Bed and Breakfast Domaine de la Libaudié ***

Bed and Breakfast Domaine de la Libaudié
Domaine de la Libaudié

146 reviews over Bed and Breakfast Domaine de la Libaudié in het Nederlands

Ontspannend, rustig, kleinschalig, vriendelijk.

Wout, 14-7-2017

In de schitterende omgeving van de Midi-Pyrenéen ligt vlakbij de dorpjes La Bastide Solages en Trebas La Domaine Libaudié, een oude hoeve op een stuk grond van 14 hectare prachtige natuur. Een paar chambre d'hôtes, gites en een zestal campingplaatsen maken het tot een gemoedelijke, rustige camping in een prachtige omgeving. Dat de camping niet meer toegankelijk is voor volwassenen met kinderen komt de rust op de camping ten goede. De faciliteiten zijn prima. Het zwembad is meer te omschrijven als een afkoel/dompelbad. Wil je baantjes trekken:dat zit er niet in. Het sanitair op de camping is niet super de luxe, maar echte kampeerders malen daar niet om. Alles functioneert prima én is schoon. Prima dus. En in Kees en Marjo tref je een uitstekende gastheer en gastvrouw die er altijd voor je zijn als je ze nodig hebt. De campingplekken zijn uitstekend, de broodservice is erg plezierig, de publieke keuken plus grote koelkast die iedereen kan gebruiken is een uitstekende vondst en het arsenaal aan zelf bedachte wandeltochten, dagtrips, autotochten en een verrassende speurtocht waar zelfs velen die ouder dan 40 zijn fanatiek van worden zijn onovertroffen. Kees en Marjo nemen je desgewenst graag mee naar een wekelijkse braderie of een jachtfeest in de buurt waar je als je wilt je franse taalvaardigheid flinkt kunt ophalen. En wat de mede-gasten betreft: dat is niet anders dan elders. Met de een kun je het vinden, met de ander wat minder. Prima dus. Al met al een heerlijke 11 dagen beleefd op La Libaudié. De laatste nacht sliepen we in een chambre d'hôte, zodat we vroeg ri. Nederland konden. Ook prima!

Dit jaar is het laatste jaar van Kees en Marjo. Dan starten ze een nieuwe uitdaging in Villeneuve sur Lot.

Gereisd met partner in juli 2017

Heerlijk verblijf met rust, genot van vogelgezang

Henk en Trudy de Bakker, 5-7-2017

Gastvrije ontvangst.door Marjo en Kees. Sanitair erg schoon en vrij van eventuele overlast door regen en wind.

Veel enthousiasme over te maken uitstapjes ongeacht of je te voet, met fiets of auto wilt gaan. mogelijkheid tot zwemmen, opfrissen op de camping of in de Tarn.

Wij hebben op een veldje gestaan met vier andere echtparen en hebben onwijs veel plezier met elkaar gehad naast dingen die we zelf deden.

Goede adviezen over restaurantjes

Veel gezelligheid na een maaltijd of op een ander moment om even een drankje te nuttigen in de bar of op het terras.

Kortom dikke tevredenheid over de camping en de eigenaars hiervan.

Prettig dat het brood voor het ontbijt keurig klaar gelegd werd.

Kunnen genieten van vogelnestjes.

Voor ons echt een vakantie waar we met tevredenheid op terugkijken

Gereisd met partner in juni 2017

gastvrije, mooie,rustige locatie om te onthaasten

jos en monique koppen/hendriks, 1-7-2017

Bij aankomst zijn wij heel gastvrij ontvangen door Kees en Marjo.We hebben 2 heerlijke weken op de camping gehad. We boften ook met de aanwezige medekampeerders. We hebben heel veel plezier met elkaar gehad. We kregen ook vele adviezen over excursies, fiets- en wandeltochten en restaurants. De bijzondere speurtochten op eigen landgoed vielen goed in de smaak.

De natuur is mooi, de hele dag hoor je de vogels zingen.

We hebben intens genoten van onze vakantie en zullen deze niet gauw vergeten!!!

Een klein minpuntje is dat er geen winkels in de buurt zijn, maar dat probleem wordt gelijk opgelost door de aanwezigheid van een grote koelkast in de zomerkeuken! Dan kun je voor een paar dagen boodschappen doen. s ochtends is er vers brood van de bakker.

Gereisd met partner in juni 2017

Heerlijke camping voor rust ruimte en natuur

Liliane en Cees Barendsma, 25-9-2016

Marjo en Kees zijn fantastische mensen die je gelijk een gevoel geven dat je welkom bent en je in alle rust onder het genot van een versnapering naar je luisteren en je vragen beantwoorden. De locatie is uitstekend waarbij het aantal camping plaatsen past bij de algehele accommodatie. De table d'hote zijn geweldig lekker en gezellig. Je voelt je er direct thuis en we kwamen voor rust en ontspanning en dat hebben we meer dan gekregen.

Na twee weken gingen we weer onderweg met een goed en uitgerust gevoel en vinden deze camping een aanrader voor ieder die in een heerlijke ambiance zijn vakantie wil houden.

Gereisd met partner in september 2016

zeker aan te raden

vankrunkelsven Luk en Els, 26-8-2016

Leuke vakantieplek! Heel ruime mooie en rustige plaats om met de tent te staan. Kees en Mario zijn heel gastvrij en Kees heeft een fantastische schat aan informatie en activiteiten om te doen in de omgeving, hij kan ook heel goed aanraden welke fiets-of wandelroutes de leukste zijn en zet ze voor jou op de gps (én hij heeft een geweldige humor).De quest was geweldig om te doen, alleen daarvoor zouden we zo al terug willen gaan!We hadden het geluk dat er een aantal gezellige koppels zaten waardoor we een leuke vakantiesfeer hadden. Met de nodige bbq's, uitstapjes, etentjes...Het sanitair is heel basic,maar dat stoort niet echt.Verder een handige buitenkeuken die je altijd kan gebruiken en een gezellige bbq-hoek.Dus besluit:Wij hebben er genoten van onze vakantie!Nog veel succes verder, Marjon en Kees!

Prachtige ligging, maar.....

Mulder, 21-8-2016

De camping ligt werkelijk op een schitterende plek en is een oase van rust. Kees en Marjo zijn gastvrij en de mede-kampeerders gaan gezellig met elkaar om. Toch was de camping niet geheel aan ons besteed. Niemand kan er iets aan doen maar het wemelde er van de vliegen, wat uiteindelijk flink irriteerde. Daarnaast heerst er een beetje een ons-kent-ons sfeer, wat wij minder vonden. Het sanitair is aan een opknapbeurt toe: gedateerd, erg kleine douches en voor het aantal gasten te weinig wc's. Daarnaast had het sanitair vaker en beter schoongemaakt kunnen worden.
Gereisd met partner in juli 2016

Super camping!

Prins, 21-8-2016

Kleine , rustige camping, mooie plaatsen. Marjo en Kees maken het je echt naar de zin met deze mooie camping en hun voorzieningen. Ze hebben veel info over de omgeving, wandel en fietsroutes, kano bij rivier, kookgelegenheid (incl. Pannen, schalen) . De quest is een aanrader, ! Al met al hier een heerlijke vakantie gehad, samen met een aantal gezellige medekampeerders.

Geweldige camping!

Jannita en Johan, 20-8-2016

We hebben enorm genoten op deze camping. Wat een service: hangmatten en ligstoelen bij het zwembad, een kano op het strandje bij de rivier, grote kampeerplaatsen, mappen met originele uitjes, bij koud weer lekker opwarmen bij de houtkachel, enz. Aan alles is gedacht, zelfs de leesbril bij de bestellijst voor het brood. Marjo en Kees hebben er echt iets moois van gemaakt en zijn een uitstekende gastvrouw en -heer. We gaan eigenlijk altijd weer naar een andere omgeving, maar gelukkig zijn we hier nog lang niet op uitgekeken. We komen dus graag nog eens terug!
Gereisd met partner in juli 2016

Rustige camping om te fietsen of te wandelen

fam. Tielemans, 20-8-2016

Zeer leuke camping en Chambre d'Hotes onder de bezielende leiding van Marjo en Kees. Zij doen echt alles om het de bezoekers naar de zin te maken en zijn een heel goede gastvrouw en gastheer. De camping is rustig, alles is goed verzorgd en er zijn regelmatig activiteiten waaraan je kunt meedoen, als je dat wenst. Een uitgebreid archief brengt je op ideeën voor wandelingen, fiets- of autotochten of andere activiteiten in de omgeving.

Ik kan met niet voorstellen dat iemand zo'n negatieve beoordeling geeft als eerder op deze site is gedaan bij een verblijf in dezelfde zomerperiode als dat wij er waren. Dan heb je als vakantievierder duidelijk voor de verkeerde camping gekozen, maar dat kun je de gastheer en -vrouw niet aanrekenen. Mijn vrouw en ik zijn in ieder geval zeer tevreden.

Gereisd met partner in augustus 2016

Heerlijke vakantie op een prachtige locatie

Leenette, 16-8-2016

Wij hebben hier een heerlijke vakantie gehad. De locatie is werkelijk een plaatje. De rust heerlijk en de natuur prachtig. Wij verbleven in een gastenkamer met prachtig uitzicht op de heuvels. Je krijgt hier helemaal de rust om je boek uit te lezen. Maar je kan ook mooie wandelingen vanaf de camping maken en daarna even heerlijk zwemmen in rivier of zwembad. In de omgeving zijn voldoende restaurantjes te vinden. Kees en Marjo zijn een prima gastheer en vrouw, gemoedelijk met een prettige dosis humor. Aan het eind van de middag kan je terecht voor een glaasje op het terras. Wij hebben genoten.
Gereisd met partner in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Domaine de la Libaudié in La Bastide Solages, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Domaine de la Libaudié zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Domaine de la Libaudié scoort een 8.97 uit 10 op basis van 152 reviews.