Bed and Breakfast Domaine de la Libaudié ***

Domaine de la Libaudié

146 reviews over Bed and Breakfast Domaine de la Libaudié in het Nederlands

Paradijs

Krista, 9-8-2015

Het is een prachtige plek, we hebben er tien dagen gestaan met onze tent.

Rust, de Tarn, prachtige wandelingen in de overweldigende natuur.

Topplek!

Gereisd met partner in juli 2015

Heerlijke super plek. .

Herma Lubbers, 19-7-2015

Prachtige rustige plek, goed ontbijt en genoeg te doen in de omgeving.
Gereisd met partner in juli 2015

Fantastische plek

R.rumping-schouten, 19-7-2015

We hebben 2 heerlijke weken gehad bij Cees en Marjo op hun mooie landgoed. We genoten van de uitgebreide documentatie over de wijde omgeving, alle tips van Cees over wandelingen en goede eetadresjes. We logeerden in de chambre d'hote, maakten gebruik van een mooie ruime keuken en konden overal zon en schaduw opzoeken in de hangmatten en ligbedden die overal neergezet konden worden.Op de barbecue maakten we zalm en ander lekkers klaar en ook het samen met campinggasten en Cees en Marjo barbecuen was een feestje.

De ligging is schitterend en de omgeving is niet toeristisch en er is veel moois te zien.

Kortom het is een super mooie en gezellige plek om vakantie te vieren!

Gereisd met partner in juni 2015

Gezellige knusse plek waar het goed toeven is

Onno de Wit, 14-7-2015

Mooie gezellige plek waar genoeg te doen is. Vooral de mappen met allerlei uitjes was prima geregeld. 's- Avonds nog een heerlijk drankje was helemaal top geregeld.

Dit moet je doen

Hugo Hoekstra, 4-7-2015

Geweldig mooie plek, uitstekende service, heerlijk eten, prachtig mooi uitzicht, en natuurlijk de Quest.

Prachtige gite

p.brinckman, 26-5-2015

2 fantastische weken bij Marjo en Kees in hun gite. Op de slaapzolder dagelijks mijn hoofd gestoten. Gezellig en lekker eten bij Marjo en elders. Leuk boottochtje onder het viaduct van Millau door.
Gereisd met partner in mei 2015

We gingen voor een dag en bleven een week

Vincent, 19-5-2015

Via de website hebben we op vrijdag geboekt om de zaterdag er na te komen , zondag te blijven en maandag weer te vertrekken. Allemaal geen probleem bij Kees en Marjo. Maar de plek was zo mooi , het was er zo gezellig , het eten was heerlijk en de Gite een aanrader. Daarom de hele week gebleven.Kees en Marjo: bedankt voor de heel prettige week!
Gereisd met partner in mei 2015

Paradijs op aarde!

Rick en Nettie, 27-11-2014

Dit jaar voor de 2e keer bij Kees en Marjo onthaast.

Wat een fantastische plek met minicamping en gites en chambres d'hotes.

Wij kregen weer ons "oude plekje" ruim met mooi uitzicht.

Je kunt hier heerlijk wandelen, vooral de gezamelijke wandeling naar Joost en Rene vonden wij heel gezellig. Ook nog een mooie kanotocht gemaakt met de andere kampeerders en je kunt je hier uitleven op de racefiets!

Marjo kan heerlijk koken en savonds is het gezellig met een drankje in de bar met de muziek van Kees! sMorgens heerlijk vers brood, wat wil een mens nog meer!

Wij komen zeker nog weer terug.

Gereisd met partner in augustus 2014

Een echte aanrader!!

Joke, 26-11-2014

We werden met open armen ontvangen! Wat een lieve mensen zijn Marjo en Kees! Zij omarmen La Libaudie met zoveel warmte daar kan je niet omheen!

Wij hebben drie weken op de camping gestaan en hadden er nog wel drie weken willen blijven! Genoeg te doen, heerlijk wandelen, genieten van de heerlijke gerechten van Marjo en 's avonds van de muziek van Kees in de "schuur" aan de bar met een heerlijk drankje.

Een onvergetelijke vakantie!

Gereisd met partner in juli 2014

'Heerlijke plek om tot rust te komen !

Frank en Christine van de Woestijne, 26-11-2014

Wij waren in augustus van dit jaar 3 dagen te gast bij Kees en Marjo. Wat een geweldige plek om te kamperen. Wij waren op doorreis naar het zuiden i.v.m. een bruiloft in Collioure maar we hadden achteraf best langer willen blijven. De groepswandeling naar Joost en Rene was een hoogtepunt !

We komen beslist nog een keer terug!

Gereisd met partner in januari 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Domaine de la Libaudié in La Bastide Solages, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Domaine de la Libaudié zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Domaine de la Libaudié scoort een 8.97 uit 10 op basis van 152 reviews.