Beoordelingen Camping Le Rêve***

25 april 2014

Le Rêve***
27 beoordelingen
Beoordelingen Camping Le Rêve***
Le Vigan en Quercy, 46300, Le Vigan (Lot)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Rêve*** in Le Vigan (Lot), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Rêve*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Le Rêve scoort een 8,5 uit 10, op basis van 27 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Rêve*** in Le Vigan (Lot), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Rêve***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Le Rêve*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 16 vakantiefoto's van Camping Le Rêve*** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Frankrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Midi Pyrenees. Vergelijk Camping Le Rêve*** met andere accommodaties in Le Vigan (Lot).
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

26 beoordelingen over Le Rêve***

27 beoordelingen
8,6
8,8
7,8
8,4
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, Juli 2013
"Fijne camping, als of je thuis komt"vertalen
han_patricia
9,0

11-8-2013 Voor de 3e maal op een rij, naar deze camping. Onze zoon vind het leuk op de camping, en Carla en Huub zijn perfecte gastvrouw en gastheer. Het is een ruim opgezette camping met mooie plaatsen. Dit jaar bestaat de camping 25 jr, hebben ze met de kinderen gevierd door middel van allerlei spelletjes. in de buurt kan je kano varen, en boom klimmen. Rond om de camping zijn diverse wandelroutes die ja kan lopen. Huub en Carla alles was weer perfect, bedankt

"Heerlijke camping"vertalen
kenneth
8,0

8-9-2013 We hebben dit jaar een week doorgebracht op le Rêve, een heerlijke camping in een prachtige omgeving (zie tip's). Op de camping kan je kiezen uit verschillende soorten plaatsen, zon/ gras, schaduw/ grasachtig en onder de bomen.
Het zwembad is prima in orde, ookal mogen er wel wat meer stoelen en parasols zijn.
Sanitair is ook prima in orde, maar wel wat beperkt als de camping vol is. 1 kinderdouche ruimte is te weinig.
Een nadeel vonden wij dat de speeltuin voorin de camping, naast het zwembad en de receptie, ligt. We hadden die liever halverwege de camping gehad, dan kan je makkelijker toezicht houden als ouders.
De annimatie is matig, een beetje knullig in elkaar gezet, over het algemeen duurt het allemaal te lang waardoor de kinderen zich gaan vervelen. De schatjacht ging door het zwembadgebied heen waardoor, zeker voor de kleinere kinderen, het eigenlijk te gevaarlijk is.
Kleine campwinkel, vers brood op bestelling. Zeer gastvrije eigenaren.

"Een teleurstelling"vertalen
Brenda
7,0

5-9-2013 De camping Le Reve is een heel mooi aangelegde camping. Ruime plekken en met veel groen er tussen. Wat jammer is dat wij niet het gevoel hadden dat de eigenaren met plezier aan het werk waren. Na een ongeluk tijdens een animatie-activiteit, waarbij een van onze kinderen naar het ziekenhuis moest voor een botbreuk, kregen we geen hulp en medeleven van de eigenaren. De discussie die daarna volgde over ons eerder vertrek i.v.m. een vervolgafpraak in een Nederlands ziekenhuis vonden we zeer teleurstellend.

met jonge kinderen, 2013
"Triple A"vertalen
Familie Schellens H...
8,0

28-6-2013 Op de top van een heuvel in de Lot bevindt zich de fraaie camping van Carla en Huib. Veel groen, weinig opsmuk en veel hartelijkheid. Ruime plaatsen, prachtige notenbomen (geen muggen dus), rust en overzichtelijke weides bij de twee kindveilige zwembaden. We komen er met onze kinderen al meer dan 10 jaar, net als vele anderen verslaafd aan Le Reve. Het terrein is zeer doordacht van opzet. Het is aangelegd met een diversiteit aan boomsoorten die coulissen vormen tussen de velden en de plaatsen. Het terrein is nauwelijks geaccidenteerd en daardoor ideaal om zicht te kunnen houden op je kinderen. Het sanitair wordt grondig bijgehouden. Het barretje heeft iets van een bruin cafe. Daarbuiten zit je lommerrijk op het grindterras en smaken de maaltijden van Huib altijd naar meer. Brood is elke ochtend vers. Ach was het altijd maar zo, alhoewel, dan zou Le Reve geen droom meer zijn.

met partner, Juni 2013
"Fijne camping om zeker terug te komen"vertalen
sanne kamstra
9,0

21-7-2013 dit jaar (laatste week juni eerste twee weken juli) voor het eerst op deze camping geweest. Een fijne camping met heerlijke grote plaatsen ook de plaatsen in de volle zon hebben altijd een boom om onder te zitten bij al te heet weer. Lekker zwembad (wel iets kleiner dan het eruit ziet op de foto) en heerlijk gegeten. Schitterende omgeving en veel te doen. Echt een aanrader.

met partner, Mei 2013
"Perfecte plek, C3."vertalen
Veen
9,0

16-6-2013 Mooi uitzicht, rust en stilte in het voorjaar, eigenaren waren haast perfect te noemen, waren zeer klantvriendelijk en hebben een haast perfecte camping opgebouwd.
De ligging is zeer mooi gelegen, de kampeerplekken mogen gerust ruim bemeten worden genoemd.

met vrienden, Nov. 2012
"Wat een camping en wat een aardige eigenaars."vertalen
Anneloes
9,0

16-7-2013 Wij hebben in de winter van 2012 daar enkele dagen gestaan met twee campers. Leuke omgeving en heerlijk eten bij de herberg die ook door een nederlands gezin wordt gerunt.

met oudere kinderen, 2012
"Rustige camping in mooie omgeving"vertalen
h_lutterman_1
8,0

2-9-2012 De camping heeft redelijke ruime plaatsen en biedt door de diverse struiken ook privacy. Sanitair & zwembad zijn ok, de eigenaars erg vriendelijk. De camping ligt midden in de heuvels aan het einde van de weg; dus rustig. Voor bezienswaardigheden in de Lot/Dordogne moet je wel wat verder rijden.Voor familie met kleine kinderen is het leuk, voor pubers is het te rustig. We stonden er een paar dagen op doorreis naar het zuiden, en dit was prima.

met jonge kinderen, Juli 2012
"Paradijs voor kinderen tot 10 jaar"vertalen
Nynke
7,0

27-7-2012 Mooie ruime staanplaatsen met zon en schaduw. Helaas geen mooie grasbodem maar grote kale plekken
Paradijs voor basisschoolkinderen. Overzichtelijk, kleinschalige animatie, leuk zwembad en veel speelkameraadjes.
Na 22 uur totale rust en stilte op de camping alleen 's nachts veel langdurig blaffende/jankende honden in de omgeving.
Binnen een uur rijden veel bezienswaardigheden als kastelen, grotten, dorpjes enz.
Toilletgebouw prima maar vrij donker.

met jonge kinderen, Juli 2012
"Fijne en kindvriendelijke camping"vertalen
han_patricia

6-8-2012 Camping Le Reve,
Dit is een erg mooie camping vlakbij Gourdon en Le Vigan, Naast de enorme grote plaatsen met schaduw en of zon is er ook veel ruimte voor de kinderen om te spelen. Na 22 uur totale rust en stilte op de camping, fijn zwembad en verwarmd. En de omgeving is mooi en er is voldoende te zien en beleven. We komen zeker nog eens terug.

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat doe jij met Koningsdag?

Bent u de eigenaar?