Uitstekend

144 reviews over BedAndBreakfast Domaine de la Libaudié in het Nederlands

Selectieve bejegening

Pols, 14-8-2017

Het verblijf is een prachtig terrein met veel groen. Echter wanneer je als gast niet bij de eigenaar, eigenlijk nog in groter opzicht de eigenaresse, de gewenste 'weten we niet' hebt, is het verblijf een drama. Het lijkt erop alsof er een quickscan wordt uitgevoerd op jou als gast en deze dient volledig in het verwachtingspatroon van het gaststel te vallen. Verder dient er volledig meegedraaid te worden in de groeps, lees sectarische patronen hetgeen m.i. geen opgelegde eis kan zijn. Ook is dit mij voor aankomst nooit duidelijk gemaakt of geworden.
Gereisd met partner in augustus 2017
Kees Wijnen,

Het kiezen van je ideale vakantieplek ligt niet altijd voor de hand. Wat wordt er precies aangeboden en belangrijker nog, hoe zit je zelf in elkaar. La Libaudié is een vakantieplek midden in de natuur met 5 gastenkamers, een gite en 6 kampeerplaatsen waar we gasten ontvangen zonder kinderen. Dat betekent dat je hier je vakantie doorbrengt, samen met in de regel een twintigtal medegasten.

Verder hebben we hier een schat aan informatie over uitstapjes, bezienswaardigheden, wandel -en fietsroutes. Je hoeft je dus niet te vervelen. Daarnaast organiseren we veel voor de gasten: een gezamenlijke maaltijd, een “Amerikaanse” BBQ, met z’n allen een hapje eten op de avondmarkt, een groepswandeling, een avondje in een restaurant, etc. Iedereen is uiteraard vrij om daar al of niet aan deel te nemen. Vrijheid blijheid vinden wij ook belangrijk, niets moet!

Een enkele keer komt het voor dat er gasten zijn die zich volledig afsluiten van gastheer en gastvrouw en van de andere gasten. Voor dit type gast is la Libaudié wellicht een verkeerde keuze geweest.

Fantastisch hele lieve gastvrije mensen

Janny, 12-8-2017

Het ligt echt afgelegen maar als je rust zoekt dat is erin overvloed

En heel veel natuur.

En als je in de auto stapt is alles binnen berijk.

Prachtige wandelingen gemaakt die Marjo en Kees klaar hebben liggen TOP

Gereisd met partner in augustus 2017

Fantastische B&B

Warda en Kader Amrani, 5-8-2017

De ligging diep in de bossen met de rivier de Tarn in de buurt. Verder een adembenemend uitzicht. Het was geweldig. Het ontbijt met andere camping- en B&B-gangers was heel leuk. Ook 's avonds 2x deelgenomen aan het avondeten. Marjo is een geweldige kok en gastvrouw. Ook Kees is zeer dienstverlenend en heeft ook nog kwaliteiten van een entertainer. Voor het eerst meegemaakt dat er een kant- en klare zorgvuldig gedocumenteerde activiteitenmap op iedere kamer ligt. Libaudié ligt in een omgeving waar erg veel activiteiten te doen zijn. Reden te meer om terug te komen!

Af en toe valt de WIFI uit, maar dat valt in het niet tegenover de vele postiieve dingen die de B&B te bieden heeft. .

Gereisd met vrienden in juli 2017

Ontspannen genieten

familie uit Geldrop, 4-8-2017

Kees en Marjo gaven ons als vanzelf een sterk thuisgevoel. Ze zijn o.i. erg gericht op hun gasten. Heel veel tips. Het leukste vond ik Kees' muziekhobby, die wij delen. Hij weet er veel van en kan er smakelijk over vertellen. Ik heb er nog een hoop van geleerd.
Gereisd met partner in juni 2017

Fantastische plek!!

Dianne en Henk, 3-8-2017

Hele mooie kleine camping met fantastische eigenaren.

Mappen met wandelingen en dagtrips, goede tips van Kess en Marjo.

Een ontzettend leuke Quest op het terrein van Libaudie en niet te vergeten hele gezellige etentjes met alle csmping en hotelgasten.

Je wordt hier in korte tihd een echte Libaudiaan.

Wij hebben genoten. Dank Kees en Marjo Wijnen voor jullie gastvrijheid!

Een ontdekking! Kleinschalig, rust , intelligentie

Harry en Ans Bogaarts Geerts, 31-7-2017

Alles was goed . Geen opvallende verbeterpunten.
Gereisd met partner in juli 2017

Geweldige plek waar je geniet en tot rust komt.

Rob en Carina, 28-7-2017

Fantastische ruime kampeerplek met een prachtig uitzicht in een geweldige omgeving!

Fantastische plek

Riet Polderman, 17-7-2017

Ik sluit me helemaal aan bij de vorige schrijver Wout en kan het niet beter omschrijven.
Gereisd met partner in juli 2017

Ontspannend, rustig, kleinschalig, vriendelijk.

Wout, 14-7-2017

In de schitterende omgeving van de Midi-Pyrenéen ligt vlakbij de dorpjes La Bastide Solages en Trebas La Domaine Libaudié, een oude hoeve op een stuk grond van 14 hectare prachtige natuur. Een paar chambre d'hôtes, gites en een zestal campingplaatsen maken het tot een gemoedelijke, rustige camping in een prachtige omgeving. Dat de camping niet meer toegankelijk is voor volwassenen met kinderen komt de rust op de camping ten goede. De faciliteiten zijn prima. Het zwembad is meer te omschrijven als een afkoel/dompelbad. Wil je baantjes trekken:dat zit er niet in. Het sanitair op de camping is niet super de luxe, maar echte kampeerders malen daar niet om. Alles functioneert prima én is schoon. Prima dus. En in Kees en Marjo tref je een uitstekende gastheer en gastvrouw die er altijd voor je zijn als je ze nodig hebt. De campingplekken zijn uitstekend, de broodservice is erg plezierig, de publieke keuken plus grote koelkast die iedereen kan gebruiken is een uitstekende vondst en het arsenaal aan zelf bedachte wandeltochten, dagtrips, autotochten en een verrassende speurtocht waar zelfs velen die ouder dan 40 zijn fanatiek van worden zijn onovertroffen. Kees en Marjo nemen je desgewenst graag mee naar een wekelijkse braderie of een jachtfeest in de buurt waar je als je wilt je franse taalvaardigheid flinkt kunt ophalen. En wat de mede-gasten betreft: dat is niet anders dan elders. Met de een kun je het vinden, met de ander wat minder. Prima dus. Al met al een heerlijke 11 dagen beleefd op La Libaudié. De laatste nacht sliepen we in een chambre d'hôte, zodat we vroeg ri. Nederland konden. Ook prima!

Dit jaar is het laatste jaar van Kees en Marjo. Dan starten ze een nieuwe uitdaging in Villeneuve sur Lot.

Gereisd met partner in juli 2017

Heerlijk verblijf met rust, genot van vogelgezang

Henk en Trudy de Bakker, 5-7-2017

Gastvrije ontvangst.door Marjo en Kees. Sanitair erg schoon en vrij van eventuele overlast door regen en wind.

Veel enthousiasme over te maken uitstapjes ongeacht of je te voet, met fiets of auto wilt gaan. mogelijkheid tot zwemmen, opfrissen op de camping of in de Tarn.

Wij hebben op een veldje gestaan met vier andere echtparen en hebben onwijs veel plezier met elkaar gehad naast dingen die we zelf deden.

Goede adviezen over restaurantjes

Veel gezelligheid na een maaltijd of op een ander moment om even een drankje te nuttigen in de bar of op het terras.

Kortom dikke tevredenheid over de camping en de eigenaars hiervan.

Prettig dat het brood voor het ontbijt keurig klaar gelegd werd.

Kunnen genieten van vogelnestjes.

Voor ons echt een vakantie waar we met tevredenheid op terugkijken

Gereisd met partner in juni 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in BedAndBreakfast Domaine de la Libaudié in La Bastide Solages, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over BedAndBreakfast Domaine de la Libaudié zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

BedAndBreakfast Domaine de la Libaudié scoort een 8.97 uit 10 op basis van 149 reviews.