Uitstekend

144 reviews over BedAndBreakfast Domaine de la Libaudié in het Nederlands

Wat een prachtige plek!

Ivonne van der Steen, 12-8-2016

Wil je rust en genieten van een prachtige omgeving, is dit een absolute aanrader!

Bedankt Kees & Marjo, voor een heerlijke vakantie!

Gereisd met partner in juli 2016

heerlijke plek, mooi uitzicht en rustig

Fred, 12-8-2016

De gastheer en gastvrouw zijn - voor ons gevoel - precies op de juiste manier aanwezig. Overdag als er wat is en s'avonds als je besluit in de bar iets te drinken. Complimenten daarvoor! Dat de douches wat klein zijn is het enige puntje, maar dan ook een klein puntje, schoon was het allemaal zeker wel.
Gereisd met partner in juni 2016

Prachtige plek en fantastische eigenaren

Edwin en Herma Lubbers, 10-8-2016

Tweede jaar naar La Libaudie. Eerste jaar was geweldig, tweede jaar zo mogelijk nog beter.

Prachtige plek tussen de bergen, heerlijk eten, heel veel gezelligheid en fantastische mede-campeerders.

La Libaudie is een plaats waar je graag terug wilt komen.

Kees en Marjo opnieuw bedankt voor een heerlijke vakantie.

Gereisd met partner in juli 2016

Heerlijke plek om tot rust te komen

Bas, 25-7-2016

Het is werkelijk een adembenemende plek. Er is een prachtig uitzicht over de bergen en alles is netjes en goed georganiseerd door de gastheer en vrouw. Wij kwamen aan en werden meteen uitgenodigd om mee te gaan naar een dorpje in de buurt waar een braderie/marktje was waar je kont eten aan een enorme tafel op een plein. De bakker stond er, de slager, de ijsman, groenteman etc, zo kon je zelf helemaal je "4 gangen" dinner samenstellen. De gastheer en vrouw zijn twee gezellige mensen met een portie droge humor.

Een absolute aanrader om langs te gaan als je toe bent aan je welverdiende portie rust.

Gereisd met partner in juli 2014

leuk en verrassend!

Sylvana, 17-7-2016

Voor onze eerste vakantie samen gingen we op zoek naar een minicamping en kwamen uit op La libaudi. We wisten dat het voor volwassenen was en wij waarschijnlijk de jongste zouden zijn. Dit was ook het geval. in eerste instantie dachten we nog oei hoe zijn we hier beland? Midden in de bergen en ( voor ons ) enge weggetjes Maar wat was het genieten daar op de camping! Kees en Marjo maken het hun gasten waaronder ons, het ontzettend naar hun zin. Van samen met de camping naar een buurtmaaltijd verzorgd door jagers tot een mysterieuze quist op de camping en een geweldig mooi dagtrip archief waarbij je dagjes uit kan plannen! Ja de eigenaren hebben daar iets heel moois en unieks neer gezet en is zeker een aanrader!

Een geweldige kleinschalige camping

Anneke Bartman, 14-7-2016

Houd je van een kleinschalige camping met gastvrije eigenaren dan zit je hier goed. De eigenaren zorgen door wat gezamenlijke activiteiten voor een geweldige sfeer onder de kampeerders en ook de huurders van de chambre d'hotes en gite worden bij de activiteiten betrokken.

Geen minpunten kunnen ontdekken

Fantastische gesitueerde kleinschalige camping

Fritz en Petra, 9-7-2016

Een zeer mooie plek waar eigenaars Kees en Marjo hun uiterste best doen om de campinggasten het naar de zin te maken. In de gezellige ,,schuur ,,waar je ook een drankje kan drinken ligt heel veel informatie over de streek , wandelroutes en allerlei uitstapjes die gemaakt kunnen worden.

De campinggasten kunnen ook gebruik maken van de barbecue en de goed uitgeruste buitenkeuken.

Het vooraf bestelde brood wordt iedere dag vers van de bakker door de Marjo opgehaald uit het dorp.

Voor de 3 x hier geweldig Kees en marjo ga zo door

rob en Corrie Koopmanschap, 28-6-2016

Alles marjo kan heel goed koken

Kees en marjo zijn overal bij betrokken geven goed advies tot camping zonder kinderen

Erg mooi gelegen camping

Janny eijer devilee, 28-6-2016

Zeer gastvrij onthaal hele goede service niets is hun te veel. Je kan met alle vragen bij hun terecht. Alles is aanwezig op de camping wat je nodig hebt.

Mooie wandelingen en andere uitjes allemaal op categorie in mappen.

Helemaal top

Fantastische camping/ligging/omgeving

Paul Eijer, 28-6-2016

La Libaudie, camping, Chambers d'Haute
Gereisd met vrienden in juni 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in BedAndBreakfast Domaine de la Libaudié in La Bastide Solages, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over BedAndBreakfast Domaine de la Libaudié zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

BedAndBreakfast Domaine de la Libaudié scoort een 8.97 uit 10 op basis van 149 reviews.