Uitstekend

2 reviews over Appartement Les Soeurettes in het Nederlands

Prachtig vakantiehuis

Jaap Diemel, 29-7-2017

We hebben met ons gezin ongeveer 2.5 week vakantie gevierd in dit prachtige vakantiehuis. Wij zaten in het deel voor 6 personen. Het huis was schoon en van alle gemakken voorzien. Het zwembad is ruim, mooi en schoon. Henk en Anita zijn erg vriendelijk.

Vanuit hier zijn we nog twee keer naar de Tour de France geweest en de bergen in.

Het kan aardig warm worden maar het huis is zeer koel en er voldoende middelen om schaduw te maken op het terras. Mvg Jaap

Gereisd familie in juli 2017

ideaal voor ontspanning en rust

Paulien en Frits, 25-5-2013

Wij hebben een fantastische week gehad met alle luxe, rust en gastvrijheid die je maar kunt wensen. We verheugen ons op het volgende verblijf bij Anita en Henk. In de omgeving zijn leuke dorpjes om te bezoeken. Een grote supermarkt is redelijk dichtbij. Wandelen, fietsen, zwemmen in het heerlijke zwembad met ligstoelen en badhanddoeken, het behoort allemaal tot de mogelijkheden. Voor dit jaar hebben we al voor twee perioden geboekt, dat zegt op zich al meer dan voldoende.
Gereisd met partner in januari 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Les Soeurettes in Gaujac (Cévennes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Les Soeurettes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Les Soeurettes scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.