Beoordelingen Camping Le Rêve***

22 september 2014

Le Rêve***
34 beoordelingen
Beoordelingen Camping Le Rêve***
Le Vigan en Quercy, 46300, Le Vigan (Lot)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Rêve*** in Le Vigan (Lot), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Rêve*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Le Rêve scoort een 8,6 uit 10, op basis van 34 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Rêve*** in Le Vigan (Lot), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Rêve***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Le Rêve*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 21 vakantiefoto's van Camping Le Rêve*** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Frankrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Midi Pyrenees. Vergelijk Camping Le Rêve*** met andere accommodaties in Le Vigan (Lot).
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

33 beoordelingen over Le Rêve***

34 beoordelingen
8,9
8,5
8,7
Toon score en beoordelingen van:
met partner, 2014
"Familiecamping op ideale locatie"vertalen
Marianne
8,0

01-09-2014 Camping is vooral heel geschikt voor gezinnen met (jonge) kinderen die zich op de camping willen kunnen vermaken en veel leuke dingen in de buurt willen zien. De ligging in de Dordogne is ideaal. Leuke activiteiten voor kinderen, gezellige sfeer. Sanitair hadden we meer van verwacht: er zijn bijvoorbeeld geen wc-brillen en 1x per dag schoonmaken als de camping vol staat is oké, maar hebben we wel beter mee gemaakt. Ondanks dat er geen grote animatieprogramma's of disco's o.i.d. zijn, wordt er wel overal vrolijk gespeeld, gerend en geschreeuwd door kinderen, 's avonds nog tot redelijk laat. Mensen die komen voor echte rust op de camping kunnen deze camping dus beter overslaan.
Camping eigenaren zijn vriendelijk en behulpzaam.

met jonge kinderen, Juli 2014
"Absolute aanrader zeker met kleine(re) kinderen"vertalen
Bart

11-08-2014 Wat ik schreef aan Huub en Carla van Iersel, camping eigenaren:

"Na het bezoek van een week aan Le Reve kwam bij de volgende camping (die te groot en daarmee niet zo prettig was), meteen het rustige, familiale én het schone van Le Reve in herinnering."

met oudere kinderen, Juli 2014
"Fijne camping"vertalen
han_patricia
9,0

24-08-2014 Voor het 4e jaar op een rij naar de camping geweest, het bevalt nog steeds goed. Wel steeds op een ander plek gestaan, Huub en Carla bedankt voor de fijne vakantie.

met jonge kinderen, Juli 2014
"Heerlijk ontspannen"vertalen
GJR
9,0

02-08-2014 Wij hebben twee weken met de vouwwagen op de camping gestaan. Ondanks het redelijke weer was het bijzonder goed vertoeven. Ook onze kids hebben zich uitstekend vermaakt. Echt een aanrader en bijzonder gastvrij.

met partner, Juni 2014
"Rust en Ruimte"vertalen
Horsman
9,0

23-07-2014 Wij hebben 2 weken in het voorseizoen op deze camping gestaan.
Ruime plekken. Veel bomen maar ook zichtlijnen.
Gezellige bar en goed restaurant.
Mede dankzij de gastvrije eigenaren hebben wij er een leuke tijd gehad.
Er valt veel te zien in de omgeving.
Wij hebben nog lang niet alles gezien dus komen zeker nog eens terug.

met partner, Juni 2014
"Al 25 jaar heel gewoon en daarom heel bijzonder."vertalen
Fam. van der Ploeg
9,0

05-07-2014 Inmiddels voor de 4e keer deze fijne camping bezocht. Grote kampeerplaatsen tussen de verschillende soorten bomen geven vanuit elke hoek een prachtig uitzicht op dit goed onderhouden terrein.
De sfeer op de camping is heel gemoedelijk, gezellig en ontspannen. De eigenaren doen er alles aan om je een onvergetelijke vakantie te bezorgen.
Wij komen graag weer terug!

met partner, Mei 2014
"Wat een rust en ruimte!"vertalen
Laura Nagel
9,0

08-06-2014 We hebben eind mei een week in een van de chalets mogen doorbrengen. De chalet is netjes ingericht, met twee relax stoelen, een prima bed en een heerlijke douche. Op de camping heerst een aangename, rustige en relaxte sfeer. De campingeigenaren Carla en Huub dragen hier met hun vriendelijke en opspannen houding zeker aan bij. Ook de alom aanwezige vogeltjes dragen een mooi steentje bij. Een aanrader voor wie houdt van natuur, ruimte en rust!

met jonge kinderen, Juli 2013
"Fijne camping, als of je thuis komt"vertalen
han_patricia
9,0

11-08-2013 Voor de 3e maal op een rij, naar deze camping. Onze zoon vind het leuk op de camping, en Carla en Huub zijn perfecte gastvrouw en gastheer. Het is een ruim opgezette camping met mooie plaatsen. Dit jaar bestaat de camping 25 jr, hebben ze met de kinderen gevierd door middel van allerlei spelletjes. in de buurt kan je kano varen, en boom klimmen. Rond om de camping zijn diverse wandelroutes die ja kan lopen. Huub en Carla alles was weer perfect, bedankt

"Heerlijke camping"vertalen
kenneth
8,0

08-09-2013 We hebben dit jaar een week doorgebracht op le Rêve, een heerlijke camping in een prachtige omgeving (zie tip's). Op de camping kan je kiezen uit verschillende soorten plaatsen, zon/ gras, schaduw/ grasachtig en onder de bomen.
Het zwembad is prima in orde, ookal mogen er wel wat meer stoelen en parasols zijn.
Sanitair is ook prima in orde, maar wel wat beperkt als de camping vol is. 1 kinderdouche ruimte is te weinig.
Een nadeel vonden wij dat de speeltuin voorin de camping, naast het zwembad en de receptie, ligt. We hadden die liever halverwege de camping gehad, dan kan je makkelijker toezicht houden als ouders.
De annimatie is matig, een beetje knullig in elkaar gezet, over het algemeen duurt het allemaal te lang waardoor de kinderen zich gaan vervelen. De schatjacht ging door het zwembadgebied heen waardoor, zeker voor de kleinere kinderen, het eigenlijk te gevaarlijk is.
Kleine campwinkel, vers brood op bestelling. Zeer gastvrije eigenaren.

"Een teleurstelling"vertalen
Brenda
7,0

05-09-2013 De camping Le Reve is een heel mooi aangelegde camping. Ruime plekken en met veel groen er tussen. Wat jammer is dat wij niet het gevoel hadden dat de eigenaren met plezier aan het werk waren. Na een ongeluk tijdens een animatie-activiteit, waarbij een van onze kinderen naar het ziekenhuis moest voor een botbreuk, kregen we geen hulp en medeleven van de eigenaren. De discussie die daarna volgde over ons eerder vertrek i.v.m. een vervolgafpraak in een Nederlands ziekenhuis vonden we zeer teleurstellend.

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat is voor jou het belangrijkst bij de keuze voor een stedentrip?

Bent u de eigenaar?