Bed and Breakfast Domaine de la Libaudié ***

Bed and Breakfast Domaine de la Libaudié
Domaine de la Libaudié

146 reviews over Bed and Breakfast Domaine de la Libaudié in het Nederlands

Het was er heel erg leuk en gezellig

Gre en Jan Boers, 9-9-2017

Kees en Marjo van Wijnen zijn een echte gastheer en gastvrouw. Alles is er goed geregeld en niets is hen teveel. Zij draaien al jaren La Libaudie en zijn erg op elkaar ingespeeld. Ons verblijf op de camping was perfect. Voor rust en natuur moet je hier zijn. Wij kunnen geen negatieve zaken bedenken. Ons is het uitermate goed bevallen 👍
Gereisd met partner in augustus 2017

Heerlijke mooie uitdagende rustieke omgeving!

Theo en Marja, 2-9-2017

De vallei Du Tarn is een bijzonder gebied. Niet voor watjes. Robuust, uitdagend en indrukwekkend.

La libaudie is van oorsprong een boerderij gelegen op een berghelling. De lokatie is omgebouwd tot kleine camping. Kees en Marjo hebben in 14 jaar deze lokatie bijzonder gemaakt. Hun invulling verdient alle lof. De camping is klein maar bijzonder. Wij zijn onder de indruk van deze camping. Verwacht niets en je wordt verrast. De natuur, de omgeving, de rust, de accommodatie en de invulling door Kees en Marjo hebben ons een onvergetelijke week vakantie gegeven, waarvoor dank.

DuTarn, Solages en omgeving zit in ons hart. Wij komen zeker terug.

Selectieve bejegening

Pols, 14-8-2017

Het verblijf is een prachtig terrein met veel groen. Echter wanneer je als gast niet bij de eigenaar, eigenlijk nog in groter opzicht de eigenaresse, de gewenste 'weten we niet' hebt, is het verblijf een drama. Het lijkt erop alsof er een quickscan wordt uitgevoerd op jou als gast en deze dient volledig in het verwachtingspatroon van het gaststel te vallen. Verder dient er volledig meegedraaid te worden in de groeps, lees sectarische patronen hetgeen m.i. geen opgelegde eis kan zijn. Ook is dit mij voor aankomst nooit duidelijk gemaakt of geworden.
Kees, Owner, 19-8-2017

Het kiezen van je ideale vakantieplek ligt niet altijd voor de hand. Wat wordt er precies aangeboden en belangrijker nog, hoe zit je zelf in elkaar. La Libaudié is een vakantieplek midden in de natuur met 5 gastenkamers, een gite en 6 kampeerplaatsen waar we gasten ontvangen zonder kinderen. Dat betekent dat je hier je vakantie doorbrengt, samen met in de regel een twintigtal medegasten.

Verder hebben we hier een schat aan informatie over uitstapjes, bezienswaardigheden, wandel -en fietsroutes. Je hoeft je dus niet te vervelen. Daarnaast organiseren we veel voor de gasten: een gezamenlijke maaltijd, een “Amerikaanse” BBQ, met z’n allen een hapje eten op de avondmarkt, een groepswandeling, een avondje in een restaurant, etc. Iedereen is uiteraard vrij om daar al of niet aan deel te nemen. Vrijheid blijheid vinden wij ook belangrijk, niets moet!

Een enkele keer komt het voor dat er gasten zijn die zich volledig afsluiten van gastheer en gastvrouw en van de andere gasten. Voor dit type gast is la Libaudié wellicht een verkeerde keuze geweest.

Fantastisch hele lieve gastvrije mensen

Janny, 12-8-2017

Het ligt echt afgelegen maar als je rust zoekt dat is erin overvloed

En heel veel natuur.

En als je in de auto stapt is alles binnen berijk.

Prachtige wandelingen gemaakt die Marjo en Kees klaar hebben liggen TOP

Fantastische B&B

Warda en Kader Amrani, 5-8-2017

De ligging diep in de bossen met de rivier de Tarn in de buurt. Verder een adembenemend uitzicht. Het was geweldig. Het ontbijt met andere camping- en B&B-gangers was heel leuk. Ook 's avonds 2x deelgenomen aan het avondeten. Marjo is een geweldige kok en gastvrouw. Ook Kees is zeer dienstverlenend en heeft ook nog kwaliteiten van een entertainer. Voor het eerst meegemaakt dat er een kant- en klare zorgvuldig gedocumenteerde activiteitenmap op iedere kamer ligt. Libaudié ligt in een omgeving waar erg veel activiteiten te doen zijn. Reden te meer om terug te komen!

Af en toe valt de WIFI uit, maar dat valt in het niet tegenover de vele postiieve dingen die de B&B te bieden heeft. .

Gereisd met vrienden in juli 2017

Ontspannen genieten

familie uit Geldrop, 4-8-2017

Kees en Marjo gaven ons als vanzelf een sterk thuisgevoel. Ze zijn o.i. erg gericht op hun gasten. Heel veel tips. Het leukste vond ik Kees' muziekhobby, die wij delen. Hij weet er veel van en kan er smakelijk over vertellen. Ik heb er nog een hoop van geleerd.
Gereisd met partner in juni 2017

Fantastische plek!!

Dianne en Henk, 3-8-2017

Hele mooie kleine camping met fantastische eigenaren.

Mappen met wandelingen en dagtrips, goede tips van Kess en Marjo.

Een ontzettend leuke Quest op het terrein van Libaudie en niet te vergeten hele gezellige etentjes met alle csmping en hotelgasten.

Je wordt hier in korte tihd een echte Libaudiaan.

Wij hebben genoten. Dank Kees en Marjo Wijnen voor jullie gastvrijheid!

Een ontdekking! Kleinschalig, rust , intelligentie

Harry en Ans Bogaarts Geerts, 31-7-2017

Alles was goed . Geen opvallende verbeterpunten.
Gereisd met partner in juli 2017

Geweldige plek waar je geniet en tot rust komt.

Rob en Carina, 28-7-2017

Fantastische ruime kampeerplek met een prachtig uitzicht in een geweldige omgeving!

Fantastische plek

Riet Polderman, 17-7-2017

Ik sluit me helemaal aan bij de vorige schrijver Wout en kan het niet beter omschrijven.
Gereisd met partner in juli 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Domaine de la Libaudié in La Bastide Solages, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Domaine de la Libaudié zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Domaine de la Libaudié scoort een 8.97 uit 10 op basis van 152 reviews.