Appartement Gîtes Pyrénées Les Trois Montagnes ****

Appartement Gîtes Pyrénées Les Trois Montagnes
Gîtes Pyrénées Les Trois Montagnes
9,1

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Gîtes Pyrénées Les Trois Montagnes bij:

21 reviews over Appartement Gîtes Pyrénées Les Trois Montagnes in het Nederlands

Paradijs in de Pyreneeën

Manuela Bijl, 22-7-2017

Op 1221 kilometer van Delft, via een prima weg ernaar toe troffen wij, mijn twee tienerzonen en ik, een waar paradijs aan met astronomisch uitzicht op de bergtoppen van de Pyreneeën.

De twee vakantiehuizen zijn meer dan groot genoeg en van alle luxe voorzien. Het schitterende zomerboeket op tafel en de vooraf bestelde boodschapjes in de koelkast zorgden voor een prima begin van de vakantie.

Gastheer Lourenz en gastvrouw Jessica laten het je aan niks ontbreken, bij aankomst een viergangenmenu met een heerlijk wijntje doet de moeheid van de autorit direct verdwijnen.

In de ochtend brengt Lourenz de broodjes en croissants tot aan je voordeur.

De omgeving is eenvoudigweg schitterend, terwijl de jongens genieten van het zwembad scheren de zwaluwen over terwijl ze een vliegje pikken en boven de velden hoor en zie je de Rode Wouw zoeken naar een muisje in de velden.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Heerlijk verblijf in prachtige omgeving!

Esmée, 7-5-2016

Bij aankomst op zaterdag kregen we kamer Ballou, wat een super accommodatie! Ruime woonkamer, mooie veranda, prachtig uitzicht en vooral ruim. We waren met 3 volwassenen en 1 baby. Rond etenstijd werden we hartelijk verwelkomd door Lourenz ,Jessica en hun zoon met een fantastisch 3 gangen diner en hebben veel tips gekregen over wat er te doen is in de omgeving. We hebben een aantal wandelingen gemaakt gedurende de week en zijn ook naar Col de Mente gereden, het is een perfecte plek voor wandelingen aan de rand van de bergen. We waren blij met alle faciliteiten zoals de boodschappen service maar ook de tafeltennis tafel hebben we gebruikt en het zwembad is prachtig. We hebben een heerlijke vakantie gehad en raden iedereen dit verblijf aan die houdt van ontspanning afgewisseld met wandelingen (ons niveau is gemiddeld maar je kan hier zo lange wandelingen maken) in een super mooie natuur.
Gereisd met jonge kinderen in april 2016

Heerlijk verblijf!

Marjolein, 6-9-2015

Gezellig ingericht appartement.

Een grote woonkeuken met een vaatwasser.

Prachtig uitzicht!

In de omgeving kan je heerlijk wandelen.

Een zwembad in de tuin voor de nodige afkoeling en tot groot plezier van de kinderen (13 en 10 jaar).

We waren al een keer eerder geweest en ook deze keer wat het een heerlijk verblijf.

Jessica en Lourenz (gastvrouw en gastheer) hebben 2x een heerlijke maaltijd voor ons verzorgd.

Dit vakantieadres kunnen wij van harte aanbevelen!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Een echte aanrader voor een fantastische vakantie!

Emmy, 27-5-2015

In het gastenboek van deze eigenaren schreef iemand, die ik graag citeer. Zij schreef: "Op deze plek heeft God de aarde gekust." Zo voelde het voor ons ook tijdens deze vakantieweek. We hadden ontzettend geluk met prachtig weer en een heerlijk zwembad voor ons alleen. De gite (Sarousse hadden wij) is heel mooi gemaakt en biedt veel ruimte. Je hebt min of meer je eigen tuintje en een prachtig uitzicht. Alles is fris en eigentijds en de eigenaren zijn buitengewoon aardig en gastvrij. Wij hebben twee keer meegegeten: Geweldig! Een Frans restaurant kan er niet tegenop (zie foto's) en ons sprak de entourage erg aan. Met een peuter is het fijner "thuis" eten, dan in een net restaurant. Voor onze peuter werd ook een ontzettend mooi bord geserveerd, veel meer dan je je voorstelt bij een (ook nog gratis!) kindermenu. De prijs voor zowel de gite, als voor de diners, is zeer scherp (voorseizoen, maar zelfs dan). Wij houden deze plek zeker in gedachten voor een volgende keer.
    Gereisd met jonge kinderen in mei 2015

Fantastische rust ruimte

Frans, 28-4-2015

Een heerlijke plek om vakantie te vieren, veel mogelijkheden om te wandelen, te fietsen of om steden te bezoeken. Een heerlijk zwembad bij de mooie ruime appartementen.
    Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Fantastische plek met prachtig uitzicht

Kees, 22-8-2014

We hebben ontzettend genoten bij Lourenz en Jessica, je komt hier heerlijk tot rust, en de omgeving is prachtig.

De aankomstmaaltijd was heerlijk, je bent een topkok Jessica ;-) .

De tuin is prachtig met al die bloemen.

We komen hier zeker een keer terug.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Fantastische plek met plachtig uitzicht.

Kees, 22-8-2014

Wat hebben we genoten bij Lourenz en Jessica, de aankomstmaaltijd was echt heerlijk. Jessica je bent een echte kok!!! Prachtige tuin met al die kleuren. We hebben genoten van het heerlijke zwembad !!! We gaan hier zeker nog eens terugkomen.

Ook de broodservice iedere morgen is fantastisch.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

Rustig gelegen, prachtige omgeving

vandermeermarjolein, 1-10-2013

We hebben genoten in LTM. Het huisje Sarousse is heel ruim en zeker kindvriendelijk. De omgeving is rustig, mooi en zeker aan te raden als je van wandelen houdt.

En vergeet vooral niet mee te dineren, Jessica is echt een voortreffelijke kok en het is heel gezellig met de andere gasten.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

Enorme gastvrijheid!

Marjolein, 26-8-2012

Een fantastische plek om tot rust te komen. We werden zeer gastvrij door Jessica en Lourenz ontvangen. Dezelfde avond nog hebben we genoten van een heerlijk 3-gangen menu!!!

Het appartement is sfeervol ingericht en heeft werkelijk een prachtig uitzicht! Elke ochtend werd het brood bezorgd. De familie Brunt is erg spontaan en allen zijn behulpzaam waar nodig!

Onze kinderen (10 en 7) hebben genoten van het zwembad, de tafeltennis. Ook zijn ze met de buurman mee geweest op de tractor!

Voor ons was dit de eerste, maar waarschijnlijk niet de laatste keer!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Rust aan de voet van de Pyreneeën

Fam. van Elderen, 23-8-2012

Wij waren op zoek naar een rustige uitvalsbasis voor een actieve vakantie in de Pyreneeën. Die hebben we gevonden! Hoewel niet in de buurt van de allerhoogste toppen, liggen er mooie wandelpaden op korte afstand. De hele omgeving straalt rust en ruimte uit en ook de winkels van Saint Gaudens zijn niet ver weg.

Ons appartement was smaakvol en zeer sfeervol ingericht. We waren er met vieren en dan is het zeer ruim. Met zes moet worden uitgeweken naar de slaapbank beneden. Dat is minder gezellig en de tafel buiten wordt dan wat klein, maar Lourenz gaat daar iets aan doen.

De ontvangst is zeer gastvrij en geen vraag aan Jessica of Lourenz is te veel.

Absolute hoogtepunten van Les Trois Montagnes: het zwembad (schoon en prachtig gelegen), de pain en croissant-service en de table d'hôtes van Jessica.

Gewoon een keer gaan!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Gîtes Pyrénées Les Trois Montagnes in Ganties, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Gîtes Pyrénées Les Trois Montagnes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Gîtes Pyrénées Les Trois Montagnes scoort een 9.14 uit 10 op basis van 22 reviews.