Camping Le Petit Pyreneen **

Camping Le Petit Pyreneen
Le Petit Pyreneen
8,4

2 reviews over Camping Le Petit Pyreneen in het Nederlands

Mooie camping, fijn om te verblijven

Nelemans_2, 28-5-2017

Wat een fijne camping omgeven door mooie natuur. Een vriendelijk echtpaar runt de camping. We mochten zelf onze plaats uitkiezen. De plaatsen zijn ruim en op mooi gras. Wifi is gratis en goed. Sanitair is goed. Je kunt elke dag brood bestellen. Ook een lekker pilsje van het vat kun je lekker op je plaats of in de bar nuttigen. Je kunt je honden goed uitlaten. De omgeving is mooi. En de grot van Le Mas d'Azil is heel uitzonderlijk. Je rijdt er met de auto doorheen en kunt er ook doorheen wandelen. Je kunt naar de plaats Le Mas d'Azil lopen, helaas voor onze oude honden te ver. In de plaats Le Mas d'Azil is een kruidenier. De grote supermarkt ligt op 24 km afstand. We hebben hier een heel fijn verblijf gehad. De camping is aan te bevelen.
Gereisd met partner in mei 2017

Fijne kleine camping

Hiemstra, 5-8-2014

Niet veel Nederlanders,meeste mensen voor paar nachten
Gereisd met partner in juli 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Petit Pyreneen in Le Mas d'Azil, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Petit Pyreneen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Petit Pyreneen scoort een 8.44 uit 10 op basis van 7 reviews.