Vakantiehuis Gites de Bares ****

Vakantiehuis Gites de Bares
Gites de Bares
9,3

17 reviews over Vakantiehuis Gites de Bares in het Nederlands

Huisje goed maar belgen zijn niet zo welkom

Eric Pacquet, 11-8-2015

Toen we aankwamen was de gite nog niet klaar, maar we waren een uurtje te vroeg. We vroegen of we de motor daar mochten laten om een wandeling in tussentijd te maken. Maar we werden na 1100 km zomaar weg gestuurd. Het huisje was wel in orde, maar de hele week hebben we de eigenaars niet eens gezien. We denken dat het was omdat we belgen waren. In ieder geval zien ze ons niet meer terug in Bretagne.
Gereisd met partner in augustus 2015

Fantastische plek in een rustige omgeving!

H.B. van der Wal, 31-8-2014

We hebben een mooie vakantie gehad bij zeer (gepaste) gastvrije eigenaars in Gite La Colline die werkelijk van alle gemakken is voorzien! Via hun eigen website (www.gites-de-bares.com) krijg je een erg goede sfeerimpressie van de Gite en eveneens van de omgeving.. Je verwachting wordt niet beschaamd!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Wat een ontspannende rust!

Ab en Ingrid, 25-7-2014

We hebben een heerlijke week gehad. Het knusse huis was een prettig verblijf voor ons tweetjes. De vakantie begint al goed met een hartelijk ontvangst door Wil en Nicolas, een gevulde koelkast en verse broodjes voor de volgende ochtend. De omgeving is prachtig waar wij veel van genoten hebben.

En de stilte.....heerlijk!

We zijn helemaal uitgerust vertrokken na uitgezwaaid te zijn door 2 geweldige gastmensen die de privacy van de gasten respecteren.

Een aanrader dus!

Gereisd met partner in juli 2014

rust en gastvrijheid, prachtig verblijf.

Leo, 7-7-2014

Een bijzonder mooie plek om op vakantie te gaan ruim en schoon appartement op een mooie plek.het uitzicht op de Pyreneeën en veel privacy

Eigenaren Nicolas en Wil zijn erg behulpzaam en geven leuke adviezen voor een dagje uit. De omgeving is prachtig.

Gereisd met partner in juni 2014

pure verwennerij

Familie de Fost, 21-6-2014

Het verblijf in de gite La Collne is super! Veel ruimte, grote slaapkamer met heerlijke bedden. Zachte handdoeken in overvloed en een compleet pakket aan eerste levensbehoeften. Dat is pure verwennerij! Het terras ligt op een heel mooi punt, waar je in de stilte de vogels kunt bewonderen en horen zingen. Wil en Nicolas zijn de bijzonder hartelijke eigenaars. Je voelt je gelijk thuis. Wij kijken met veel genoegen op deze vakantie terug.
Gereisd met partner in mei 2014

Uitstekende Gites

Fam. Peeters, 19-5-2014

Nog nooit z'n goed verzorgde en schone vakantiewoning geboekt.

Alles is in de gite aanwezig wat het verblijf erg aangenaam maakt, Zeer confortabele bedden. Ruime woonkamer met haard, aparte keuken met eethoek. Mooi terras met uizicht. Als je aankomt staat er al iets in de koelkast voor de eerste dorst en trek. Daarbij komen nog de gastvrije en vriendelijke eigenaren Wil en Nicolas en het verblijf is perfect.

De gite ligt in een rustige landelijke omgeving. Wij misten een dorp met voorzieningen op loopafstand.

Gereisd met oudere kinderen in april 2014

Fantastische plek

wdehaan, 28-10-2013

Via internet in augustus 2013 de Gite de Bares gehuurd. Alle op internet over deze locatie gegeven indrukken zijn ook echt waar!. Wat een heerlijk huis, wat een heerlijke stilte om tot rust te komen, met de mooie zonnebloemvelen om de hoek en wat een aardige gastvrije eigenaren die de privacy van de gasten respecteren en ons hebben verwend met eigen groente uit de tuin. Wij hebben er van genoten.
Gereisd met partner in januari 2013

Hier willen we nooit meer weg!

Jeroen, 31-8-2013

Het was niet ons eerste bezoek aan deze prachtige locatie en dat is niet zonder reden. Dit is voor ons, echte rustzoekers, de mooiste en fijnste locatie die voor ons bestaat. En omdat deze locatie dan ook nog eens geëxploiteerd wordt door een stel hele lieve mensen die er alles aan doen om het je naar je zin te maken dan heb je geen enkele behoefte om op zoek te gaan naar welk alternatief dan ook. We kijken uit naar ons volgende bezoek
Gereisd met partner in juli 2013

Op en Top Genieten

Xandra Simons, 5-7-2013

Voor de tweede keer hebben wij weer genoten van ons verblijf op Gites de Barès! Bij Wil en Nico is het echt thuis komen, een warme ontvangst, het huisje tip top in orde, er staat een heerlijke wijn klaar, de koelkast is rijk gevuld, er is koffie, heerlijk vers brood en zalige knapperige croissants. Een mooi bloemetje op tafel uit eigen tuin en nog heel veel meer waardoor het echt huiselijk en persoonlijk is.

De ligging is prachtig, rust, ruimte en natuur. In de omgeving liggen pitoreske dorpjes, zijn er leuke markten met allerlei streekproducten, bos, meren kortom alles is aanwezig voor een heerlijke vakantie!

Gereisd met partner in juni 2013

wat wil een vakantieganger nog meer.....

Frits Huele, 18-9-2012

We sluiten ons maar al te graag aan bij de lovende woorden van eerdere beoordelingen, alles is eigenlijk al genoemd. Wat een gastvrij onthaal!

De zorg en gastvrijheid gaan aanmerkelijk verder dan we gewend zijn, Nicolas en Wil doen er alles aan om je vakantie te laten slagen, aan hun inzet zal het zeker niet liggen. Ook niet aan de gîtes, deze zijn smaakvol en keurig ingericht. Alle benodigdheden zijn er en zijn van goede kwaliteit. Het heeft ons dan ook werkelijk aan niets ontbroken en net als velen zullen wij hier weer graag terugkeren!

Gereisd met partner in augustus 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Gites de Bares in Labastide-Paumes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Gites de Bares zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Gites de Bares scoort een 9.34 uit 10 op basis van 19 reviews.