Uitstekend

144 reviews over BedAndBreakfast Domaine de la Libaudié in het Nederlands

Mooie, gezellige, leuke plek

Wilma Dirkx, 26-9-2013

Wij hebben het op de Domaine de la Libaudié ontzettend leuk gehad. Genoten van de mooie plek en alle leuke activiteiten die onze gastheer (Kees) bedacht heeft. De maaltijden waren ook heel goed verzorgd door de gastvrouw (Marjo) en na afloop hebben we steeds gezellig met de andere gasten na geborreld, het is zelfs toch een leuke dansavond gekomen. Wij hebben een hele leuke tijd gehad en zien er met genoegen op terug.
Gereisd met partner in september 2013

Fantastische plek

Harry en Marijke , 20-9-2013

Schilderachtig gelegen in de vallei van de Tarn deze prachtige authentieke Franse boerderij met kleine camping. Superaardige eigenaren en dito gasten, we komen hier zeker terug. Kees en Marjo bedankt voor de fijne vakantie.
Gereisd met partner in september 2013

Zalige plek met heerlijke mensen.

Fam van Steen, 30-8-2013

Wij zijn dit jaar voor de tweede keer zonder onze jongens naar La Libaudie geweest. En het was weer zalig! In het verleden organiseerden Marjo en Kees van alles voor de kinderen, playbackshows, nachtelijke spooktochten, de quest waar wij ons lidmaatschap van ook dit jaar weer verlengd hebben. In die tijd was La Libaudie bijzonder kindvriendelijk. Enig moment is er besloten om vakanties voor volwassenen te gaan bieden. We waren dan ook zeer benieuwd vorig jaar hoe het op deze manier zou bevallen. Het was zalig!! Overdag kan je een speld horen vallen, wat vooral erg fijn is liggend in m'n hangmat uitkijkend over de vallei. Op de omgeving raak je niet uitgekeken! De wandeltochten blijven een avontuur. Gezellig met Marjo en Kees mee naar le marche nocturne van coupiac( zie you tube). Wij zijn lyrisch over deze plek. La Libaudie heeft alles wat wij zoeken in een vakantie. Men verdient het dan ook dat mensen zorgvuldig een formulier als dit invullen.

Fam van Steen

Gereisd met partner in juli 2013

Geweldige plek om te onthaasten

Cathy van der Borght, 25-8-2013

La Libaudie heeft alles om het wonen en werken in Frankrijk te romantiseren voor buitenstaanders. Een geweldige lokatie midden in de natuur, rust, ruimte, comfort.... Het voelt als een grote familie met behoud van individualisme. De eigenaar weet wat zijn bezoekers wensen. Op een speelse (maar zeer volwassen!!!) manier laat hij je de omgeving van La Libaudie en de streek beleven. Een aanrader voor rust zoekt en toch niet in een isolement terecht wenst te komen.
Gereisd met partner in augustus 2013

Volgend jaar komen we terug!

Gerard, 2-8-2013

Ruim twee weken genoten. Fantastische minicamping. Mooie tuin. Heerlijk luieren in de hangmatten. Lekker mee eten. Gezellig op het terras bij Kees en Marjo. Kees en Marjo hebben meer dan voldoende activiteiten voorbereid om de streek goed te leren kennen. De quest op het terrein is een aanrader! Een prima plek voor actieve mensen en voor rustzoekers.
Gereisd met partner in juli 2013

Meest relaxte vakantie ooit!

Rens, 29-7-2013

We hebben hier ruim tweeënhalve week op de mini-camping gestaan. De ons toegewezen plek was gigantisch, heerlijk schaduwrijk en had een prachtig uitzicht. Je kunt gebruik maken van een strandje bij de Tarn (met leenkano), een zwembadje, hangmatten, etc.. en een drankje drinken op het gezellige terras. Op La Libaudie heerst een heerlijke rust en gemoedelijkheid. De omgeving is heel erg mooi en niet zo toeristisch. Je moet vaak wel een eindje rijden als je iets wilt bekijken/bezoeken. Maak dan zeker gebruik van de suggesties van de hartelijke eigenaren Kees en Marjo. Ze laten je plekken bezoeken waar je normaliter niet zou komen en activiteiten ondernemen die je anders niet zou hebben gedaan. De Libaudie Quest (geniale puzzeltocht) is zeker een aanrader en liep als een rode draad door onze vakantie. Brood kun je bestellen op de camping en drie keer in de week kun je een verdienstelijke maaltijd eten bereid door Marjo. La Libaudie was één van onze meest relaxte vakanties ooit!

in een woord fantasties

l de Wit, 25-7-2013

La libaudie is een geweldige plek voor rust, ontspanning actie, ontdekkingen, vele mooie plaatsjes om te gaan zien.

Er is zoveel te doen en te zien, dus van ons uit echt een aanrader.

Kijk op hun mooie side en what you see is what you get.

Kees en marjo zijn geweldige gastheer en gast vrouw, zij zullen er alles aan doen om uw verblijf echt een geweldige vakantie te doen zijn

Wij zelf zijn dit voorjaar voor de tweede keer hier geweest,en dit zal zeker niet de laatste keer zijn.

Kees en mario jullie weten het al wel omdat we een fijne band hebben opgebouwd, maar hier nog een keer onze grote dank voor weer een geweldig verblijf, en een zeer gezellige tijd.

Hier ga ik stoppen want ik kan zo wel uren blijven schrijven, maar lieve mensen twijfel niet en ga hier heen je zult er echt geen spijt van krijgen

Kees en Marjo ontzettend bedankt,

Bert en Lia de Wit, en een poot van?

Gereisd met partner in januari 2013

Uitzicht prachtig maar uitgestorven omgeving

Vakantieganger, 22-7-2013

Dit domain ligt prachtig, ruim boven de Tarn en de uitzichten zijn prachtig.

Eigenaars zijn heel aardig en behulpzaam. Kamers wat gedateerd, mogen wel een pimpbeurt hebben. Eten matig. De keuken is gebaseerd op eenvoudige ingrediënten en eenvoudige bereiding. De prijs is dan ook wat te hoog (22 euro) maar wel inclusief wijn.

In basis niks mis hier, maar de omgeving heb je wel in 2 dagen gezien en dan is er ook verder niets anders dan natuur. Dus lopen en klimmen dan maar.

M.a.w. het is voor ons geen lokatie om naar terug te gaan.

Onze voorkeur gaat toch uit naar lokaties met meer kwaliteit en een meer levendige omgeving.

Gereisd met partner in januari 2013

Een heerlijke plek voor rust en prachtig uitzicht

Jackie, 21-7-2013

Camping bezocht voor tien dagen. Prachtig uitzicht. Leuke eigenaren. Actieve mensen die het je echt naar je zin maken. Camping heeft leuke verborgen plekjes en de eigenaar heeft ontzettend zijn best gedaan om je op ludieke manier de omgeving te verkennen, zowel te voet als met de auto. Het restaurant is een paar dagen per week open en het eten is heerlijk.

Leuk zwembad voor als je geen zin hebt om naar de tarn te lopen. Lekkere hangmatten en ligbedden. Alles met het verrukkelijke uitzicht.

Kortom heel prettig verblijf. Echte aanrader voor rust en activiteiten.

Wat een rust

Davyhooybergs, 18-7-2013

Zeer goede vakantie bij warme mensen.

Kees en marjo doen er alles aan om je vakantie zo aangenaam en zo spannend mogelijk te maken.

Lekker eten kan je er trouwens ook.

Voor ieder wat wils, rust, avontuur of actie.

Gereisd met partner in juli 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in BedAndBreakfast Domaine de la Libaudié in La Bastide Solages, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over BedAndBreakfast Domaine de la Libaudié zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

BedAndBreakfast Domaine de la Libaudié scoort een 8.97 uit 10 op basis van 149 reviews.