Vakantiehuis Pyrénées Passions *****

9,3

43 reviews over Vakantiehuis Pyrénées Passions in het Nederlands

Echt héél fijn!

An&Olivier, 28-8-2017

heerlijke vakantie week gehad in Pyrénées passions, was onze eerste keer in de Midi Pyrenees, schattige gîte, mooi ingericht in PIP studio, leuk domein, top voor kids (7&10jaar). Heerlijk genoten van Inge haar kookkunsten. Prachtige streek om uitstapjes te maken in de natuur. Kids des huizes zijn 2 lieverds, onze 2 jongens willen zéker nog eens terug & wij ook :-)
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Super, niets te wensen over!

Ellenoor en Saskia, 23-8-2017

Bij Pyrenees Passions vind je alles voor een heerlijke vakantie: sfeer, gezelligheid, comfortabele gîtes, een mooie grote tuin met volop ruimte voor de kids en een lekker zwembad. Ook voor oudere kinderen is er genoeg te beleven in de buurt, zoals raften, bergwandelingen te maken, een klimpark en paardrijden, de omgeving is fantastisch mooi. Rob en Inge kunnen je er goed wegwijs maken en doen er alles aan om hun gasten het naar hun wens te maken. Een paar keer per week wordt er heerlijk gekookt, van een super aankomstrepas tot geweldige pizza's. De gezamenlijke self-supporting barbecue en de borrels onder de appelboom (of in het kippenhok) maken het verblijf bij PP een feestje.

Onze droom bestemming

Richard Boshuis, 23-8-2017

Heerlijke vakantie. Al vanaf het oprichten hier op vakantie geweest en altijd terug gekomen.

Mijn vrouw hier ontmoet en zelfs getrouwd hier op locatie.

Nu ook weer terug met onze dochter van 4 die heerlijk geniet met alle andere kinderen, het zwembad, trampoline en de leuke ondernemingen en acties.

Altijd weer een vriendelijk en warm onthaal van Rob en Inge, en hun kids.

En toen mijn dochter naar me toe kwam, me lief aankeek en zei: Papa dit is een heel leuke vakantie. Smolt ik, en was ik blij dat ik haar hetzelfde kon geven als toen ik hier (als tiener danwel) voor het eerst aankwam.

Warmte, veel andere gezinnen en heel mooie natuur.

Kortom, wij blijven komen wanneer we kunnen!

Toch weer ff langs

Rob snelleman, 21-8-2017

Op weg naar noord spanje toch weer ff een weekje bij Pyrenees passions gestopt, was vorig jaar zo fijn nu maar een weekje gebleven als tussenstop, was weer heerlijk, lieve Inge en Rob, bedankt voor de leuke en vooral gezellige week !
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Heerlijke plek!

Marc Rijn, 20-8-2017

Pyrénées Passions is een prima start punt om de bergketen van de Franse Pyreneeën te (her)ontdekken met zijn adembenemende natuur, diepe kloven, prachtige uitzichten, helderblauwe meren en besneeuwde bergtoppen, talrijke ruïnes, burchten, grotten, bergpassen en steden. Bij thuiskomst gezelligheid onder de appelboom en een paar keer per week genieten van lekker eten bij de tables d’ hôtes. De gîtes zijn comfortabel en allemaal verschillend, sfeervol ingericht.

De kids kunnen heerlijk hun energie kwijt in de mooie grote tuin en zwembad.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Prachtig vakantie adres en erg leuk voor de kids

José en Ben, 19-8-2017

In juli hier op vakantie geweest met onze 2 kids. Wat een geweldige vakantie. Appartementen zien er gezellig en goed verzorgd uit. Rob en Inge zijn erg vriendelijk en gastvrij. Er word van alles georganiseerd waar je voor kan inschrijven. Wij hebben mee gedaan aan raften en we hebben een mooie bergwandeling gedaan. Paar keer per week kan je ook meedoen aan het eten. Inge kan heel goed koken. We hebben meegedaan aan de pizza avond en table d'hotes. Wij gaan zeker nog eens terug, echt een aanrader. Inge en Rob bedankt voor alle goede zorg en tot volgend jaar.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Mooi domein

Sabine & Bert, 18-8-2017

Mooi domein en gezellig ingerichte gîtes met alle comfort - een streek ideaal voor families die houden van bergwandelingen.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Lijkt mooi maar valt in praktijk ernstig tegen

Ad van Hemert, 17-8-2017

Op papier lijkt het allemaal leuk en goed maar als het hele huis volbezet is zoals deze vakantie is het overal erg gehorig. Kinderen mochten buiten niet teveel geluid maken en dat terwijl je zegt kindvriendelijk te zijn. Zaken worden niet goed en duidelijk gecommuniceerd met de gasten. Veel zaken zijn stuk of werken onvoldoende, wc's die blijven doorlopen. Warm water waar je eerst 100 liter voor weg moet laten lopen. Afval scheiden moet je hier doen maar voor restafval moet je zelf maar een oplossing bedenken??? Erg vreemd allemaal. Verder uitspraken van de eigenaar dat hij geen gezinnen met hele kleine kinderen meer wilde. Heeft kort op 30+ site gestaan maar vlug eraf. Het komt op ons over dat het hart eruit is na 20 jaar. Kortom: geen aanrader.
Inge (eigenaresse Pyrénées Passions), Eigenaar gîtes, 20-8-2017
Helaas hadden deze gasten geen aansluiting bij de andere gasten. Ze konden hun kinderen niet in het gareel houden tot overmaat van ramp bij onze andere gasten. Dagelijks werden de kids door iedereen gecorrigeerd maar dit heeft niet mogen helpen. Deze mensen kunnen beter hun toekomstige adres in een vrijstaande villa boeken waar niemand last heeft van krijsende kids of op een overvolle camping waar het niet opvalt. Helaas voor beide partijen geen goede match geweest.

Heerlijk genieten!

Jaymee Nijburg, 28-8-2016

Hele aardige mensen, prachtige appartementen en het eten was geweldig! Geen minpunten kunnen ontdekken.
Gereisd met jonge kinderen in juni 2016

een heerlijke plek in een geweldige omgeving

Saskia, 28-8-2016

Pyrenees Passions biedt de ideale mix voor een superrelaxte en superactieve vakantie. Rust en ruimte in een mooie tuin met lekker zwembad; een schitterende omgeving waar je geweldig kunt paardrijden, leuke familiewandelingen kunt maken mét picknicks - maar ook prachtige uitdagende hikes in de bergen kunt doen; leuke plaatsjes én het mooie Toulouse in de buurt. Bij thuiskomst gezelligheid onder de appelboom en een paar keer per week genieten van ontzettende lekker eten bij de tables d'hote. Inge en Rob zijn lieve gastvrouw en - heer wiens prio een heerlijke vakantie voor alle gasten is. De gites zijn comfortabel en allemaal verschillend, origineel en erg sfeervol ingericht. Superbe!
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Pyrénées Passions in Estadens, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Pyrénées Passions zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Pyrénées Passions scoort een 9.27 uit 10 op basis van 43 reviews.