119 reviews over Hotel La Truffiere in het Nederlands

Hele fijne plek voor een weekje uitrusten.

Marianne Kemps, 2-8-2017

Heel goed:

* vriendelijke medewerkers

* mooi landhuis met ruimte om zowel binnen als buiten te eten

* de 3-gangen maaltijden horend bij het halfpension met prettige en betaalbare wijnsuggestie; ontbijt oké

* fijne tuin en terras met voldoende zit mogelijkheden voor alle gasten + goed zwembad

* rustige ligging: weinig verkeeroverlast

* medewerkers creëren sfeer waarin mensen rekening houden met elkaar qua geluidsoverlast in een landhuis wat uiteraard niet in alle gevallen kan voorkomen dat je geluiden in huis en kamers hoort. Wordt goed opgepakt

* goede prijs/kwaliteitverhouding

* ligging t.o.v. bezienswaardigheden in de omgeving

Enige kleine puntjes van aandacht:

* bij verblijf van een week in de zomertijd is een midweekse verschoning van het linnengoed wel prettig

t* we hadden het idee dat de kamer wel werd schoongemaakt, maar niet dar er ook gestofzuigd werd

We kijken terug op een hele prettige vakantieweek.

Gereisd met partner in juli 2017

Prima prijs kwaliteitsverhouding, mooie ligging.

Boting, 25-6-2017

Ontbijt is prima verzorgd en heel knap om in twee weken tijd slechts 2 keer eenzelfde bijzonder smakelijk hoofdgerecht op tafel te zetten. Heerlijke verse producten die door de kok en zijn team prima werden verwerkt. Het zwembad is ruim genoeg om met meerdere gasten verkoeling te vinden al zal de watertemperatuur in juli en augustus nog aangenamer zijn.

Onze zolderkamer was voor ons ruim genoeg maar een ventilator in de zomermaanden zal niet verkeerd zijn.

Gereisd met partner in juni 2017

Geweldig

Kellsss, 19-2-2017

Hele vriendelijke Nederlandse eigenaren, mooie omgeving en leuke activiteiten in de buurt. Het eten was elke dag heel uitgebreid en erg smakelijk. De medewerkers gaven advies over de mooie plaatsen die in de buurt en hebben kano's voor ons gereserveerd omdat wij beiden geen woord Frans spreken. Het ontbijt was goed en in de avond uren heerlijk buiten bij het zwembad gezeten. Alleen zijn niet alle kamers even luxe maar als je het goed doet ben je daar toch zo min mogelijk. Zeker een aanrader!
        Gereisd met partner in juni 2016

Fantastisch,gastvrij,behulpzaam,vriendelijk,attent

Paul en Lenie Schop, 3-10-2016

We werden zeer gastvrij ontvangen nadat we autopech kregen op de tolweg.Via de hulp van de Anwb en de garage werden we naar dit hotel gebracht.De hotel eigenaren waren behulpzaam en vriendelijk en vol medeleven.De andere dag werden we naar de garage gebracht waar onze auto stond om er de benodigde spullen uit te halen.We zijn daar het weekend gebleven.Goede keuken,gezellig,vriendelijk en belangstellend.Maandag middag kwam het verlossende woord dat de auto gereed was en hebben ze ons weer naar de garage gebracht.Al met al na deze auto pech toch nog een prima verblijf gehad in dit hotel. Zeker een aan rader.
        Gereisd met partner in augustus 2016

Voor herhaling vatbaar

Yvan Verstraeten, 7-8-2016

Eenvoudig hotel waar tot rust komen de grootste bekommernis is van de eigenaren. Klanten worden op handen gedragen aangaande de maaltijden. Alles kan en niets moet. Zeker een aanrader! Zwembadwater mocht iets warmer zijn, vooral voor kinderen.
        Gereisd familie in juli 2016

Heerlijke vakantie

Joke Hoekstra, 14-7-2016

Fijn hotel van nederlandse eigenaren. Goeie ligging, gastvrij, zwembad met kinderbad, tennisbanen,goede keuken en eenvoudige maar schone kamers.Lift aanwezig.We komen al meer dan 15 jaar elk jaar een paar dagen langs om voor we naar huis rijden een paar dagen heerlijk te wandelen, zwemmen, lekker eten enz. Houden we erin!
        Gereisd met partner in juni 2016

Gastvrij, gezellig, heel vriendelijk personeel

Hillie Prumers, 30-5-2016

Het is een leuk landelijk hotel waar de eigenaren er alles aan doen om het de gasten naar de zin te maken.

Wij bedanken jullie voor een fijne week in La Truffiere !

Gereisd met vrienden in mei 2016

Super vakantie

MichaeldBr, 15-9-2015

Wie wilt genieten van de rust, mooie omgeving en lekker eten (gemaakt van eerlijke streekproducten) moet zeker naar Hotel La Truffiere gaan. Hier vind je nog het "huiskamergevoel" en mensen die hier werken doen hun uiterste best om het naar je zin te maken.
        Gereisd met partner in september 2015

Fantastisch!

Kelly, 9-7-2015

Mijn allereerste vakantie zonder ouders. Samen met mijn partner een week op vakantie geweest in dit hotel. Na een paar uur te laat op de bestemming aangekomen te zijn stond er als nog eten voor ons klaar. En we hebben 7 avonden overheerlijk gegeten. Het personeel is heel sociaal, vriendelijk en behulpzaam. Helpen je met de leukste plekjes te bezoeken. Op een rustig gebied gelegen met veel leuke plaatsjes in de buurt om te bewonderen. Wij gaan hier zeker nog eens terug!
        Gereisd met partner in juni 2015

Wat hadden we een leuke week!!

Piet en Rianne, 30-8-2014

Net thuis van een zeer fijne week in dit gezellige hotel. We werden zeer gastvrij ontvangen en voelden ons zeer welkom! De kamer is niet zo groot maar perfect ingedeeld zodat we ruimte genoeg hadden! De bedden sliepen heerlijk wat we heel belangrijk vonden! Na een paar heerlijke croissants een kopje koffie en een bakje yoghurt e.d. gingen we iedere dag wat anders doen, dorpjes bekijken met heel oude straatjes, kanovaren op de Dordogne en lekker naar een marktje, er was heel veel te doen.Als we s'avonds thuis kwamen heerlijk onder de warme douche en dan aan tafel! Wat een feest!! Iedere avond een 3 gangen diner die echt met liefde was klaargemaakt met verse producten en iedere dag wat anders! We hadden nog een paar wensen en daar werd ruimschoots aan voldaan!

We willen het hele team bedanken voor de geweldige week waar we nu van gaan nagenieten! Zeker voor herhaling vatbaar!!

Gereisd met partner in augustus 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel La Truffiere** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Truffiere in Gignac (Lot), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Truffiere zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel La Truffiere scoort een 7.98 uit 10 op basis van 121 reviews.