Uitstekend

144 reviews over BedAndBreakfast Domaine de la Libaudié in het Nederlands

Geweldige plek!

ans, 9-9-2014

Domainede la Libaudié, een geweldige plek om vakantie te vieren. De eigenaars Kees en Marjo zetten een fantastische sfeer neer. Wij zijn er bijna 2 weken geweest: eerst de camping, waar prachtige staanplaatsen zijn. Daarna een aantal nachten in de Gîte die sfeervol is ingericht. Wat ook handig kan zijn is dat Marjo eens in de zoveel dagen een heerlijke maaltijd kookt. Je kan na reservering aanschuiven, heerlijk en gezellig!

Activiteiten zijn er genoeg rond Libaudié: wandelen, fietsen, de rivier op met de kano, een gezamenlijke uitstap, de uitdagende Quest oplossen of gewoon niets doen en genieten van de rust en prachtige uitzichten.

Voor wandelaars en fietsers zijn er genoeg mooie routes... je kan het zo zwaar maken als je zelf wilt,

Voor de mtb-ers onder ons zijn er in de omliggende plaatsen zoals Trebas, Saint Inzaire of Saint Affrique mountainbikeroute uitgezet.

Kortom: een heerlijke plek om echt het vakantiegevoel te ervaren.

Met dank aan Kees en Marjo.

Hartelijke groet, Vic & Ans

Gereisd met partner in augustus 2014

Fantastisch!

Leonie Vollenberg, 24-8-2014

Fantastische plek van waaruit je kunt wandelen, fietsen en steden,dorpen bezoeken. Maar ook om tot rust te komen. Op het terrein diverse plekjes waar je in alle rust kunt gaan zitten. De eigenaars hebben naar mijn idee overal aan gedacht.

Het eten is lekker en gastvrijheid staat hoog in het vaandel.

Gereisd alleenreizend in januari 2014

Heerlijke en gemoedelijke rustplek

Rens, 28-7-2014

Na onze uiterst relaxte vakantie op La Libaudié in 2013 hebben we heel snel weer geboekt voor de zomervakantie 2014. Afgezien van wat minder weer werden we niet teleurgesteld. Kees en Marjo zorgen voor een "warm bad" waarin je heerlijk kunt uitrusten. De mini-camping heeft hele ruime plekken en vanaf meerdere plekken op La Libaudié heb je een prachtig uitzicht. Vraag Kees naar de wandelroutes en auto(puzzel)routes. Die leiden je naar prachtige en bijzondere plekken waar je anders nooit zou komen. De nieuwe keuken en barbecue voor algemeen gebruik zijn een meerwaarde. Op welke camping kun je een oven-maaltijd bereiden? Geen zin in koken? Marjo kookt 2 à 3 keer in de week. Verder mag je gebruik maken van hangmatten en ligstoelen. Bij de chambres d' hotes is een gezellig terrasje en de gezellig ingerichte "schuur" met bar waar je met andere gasten bij kunt kletsen. De rust op La Libaudié is extra weldadig doordat Marjo en Kees uitsluitend vakanties verzorgen voor volwassenen.
      Gereisd met partner in juli 2014

Heerlijk

Koopmanschap, 17-7-2014

Marjo en Kees

Doen er alles aan om het iedereen naar je zin te maken

Een plek waar je zeker terug komt.

Gereisd met partner in juni 2014

Rustoord

Aart en Ans, 26-6-2014

Intens genoten van de rust, Voor ons was la Libaudie HET plekje wat we nodig hadden. Grote plaats voor onze kleine Eriba met uitzicht.

Leuke plekjes waar we eventueel heen konden, werden ons aangereikt door onze gastheer en gastvrouw. Maar de wandelingen op en rond het terrein waren ook geweldig goed uitgezet.

De gastvrijheid en creativiteit om gasten het naar de zin te maken is top. Vergeet niet als je er bent om de Quest te doen. We hebben er een paar dagen over gedaan met heel veel plezier. En een dag niet gelachen is een dag niet geleefd gaat hierbij zeker op.

Voor de prijs hoef je het niet te laten.

We hebben een keer prima meegegeten.

Zwemmen kan je beter in de Tarn , je mag daar ook de kano gebruiken, het zwembad is bedoeld om af te koelen.

Kees en Marjo, bedankt, we hebben een heerlijke tijd gehad.

Gereisd met partner in juni 2014

rustige plek

peterverhage@hetnet.nl, 21-1-2014

lekker als je echt tot rust wilt komen, Nederlandse eigenaren die niet het geld verdienen als hoofddoel hebben
      Gereisd met partner in januari 2012

Fantastische plek

Harry Kedde, 21-1-2014

Wij waren hier in de nazomer van 2012, gedurende 6 dagen.

De algemene indruk is "bijna sprookjesachtig"

Het uitzicht op de omgeving is prachtig.

De buurt ken ik verder niet.

De eigenaar en zijn vrouw zijn prima mensen, met veel gevoel voor hoe je met je gasten om moet gaan.

De eigenaar Kees, heeft altijd iets te praten en heerlijke humor.

Wat wij kregen voor ons geld was het dubbel en dwars waard.

Het geheel was proper en goed onderhouden.

Kindvriendelijk was voor ons niet van toepassing, maar één van ons vieren was wel afhankelijk van een rolstoel.

Dat ging zelfs in dit toch wel glooiende gebied ook op rolletjes.

Gereisd met vrienden in augustus 2012

Lekker ontspannen vakantie vieren.

Hein van Berkel, 21-1-2014

Alweer een tijdje geleden dat wij op La Libaudié waren. We hebben er heerlijke herinneringen aan. De gastvrijheid van Kees en Marjo, en het prachtige gebied. Ideaal om te wandelen, maar ook om lekker lui te zijn.

Hein en Susan van Berkel, Lienden.

Gereisd met partner in januari 2014

Lekker gecampeers bij de Tarn

Laura en Berry Kuis, 20-1-2014

Heerlijke plaats om te kamperen. Grote plaats voor de tent. Kees en Marjo hebben het tot een fijne plek gemaakt voor de gasten. Heel creatief met leuke zitjes. Ook de fietstochten waren niet zo erg zwaar i.v.m. dat het hoofdzakelijk langs de Tarn ging. Het is ook een mooie streek. Wij hebben die week genoten. Wij komen zeker nog een keer terug.

Laura en Berry uit Waalwijk

Gereisd met partner in juli 2013

Helemaal geweldig!!

Marleen, 18-11-2013

Nu kan ik kort zijn: wij (mijn man, hond en ik) sluiten ons helemaal aan bij alle positieve beoordelingen die al gegeven zijn. Er is niets van gelogen! Zo'n mooie en fijne plek is zeldzaam en zulke gastvrije eigenaren zijn we nog nooit tegengekomen.

We gaan zelden terug naar eenzelfde camping maar nu doen we dat vast en zeker wel!!

Gereisd met partner in augustus 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in BedAndBreakfast Domaine de la Libaudié in La Bastide Solages, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over BedAndBreakfast Domaine de la Libaudié zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

BedAndBreakfast Domaine de la Libaudié scoort een 8.97 uit 10 op basis van 149 reviews.