Kon zelf met zijn vrienden naar het zwembad en rondlopen op de camping! Zelf patat, brood en ijs halen.

Omgeving: prachtig! 2 km rijden naar grote weg bent. caravaners kleine weg om er na toe te rijden. Geen probleem met goede trekauto en geen Vrachtwagen tegen komen!

Toffe camping

Ivo Van den Bergh, 5-8-2016

Aangezien ik niet akkoord ga met de vorige recensie wil ik hier toch even kort reageren. Wij reisden begin juli met 2 kabouters van 1 en 3 jaar. De camping voldeed aan al onze noden. Ik had er ook speciaal naar gezocht. De plaatsen zijn zeer ruim, met schaduw. Overdag speelden de jongens met de andere kids op de camping maar 's avonds was het rustig! Het sanitair was altijd proper, ook toen het wat drukker werd. Wat het zwembad betreft en de 'losliggende tegels'. Niets om over te vallen, letterlijk en figuurlijk.

We hadden een prachtige vakantie op de camping, de uitbaters zijn heel vriendelijk en behulpzaam! Te overwegen om terug te keren!!

Gereisd familie in juli 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Rêve in Le Vigan (Lot), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Rêve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Rêve scoort een 8.62 uit 10 op basis van 51 reviews.