Camping Le Clot **

9,4

24 reviews over Camping Le Clot in het Nederlands

Supercamping

Tess en Max, 22-8-2017

Wij hebben een heerlijke week gehad op camping Le Clot. Mooie plekken om je tent op te zetten, brandschoon sanitair en zeker mede dankzij de eigenaren hangt er op de camping een relaxte sfeer.

In het nabij gelegen dorp Lacaune vind je alles wat je nodig hebt, verder geen bijzondere plek. Voor wandelaars en fietsers is met name het gebied voorbij het meer een aanrader.

Een plek om ooit terug te komen.

Bedankt!

Tess en Max

Fantastische vakantie ervaring!

Gwendolyn en Erik, 14-8-2017

Als je van rust, ruimte en natuur houdt is Domaine le Clot "the place to be" Walther en Lidewijde met de ezels hebben ons heerlijk verwend met eten uit eigen moestuin,drinken en superschoon sanitair. Onze plek was prachtig, ruim en met geweldig uitzicht. Informatie voor wandelingen en stadsbezoeken is ruim aanwezig. We hebben hier 18 dagen gestaan en wilden eigenlijk niet meer weg. Ook onze twee honden voelden zich uitstekend op hun gemak. Voor herhaling vatbaar!

Gastvrij en positieve sfeer

Jet en Erik, 10-8-2017

Walther en Lidewij zijn betrokken, ervaren en zeer lieve campingeigenaren; beter is gastheer en gastvrouw;.

We voelden ons al snel thuis. Op de camping heerste een rustige en prettige sfeer. Wil je een praatje maken dat kan,. Wil jeil je dat niet, ook goed.

Op deze camping voelden we ons al snel ' thuis' . Lekker broodje in de ochtend, wifi deed het goed voor het krantje, lekker wandelen of wat hardlopen (ben wel geblesseerd geraakt ivm de steile hellingen, haha), bezoek aan een mooie stad (Albi!) en 's avonds nam je je voor om slechts een wijntje te drinken maar ja...avondzon, gezelligheid en heel lekker eten in aangenaam gezelschap dan wordt het al snel een wijntje of 1, 2).

Walther en Lidewij: bedankt en hopelijk tot ziens.

Gereisd met partner in augustus 2017

Heerlijke rustige camping met leuk restaurant

Helen Hulspas, 5-8-2017

De eigenaars zijn ervaren, rustige maar vooral ook zeer aardige mensen. De camping heeft ruime plekken waarvan wij zeker één van de mooiste hadden. Sanitair is heel schoon en functioneel en het restaurant buitengewoon gezellig en goed. Daarnaast wordt er ook goede wijn geschonken en kun je na één van de mogelijke wandelingen een heerlijk getapt biertje krijgen. De omgeving is mooi, rustgevend en de nabij gelegen meren bieden voldoende mogelijkheid tot verkoeling en plezier in en op het water.

Het was voor ons als onervaren kampeerders een heerlijk verblijf. Lacaune ligt dichtbij. Niet per se een interessant dorp maar alles is aanwezig. We overwegen zeker om daar nog eens terug te keren!

Gereisd met partner in juli 2017

Kleine, zeer verzorgde camping, prachtig uitzicht

Aaf en Arjen, 21-6-2017

We waren hier begin juni voor een week. De kleine camping, 25 plaatsen, die op 1000 meter hoogte ligt, is aangelegd op terrassen, met veel privacy voor iedereen en een prachtig uitzicht. Het sanitair is blinkend schoon, zelden zoiets meegemaakt. De eigenaren zijn superlieve mensen, met veel aandacht voor de gasten waar nodig, en als je iets wilt vragen. Er is een restaurantje bij de camping, waar de eigenaren zelf koken met verse groenten uit eigen tuin. Jammer genoeg konden wij daar nog niet van genieten, want het is alleen in het hoogseizoen (juli, augustus) geopend. Dus dat bewaren we voor een volgende keer. Zeker een adresje om te onthouden als je houdt van rust, natuur, bergwandelingen maken en natuurlijk ook steden bezoeken in de omgeving. Albi en Castres liggen op ruim 1 uur rijden.
Gereisd met partner in juni 2017

Héérlijke vakantie

Femke en Edzard, 13-10-2016

Prachtig groene en rustige camping met ruime plekken en privacy. Voldoende zon én schaduw op de plek door stuiken en bomen.

's Avonds kan je een broodbestelling doorgeven, die 's ochtends voor je klaar ligt. Op terras wat drinken of een ijsje eten en 's avonds een (3 gangen)diner om je vingers bij af te likken. Walther, we hebben genoten van de courgettesoep (uit eigen tuin) en het lamsvlees.

In het restaurant liggen stapels met wandelkaarten en boekjes over de omgeving die je mag lenen. En Lidewijde denkt mee over uitjes; waar kan je naar toe als het weer op hoogte wat minder is of waar is het koel als het heel warm is. Vanaf de camping kan je meerdere mooie routes lopen.

Het sanitair is superschoon en de voorzieningen heel compleet; er is toiletpapier, gratis warm water in de douche en afwasplek, drinkbaar water op de plekken.

Op 5 minuten rijden van dorp (supermarkt) en 15 minuten van een meer met strandje en er is veel te zien in de buurt. Nogmaals bedankt Walther en Lidewijde, we hebben 2 fantastische weken gehad!!

Gereisd met partner in september 2016

Top camping met superschoon sanitair.

Ingrid en Maurits, 10-9-2016

Wij kamperen al ruim 40 jaar. Deze camping is top. Ruime plaatsen. Mooi en super schoon sanitair. Heel veel kaarten en boekjes, die je kunt gebruiken voor de vele mooie wandelingen die je kan maken in de omgeving. Ook stuwmeren in de omgeving waar je kunt zwemmen. En ook heerlijk en gezellig gegeten in het restaurant van de camping. Wij hadden gereserveerd voor een week, maar konden gelukkig nog vier dagen langer blijven. We hebben genoten. Dank je wel Lidewij en Walther.
Gereisd met partner in juli 2016

Wederom een geweldige vakantie gehad.

Hannie en Marcel, 13-8-2016

Domaine le Clot is een klein paradijsje. Liedewijde en Walther krijgen het voor elkaar om een geweldige sfeer te kweken. De kookkunsten van Walther zijn fantastisch. Wij hadden pech met de auto en met name door bemiddeling van hun beide is dit uitstekend opgelost.

De camping straalt rust uit het sanitair wordt geweldig bijgehouden. Het genieten van een biertje op het terras kunnen wij alleen maar aanbevelen.

Kortom voor het tweede jaar een geweldige vakantie, we komen zeker nog een keer terug.

Gereisd met partner in augustus 2016

fantastisch

fam. Selis, 15-10-2015

In juli zijn we enkele dagen op de camping Le Clôt in Lacaune geweest (vorig jaar ook enkele dagen). Gewoon fantastisch.

De campinguitbaters, Walther en Lidewijde zijn uiterst vriendelijke mensen. Het is een heerlijk rustige camping, ruime plaatsen en prima verzorgd sanitair. Bij onze aankomst werden we hartelijk verwelkomd en kwamen ze ook direkt helpen om onze caravan op onze plaats te krijgen. Het waren echt heerlijke dagen. We komen zeker nog terug. fam.Selis (België)

Gereisd met partner in juli 2015

Prachtige camping.

Marlous & Thijs, 21-8-2015

Buitengewoon mooie camping. Zeer groen en met mooie, grote plekken met veel privacy. En nog nooit zulk schoon sanitair meegemaakt op een camping.
Gereisd met partner in augustus 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Clot in Lacaune les Bains, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Clot zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Clot scoort een 9.37 uit 10 op basis van 27 reviews.