8,4

80 reviews over Camping Le Plô in het Nederlands

Mooie camping voor gezinnen met kleine kinderen

Marjan Koning, 18-8-2017

Camping met een mooi uitzicht, in een mooie, groene, omgeving. Rondom de camping is weinig tot niets te doen voor een gezin met jonge kinderen.

De camping is zeer geschikt voor gezinnen met kleine kinderen, hij is overzichtelijk, heeft een fijn kinderbad, trampolines en speeltoestellen. Het zwembad is mooi maar het water koud!

Deze camping heeft vriendelijke, Nederlandse, eigenaren. Gezellig is het kampvuur op woensdagavond.

Grootste nadeel vond ik het sanitair. Dit gemengde sanitair (m/v) is matig en als de camping redelijk vol staat is het aantal niet voldoende. De toiletten, wasbakken en douches zijn allemaal dezelfde ruimte.

Het gehandicaptensanitair dient ook als babywasruimte met als gevolg dat je als invalide makkelijk 30 minuten staat te wachten op een gezin dat staat te douchen om te kunnen plassen. Ik had de pech dat in onze week dat we de camping bezochten de het gehandicaptensanitair geen warm water had, dus een warme douche zat er niet in.

Gereisd familie in augustus 2017

Fijne familiecamping voor ontspannen vakantie

Fam. Kling, 4-8-2017

Prachtig onderhouden camping in een stukje Frankrijk waar massatoerisme nog niet aan de orde is en de lokale bewoners nog hun best doen om hun gastvrijheid te tonen richting toeristen. Kristel en Richard doen hun uiterste best om het iedereen naar de zin te maken. Zonder enige vorm van animatie vermaken de kinderen zich heerlijk op de camping. In de buurt is zat te doen, maar je moet wel even zoeken want het toerisme staat nog op een laag pitje. In castres is een prachtig zwembad, op kwartiertje rijden leuke kindvriendelijke wandelingen rondom bossen en watervallen. Verder met de racefiets talloze mogelijkheden, maar je moet wel van klimmen houden want er is geen meter vlak. Ook mogelijkheden om in de buurt te kanoën op de rivier of bij een van de meren in de buurt waar je ook lekker aan het strand kan liggen. Sanitair is standaard, niet extreem luxe. Wordt meerdere keren per dag goed schoongemaakt. Kortom, topcamping waar echt nog een familiaire campingsfeer hangt
Gereisd familie in juli 2017

Zeer mooie aangelegde en rustige camping.

Wiekie, 14-7-2017

Wij zijn hier voor de eerste keer geweest (van 20 juni t/m 7 juli) met eigen tent. Camping is zeer goed bevalen, rustig en heel mooi aangelegd, ruime plaatsen. Eigenaren zijn ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Mooie omgeving die zich ook goed leent om te racefietsen. Route's worden duidelijk aangegeven
Gereisd met partner in juni 2017

Geweldige plek voor jonge kinderen

Fam. Kempe, 18-9-2016

Begin juli hebben wij 2 weken op deze camping gestaan met onze zoons (4 en 6) en de hond.

Onze kinderen konden we vanaf de eerste dag de vrijheid geven op de overzichtelijke camping. Wij hebben een aantal dagen kouder weer gehad op die momenten was de binnenruimte ideaal voor een potje UNO of tafelvoetbal!

Door de kleinschalige opzet ken je snel de mensen op de camping waardoor er gemoedelijke sfeer heerst.

Richard en Kristel gaven ons goede tips waar wij uitstapjes konden maken met onze hond en kinderen. De omgeving is niet overspoeld met toeristen en attracties zoals Sidobre en L'Enfant sauvage (Het wilde kind) zijn vrij van toegangsprijzen.

Onze hond heeft ook een heerlijke vakantie gehad! Samen met Arco liepen ze te dollen in de velden rondom de camping. Met elkaar hebben ze achter menig hert en haas aangezeten!

Kortom een leuke vakantie voor ons, de kinderen én de hond!

Als we camping dan toch een tip mee kunnen geven dan zouden wij graag zien dat er een muurtje kwam tussen de douches en wc's. Zodat de (soms) onaangename geurtjes van het toilet niet de douches bereiken.

Gereisd familie in juli 2016

Heerlijk & ontspannen op prachtige locatie

Familie Meister, 4-9-2016

Vooraf georiënteerd op de website welke De Waard-tent wij wilden huren en dit is, na onderling goed overleg en meedenken, gelukt. Wat ons betreft hadden we de mooiste plek op de camping met het meest fantastische uitzicht.

De tent was zeer goed uitgerust met alles wat je nodig hebt aanwezig. Zelfs onze zelf meegebrachte kaasschaaf konden we ingepakt laten. Plastic bekertjes en bakjes voor de kids waren ook erg fijn.

Wij waren aan het eind van de (Nederlandse) zomervakantie en de camping liep die laatste week snel leeg. Reden hiervoor was niet echt te verklaren.

De kinderen, jongens van 5 en 8, gaven beiden aan 'nog nooit zo'n fijne vakantie' te hebben gehad; wat wil je als ouders nog meer.

Doordat het zo rustig was, hadden we overal de ruimte: sanitair was altijd beschikbaar en het zwembad was heerlijk, met altijd plek op de stoelen. De klachten over rust op de camping herkennen wij niet. Het was altijd stil en rustig tot ongeveer half 9, ook de kleine kindjes in de tenten hoorde je niet inde vroege ochtend. Wij hadden echt wel de indruk dat hier door ouders rekening mee gehouden werd.

Al met al hebben wij een heerlijke, ontspannen vakantie gehad bij Kristel en Richard (en hond Arco) en raden we deze vakantie ook zeker aan bij vrienden en bekenden.

Gereisd familie in augustus 2016

Geweldige camping, mooie locatie, perfect met kids

Floort en Jeroen, 4-9-2016

We hebben hier in de zomer van 2016 twee heerlijke weken gehad. Bij aankomst stond er een goed gekoelde fles wijn met gratis kurkentrekker klaar. De huurtent met alles erop en eraan was in goede staat. De kinderen (1,5 en 8 jaar) hebben zich elke dag goed vermaakt. Er is voldoende te zien in de buurt op 30/60 min afstand. Richard en Kristel hebben we ervaren als zeer goede en behulpzame eigenaren die gezellig en altijd zeer toegankelijk zijn. Omdat ons Frans belabberd is, hebben zij voor ons meerdere maneges gecontacteerd zodat ons dochtertje een onvergetelijke rit te paard kon maken op haar verjaardag. Ze organiseerden elke woensdagavond een groot kampvuur voor de kids en verzorgden voldoende marshmallows voor iedereen. De kids mochten met Richard mee in de bak van de tractor om hout te zoeken.

We hebben geen last gehad van auto's op de paden. Er heerste een fijne sfeer tussen alle bezoekers van de camping. Er waren meer dan voldoende Nederlandstalige kinderen aanwezig waar onze kids mee konden spelen. We zaten er in de zelfde periode als Jasper (review 18 augustus 2016) en hebben de gehandicapte jongen ook wel eens gehoord (overigens nooit voor 8 uur 's ochtends en nooit aan gestoord) maar vinden dat iedereen moet kunnen kamperen. Naar onze mening hebben Richard en Kristel voldoende meegedacht.

Gereisd familie in augustus 2016

Heerlijke camping om tot rust te komen

martijn oosterveen, 31-8-2016

Dit jaar geen weken met de caravan. Maar na een paar weken Spanje een de Waard tent geboekt voor een paar nachten.

Deze tenten zijn net hotelkamers alles is aanwezig voor een plezierig verblijf, heerlijke bedden met dekbedden voor de frisse nachten eind augustus.

Camping wordt met het jaar mooier en het straalt nog steeds rust uit.

Chapeau voor Kristel&Richard die met hard werken dit bereikt hebben

Gereisd familie in augustus 2016

Heerlijke vakantie met jonge kinderen.

Van der LInden, 29-8-2016

We hebben het erg naar ons zin gehad tijdens onze vakantie in de huurtent. De tent was in goede staat en alle belangrijke benodigdheden waren aanwezig.

Onze kinderen (2, 5 en 7 jaar) hadden het enorm naar hun zin. Ze wilden eigenlijk alleen maar op de camping blijven. Ze vermaakten zich prima in de speeltuin, het bosje het kampvuur en het zwembad. De omgeving biedt veel mogelijkheden.

Wij vonden de camping heerlijk rustig. Onze kinderen sliepen soms tot half 9.

Wij hadden tenslotte prima ervaringen met de campingeigenaren. wij vonden Richard en Kristel open, vriendelijk en erg meedenkend.

Gereisd familie in augustus 2016

Heerlijke vakantie met jonge kinderen!

Sneijder, 27-8-2016

Wij hebben hier met twee kinderen van 6 en 7 twee en een halve week in het hoogseizoen in de huurcaravan verbleven en hebben een heerlijke vakantie gehad. De camping voldeed precies aan onze verwachtingen. Veel, voornamelijk Nederlandse, kinderen om mee te spelen, een prima zwembad, mooi weer en een mooie omgeving. Af en toe wat uitstapjes gedaan naar omliggende stadjes of mooie wandelingen gemaakt. Onze kinderen bleven het liefst de hele dag op de camping. Zelf brood halen 's ochtends bij de zeer kindvriendelijke campingeigenaren, spelen in het bos, kampvuur, op de trampoline, diertjes zoeken, voetballen, naar het zwembad of lekker met de skelters de camping rond. Wij hebben de campingeigenaren ervaren als meedenkend, vriendelijk, bescheiden en tolerant en zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten. Wij zijn erg positief!

Heerlijke familie camping

sascha, 24-8-2016

Heerlijke tijd gehad op camping le plo. 2 weken in karsten huurtent met 2 kinderen van 6 en 8 jaar. Zeer kind vriendelijk, fijne sfeer op de camping. Aanrader! Na 22 uur en voor 8.30 heerlijk rustig.
Gereisd familie in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Plô in Le Bez, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Plô zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Plô scoort een 8.44 uit 10 op basis van 81 reviews.