Vakantiepark Le Lac Bleu ****

8,4

• Activiteiten7,0
  • Onderkomen9,0

56 reviews over Vakantiepark Le Lac Bleu in het Nederlands

Fantastische service en een aangenaam huis

Jannes, 26-9-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Stil in het najaar. Verwacht geen groepsactiviteiten
Gereisd met partner in september 2017

Zalige rustvakantie en Topverblijf

Familie Geers, 28-8-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen10

Zeer luxueuze huisjes. Volledig uitgerust met alles wat je nodig hebt. Zeer goed onthaal bij aankomst. Sandra is een meerwaarde voor het park daar zij de streek zeer goed kent en enorm veel uitleg geeft als je er om vraagt. Park is zeer goed onderhouden, zwembad is proper en wordt goed onderhouden. Zeer rustig. Ideaal voor vakantie met kinderen. Broodjesservice is super. Winkel op 5 min rijden van het park en centrum van La Cappelle-Marival. Goede verbinding naar doe en culturele activiteiten of uitstappen. Om 8h staan de broodjes/koeken voor uw deur.

Gewoon doen. Je zal het u niet beklagen.

Gereisd met partner in augustus 2017

Hier gaan wij niet meer naar terug

Familie, 8-8-2017
  • Activiteiten3
  • Onderkomen6

Niet echt een gastvrije ontvangst. Moesten zelf achter de WiFi aan, dingen werden niet uitgelegd of ontbraken in ons huisje waar we ook weer achteraan moesten zoals bijv een parasol die we uiteindelijk pas na lang aandringen en veel gezucht van de beheerster kregen.

De beloofde kinderanimatie was niet aanwezig. WiFi was zeer slecht, sommige tijden was er helemaal geen WiFi. De vakantie huisjes waren redelijk schoon, niet echt een uitgebreide keukeninventaris. Er waren maar 17 huisjes bezet van de 40, overige huisjes staan te koop. Geen poolbar, wasmachine stuk. De beheerster is op zich vriendelijk maar maakt ook een overbelaste en ontevreden indruk en kan niks met klachten want is afhankelijk van de eigenaren van het park. Supermarkt dichtbij is klein, heeft niet alles. Lacapelle Marival zelf is charmant. Goede pizzeria.

Park biedt voldoende uitstapjes binnen uur rijden.

Al met al zijn er voor dit geld betere huisjes met meer faciliteiten te vinden

Gereisd anders in juli 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Le Lac Bleu bij:

Keurige woning op wel erg stil park

Anneke, 17-7-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen8

Het park was keurig, Sandra (beheerdster) ontzettend beleefd en aardig. Elke morgen vers brood voor de deur afgeleverd. Woning zeer netjes en ruim, maar niet super de luxe. Zwembad prima, maar in September niet elke dag mooi weer om te zwemmen en verder is er op het park eigenlijk niks dan rust. Dat is prima, maar einde seizoen is het wel goed om te weten dat er ook in de omgeving weinig eetgelegenheden etc. meer geopend zijn. Dit is ons achteraf wat tegengevallen. Voor ons volgend jaar wat meer leven.
Gereisd met jonge kinderen in september 2016

Fijne plek.

Jeanette Schouten, 2-5-2017
  • Onderkomen10

Mooi huis, mooie omgeving en een zeer aardige, gastvrije en vriendelijke beheerster.
Gereisd met partner in april 2017

Voor ons niet direct een aanrader

Haleydt, 25-9-2016
  • Onderkomen5

Gelukkig is er Sandra, de beheerster van het park, die het onderste uit de kan haalt om iedereen tevreden te stellen, natuurlijk binnen de voor haar haalbare en toegestane mogelijkheden wel te Verstaan.

Wij verwachtte op zijn minst evenveel comfort als thuis en spijtig genoeg was dit helemaal niet zo. Gelukkig konden wij elke dag uitrijden om de streek grondig te verkennen. Zoniet hadden wij het heel erg gevonden in het chalet te moeten blijven. Het zitcomfort , zowel in het chalet als aan het zwembad is pover. Geen enkele zetel of stoel helft een kussen of is zelfs met kussen zò ongemakkelijk zodat je het niet meer dan 1 uur volhoudt te blijven zitten met een goed boek. Bij slechte weersomstandigheden was het eveneens onmogelijk te lezen, gezien enkel sfeerverlichting was voorzien en een staanlamp met een klein peertje. De keuken was totaal niet verlicht, zodat je zeer dichtbij en een lamp erbij moest halen om de stand van het vuur te zien. Dankzij de beheerster kunnen wij toch nog terugkijken op een aangenaam verblijf. Na een paar dagen heb ik vernomen dat het de eigenaars zijn die verantwoordelijk zijn voor de inrichting van het chalet. Dus het enige wat dus.rest is hiervan melding te maken bij de beheerster, die hier enkel nota kan van nemen.

Gereisd met partner in september 2016

Fantastisch verblijf

Tom, 30-8-2016
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Luxueus verblijf in ruim huis, veel goedkope en lekkere eetgelegenheden in de streek. Veel gezellige avondmarkten in de omliggende gemeenten.

Vriendelijke conciërge die alle opmerkingen direct aanpakt.

Leuk dat er andere gezinnen met jonge kinderen waren, onze kinderen maakten in de twee weken dat we er waren veel vriendjes, waardoor wij ook wat konden genieten van de rust die de omgeving biedt met een goed glas rosé.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Rustig park, luxe woningen

M. Dewaide, 5-8-2016
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Vanaf het terras hadden wij zicht op de gezamelijke speelweide naast de vijver. Je hebt dus geen privacy op je terras maar dat vonden wij niet heel storend.

Wat wij wel als storend ervoeren was dat er met enige regelmaat mensen met de auto het "autovrije" park opkwamen om boodschappen en/of personen af te zetten. (Los van aankomst-/vertrekdagen)

Dit ligt welliswaar aan de medevakantievierders maar de parkbeheerder mag hier wat ons betreft strenger op toezien. Het park is namelijk zoals de vriendelijke vrouwelijke Vlaamse beheerder de eerste dag zegt:"autovrij" en niet autoluw.

Voor de rest hebben wij heerlijk genoten van de rust en de kinderen (7 en 10 jaar) lekker gezwommen in het nette zwembad met rondom luxe bedjes, gevoetbald in de voetbal-/basketbalcage en gespeeld op de speelweide met nederlandse , vlaamse en franse vriendjes.

Dit park en dorpje is een fijne rustige uitvalsbasis voor alle uitstapjes die je kunt doen in de Lot/Dordogne.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Fantastische vakantiepark

Stolwijk, 2-8-2016
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Wij hebben een zeer goede tijd gehad in dit vakantiepark. Ruime woningen met wel 3 douches. Boven een apart zitje met Nederlandse TV. Rustige omgeving en goede bedden zorgde voor een goede nachtrust. Zeer behulpzame eigenaar. Omgeving ook mooi om te fotograferen, vooral de kleine dorpjes. Zeker een aanrader.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Zeker terug

Paul, 13-7-2016
  • Activiteiten8
  • Onderkomen10

Prachtig vakantiepark. Beperkt aantal huizen. Stil, rustig in mooie natuur. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel.
Gereisd met partner in juli 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Le Lac Bleu bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Le Lac Bleu in Lacapelle Marival, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Le Lac Bleu zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Le Lac Bleu scoort een 8.42 uit 10 op basis van 60 reviews.