Bed and Breakfast Bonnefont **

8,9

39 reviews over Bed and Breakfast Bonnefont in het Nederlands

Heerlijke camping!

Willem van Toor, 17-8-2016

Camping/bed and breakfast Bonnefont onder Limburgs bewind heeft precies dat wat wij zochten voor onze 2 gezinnen met jonge kinderen. Met heel wat meer ruimte dan 6 plekken is er rust, heerlijke schaduw door diverse bomen en met de kippen (hanen op verzoek 's ochtends stil!), ganzen, ezels en het zwembad is er genoeg te beleven. De gastvrijheid van Miranda en Herman, gecombineerd met hun aanpassing aan alles wat Hollanders leuk vinden aan Frankrijk maakt Bonnefont tot een heerlijke plek. Aanschuiven bij het diner is heerlijk, de culinaire achtergrond van Herman en de kookkunst van Miranda maken het tot een feest. Als iedereen tegelijk en langdurig gaat douchen dan is er risico op langer wachten op warm water. Voor serieuze winkels is het 20 min met de auto (door de velden met zonnebloemen) maar er is een heerlijke broodservice in het dorp en anders regelt Miranda wel iets...
Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Heerlijk

Anja, 30-8-2015

Rustig gelegen mooie minicamping
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Echt genieten!

Miron, 23-8-2015

Wij hebben hier een week gekampeerd en we hadden een heerlijke ruime plek. De camping is klein, maar daardoor wel gezellig. We hebben leuke mensen ontmoet. Onze dochter heeft zich heerlijk vermaakt in het zwembad en met de dieren. Vooral de eitjes rapen van de kippen was iedere dag een feest. 's avonds kun je nog gezellig aan een grote tafel zitten. We hebben ook lekker gegeten daar. De gastvrijheid van Miranda en Herman is groot. Ze zorgen dat je niets tekort komt. Het sanitair is ook in perfecte staat, met een heerlijke douche. Omgeving is ook mooi. ga naar Cordes sur Ciel of Lauzerte. We hebben een hele fijne week gehad.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Echt even af schakelen!

peter damoiseaux, 4-8-2013

Wederom een fantastische vakantie genoten op Herman en Miranda's paradijsje.

De ideale locatie om even geheel af te schakelen, na een paar dagen boeit het niet meer of je de telefoon bij je hebt, de mailbox nog nieuws heeft en welke dag het is, gewoon de dag en het moment genieten.

Ook is het genieten van Herman's culinaire kunsten en Miranda's gastvrijheid, alles is mogelijk!

Mijn kids (16 en 13) hebben het hier geweldig naar hun zin en antwoorden op mijn vraag waar volgend jaar naar toe tweestemmig BONNEFONT!

Ik hoef dus verder niets meer toe te voegen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

fantastische plek !!

Jan Willem, 29-12-2012

Wederom heerlijke kerstdagen gehad bij Herman en Miranda !! Ontbreekt je aan niets !! Bonnefont c, est Bon !! komen absoluut nog een keer !!
Gereisd met partner in december 2012

Wederom geweldig

Margreet, 3-10-2012

Ook wij waren dit jaar wedeom naar Garganvillar afgereisd. En nee we zijn geen familie en ook geen Limburgse vrienden. Ondanks dat hebben wij het weer heerlijk gehad. Toplocatie en voor herhaling vatbaar.

Toch knap dat een vorige schrijver/schrijfster aan "anoniem" kan zien dat diegene een mevrouw is.

Gereisd met partner in januari 2012

Leuke camping, perfecte service

Rina, 10-9-2012

Wij hebben de laatse week van augustus op de camping doorgebracht.

De kinderen hebben zich prima vermaakt bij het zwembad en de dieren die op en rond ``Bonnefont``vertoeven. En als de kinderen zich vermaken dan hebben wij natuurlijk ook echt vakantie.Culinair verdient Herman een 10. Ook het contact met de Chambre d hotes gasten was bijzonder.

Herman en Miranda bedankt en tot volgend jaar!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

Een plek om terug te komen!

Nelleke en Rob, 4-9-2012

Afgelopen zomer zijn wij voor de 2e keer teruggegaan naar Bonnefont op verzoek van mijn kinderen van 10 en 12 jaar. Zij vonden het 2 jaar geleden zo super bij Herman, Miranda, de honden Mack, Joy en Poeske dat ze maar bleven zeuren dat ze terug willen. Mijn kinderen, die thuis niet zonder ipod, computer of tv kunnen, hadden zich namelijk enorm vermaakt met Mack en Joy, de andere kinderen op de campipng en het zwembad! Ondanks dat ik het echt geweldig heb gehad 2 jaar geleden, vond ik het best spannend om ergens naar toe te gaan wat niet meer te overtreffen is. Maar, wij zijn afgelopen zomer weer gegaan en ik moet zeggen, het voelde als thuiskomen!!! Heerlijk, de gastvrijheid, het heerlijke eten, de rust en vooral de gastvrijheid van Miranda en Herman, helemaal geweldig! .Iedere avond weer met andere mensen dineren, heel gezellig en heerlijk! Ik begrijp niet dat mensen het niet naar hun zin kunnen hebben bij Bonnefont! Wij hebben wederom enorm genoten en gaan zeker weer terug!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Een " magische plek voor vakantie"

P.van der Beek-Fijten, 2-9-2012

Volgens mij hoef ik niet veel toe te lichten. Wij hebben voor het volgend jaar al geboekt en gaan dan voor de 4de keer terug. Vooral onze dochters van 12 en 10 jaar vinden het leuk om te helpen in de keuken, 'savonds in de bediening, verzorgen van de dieren en spelen met mack en joy (de honden). Overdag gezellig spelen met de kinderen. Jeu de bouile of een spelletje kubb of hele shows synchroonzwemmen in het zwembad. De ideale plek voor rust en gezelligheid, tenminste als je hier voor open staat. Ieder jaar houden we leuke contacten hier aan over. Voor ons en onze meiden de perfecte vakantiebestemming.
Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

Een plek om terug te komen!

Rob en Nelleke, 29-8-2012

Wat n heerlijke plek! De accommodatie is kleinschalig, maar heel fijn. In 2010 zijn wij voor het eerst hier geweest. De eigenaren Herman en Miranda zorgen voor een optimaal verblijf. Fijne hotelkamer, schoon en netjes, goed ontbijt, heerlijke 4-gangendiner inclusief wijn/frisdrank, waarbij de prijs/kwaliteit verhouding heel goed is. Onze kinderen, toen nog 8 en 10 hebben zich toen uitstekend vermaakt met de dieren, in het zwembad en met de andere kinderen op de camping? Zij waren het ook die bij vertrek riepen, volgend jaar weer! Wij zijn afgelopen juli 2012 weer op Bonnefont geweest en ondanks dat het bijna niet te overtreffen was, hebben wij weer zo'n fijne tijd gehad! Ik kan mij niet voorstellen det er mensen zijn die het hier niet naar het zin hebben! Onze kinderen, nu 2 jaar ouder,hebben zich geen seconde verveeld. Wederom was het afscheid moeilijk voor ons! Kortom, absoluut een plek om (weer) terug te komen!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Bonnefont in Garganvillar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Bonnefont zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Bonnefont scoort een 8.92 uit 10 op basis van 40 reviews.