Camping Le Bon Choix **

Camping Le Bon Choix
Le Bon Choix
8,8

56 reviews over Camping Le Bon Choix in het Nederlands

Bijzondere plek: wat een rust, ruimte en natuur!

Tijink, 21-8-2017

Na een jaar afwezigheid, toch weer even terug op deze geweldige camping. En wat zijn Maike en Cor toch ook geweldige beheerders...

Deze camping en beheerders zullen altijd bijzonder blijven. Echt een aanrader voor iedereen die van een kleinere, gezellige camping houdt, waarbij de campeerder meer dan 100% aandacht krijgt.

Wat een heerlijk ruime plekken in de bosrijke natuur. Ga het zelf maar eens proberen en laat je overtuigen!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Een fantastische vakantie!

Familie van Raalte, 19-8-2017

We hebben er ruim 2 1/2 week op deze geweldig leuke en gezellige camping verbleven. Langer dan de bedoeling was. We genoten met volle teugen van het Franse leven op het voorterrein van de Pyreneeën. Wij hadden 1 van de mooiste plekjes op de buitenrand van de camping, want we keken uit over de Pyreneeën. Uitstapjes als Andorra, diverse grotten, mooie plaatsen als Carcassonne en Foix, een aantal zwem-meren, de Pyreneeën zelf uiteraard......Geweldig! De eigenaren Cor en Maaike zetten zich tomeloos in voor hun gasten. 2 x per week kan er van een bijzonder menu of BBQ genoten worden. Ook is er een leuk zwembad bij met ligveld. Mooie ruime caravan en tentplaatsen waar of veel privé is of veldjes. Ook een paar leuke chalets. Toilet gebouw is goed verzocht en netjes en schoon!

Kortom, een doener voor de rustige kampeerder met toch wat vertier......

Gereisd met partner in juli 2017

Ruime camping, met prachtig uitzicht.

kanis, 12-8-2016

Ruime kampeerplek aan de rand van het bos, wat een goede combinatie van zon en schaduw geeft. Ook met 30 graden nog steeds prettig. Mooi uitzicht over het dal.

Het toiletgebouw is goed verzorgd en schoon. Onze kleine kinderen hebben zich prima vermaakt in het zwembad (klein), het speeltuin en op het kampeerterrein.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Le Bon Choix bij:

Geweldige ligging, rust en ruimte

Richard K., 5-8-2016

Landelijke omgeving en centraal gelegen voor diverse (actieve) uitstapjes. Een camping die je nog maar zelden vindt. Gastvrij, gezellig en goed.
    Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Heerlijke plek

Van Buuren, 5-8-2016

Bon Choix is een briljante camping als je op zoek bent naar rust, ruime beschutte plekken, prachtige omgeving en kleinschaligheid. Prachtige plekken, goed gras, mooi uitzicht, lekker klimaat, leuk voor kleine kinderen. De camping heeft weinig voor oudere kinderen, heeft geen animatie (godzijdank) en was tijdens ons verblijf in juli een oase van rust (een enorme plus). Andere punten ter overweging - zwembad is niet al te groot en is met vijf ouders met kinderen redelijk vol. De receptie en zwembad zijn gesitueerd op de heuvel en de plekken liggen lager gelegen, wat betekent dat je in de ochtend voor brood en gedurende dag voor het zwembad en speeltuintje die heuvel op moet lopen. Als je lui van aard bent (zoals ik) en het is 34 graden, dan denk je al gauw: zou een kabelbaantje geen idee zijn? De camping is een Nederlandstalige enclave, wat niet verrast gezien de Nederlandse eigenaren.
    Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Stukje paradijs op aarde

Bert Sertyn, 31-7-2016

Le Bon Choix is echt een geweldig plekje. Mooie, ruime plaatsen met prachtig uitzicht, met zon én schaduw en genoeg privacy. Wij zijn hartelijk ontvangen door de eigenaars, Cor en Maaike. Zij staan steeds klaar met raad en daad. We missen hen nu al! Zij organiseren ook 2 x per week een gezellige en lekkere maaltijd voor de liefhebbers. Zo leer je ook nieuwe mensen kennen,. Wij vonden beide maaltijden super! Er is genoeg te doen in de buurt o.a. rafting, boomklimmen, Carcassonne op een uurtje, Plateau de Beille voor de geoefende fietser of gewoon relaxen aan het zwembad. Sanitair was altijd super verzorgd. Wij komen graag terug!
    Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Genieteen en onthaasten op unieke groene camping

Els en Peter van Andel, 29-7-2016

In juli bezochten we voor de derde keer deze prachtige camping. Dit keer hadden we plaats 31, aan de rand van de camping. Net als alle andere plekken een enorme plek. Genoeg schaduw en genoeg zon en zelfs twee bomen waar onze hangmat tussen paste. We hadden prachtig zicht op de omliggende heuvels en genoten van hazen, de vos, de hop, uilen en roofvogels en natuurlijk niet te vergeten het prachtige gezang van de wielewalen. Dagelijks verse broodjes en heerlijk gegeten bij de eigenaren, Cor en Maike, op het terras. Zelfs zelf gerookte zalm! De douches zijn heerlijk en zóóó' schoon. En het zwembad met de ligbedden is natuurlijk uit de kunst. Leuke uitstapjes gemaakt naar Carcassonne en Mirepoix. Cor en Maike hebben goede tips ( zelf complete mappen met tips) om uit eten te gaan of uitstapjes te maken. Op deze camping kun je kiezen voor de ultieme rust bij je eigen tent of caravan of voor de gezelligheid op het terras boven. Fantastisch om te zien hoe kinderen hun broodjes of marshmallows boven het vuur roosteren. Kortom, dit is een camping waar je nog echt geniet van de natuur. Wifi alleen op het terras. Bij je tent dus lekker ofline en echt relaxed! Hier is het 's nachts nog echt donker!!!

O ja, in het toilet hangt gewoon toiletpapier en er is een wasmachine en een bibliotheek, tafeltennistafel, speeltuintje en een volleybalveld!!! GENIETEN!!!

Gereisd met partner in juli 2016

Mooie camping en goede uitvalsbasis

joke_en_bert_Rotterdam, 27-7-2016

Een mooie camping (je kampeert in het bos). Goed onderhouden toiletgebouw. Eigenaren altijd in voor een praatje. Je kunt merken dat zij er plezier in hebben om de camping te beheren. Een mooie uitvalbasis om bijvoorbeeld Lourdes of Andorra te bezoeken. Om de camping te bereiken moet je een kleine helling op maar die is goed te doen. Voor ons in deze camping een herhalingsgevaar.
    Gereisd met partner in juni 2016

Erg fijn.

Cor uit Assen, 3-10-2015

Bijzonder rustige en prettige camping. Erg vriendelijke eigenaren. Schoon en opgeruimd.
    Gereisd met partner in september 2015

Charme camping!

Carine, 28-8-2015

Kleine camping in een heuvelachtig landschap. Nederlandse eigenaren. Knusse sfeer, grote plaatsen. Heel veel bomen en ander groen. Ontvangst is vriendelijk. Bij aankomst krijg je een map waarin van alles over de omgeving staat. Je kan zo met gemak 2 weken vullen. Wij zijn naar Toulouse geweest (o.a. ruimtevaartmuseum), Andorra (wandeling in Pyreneeën), klimbos (ook voor kind van 6 jaar), grotten, leuke plaatsjes etc. Prima zwembad voor afkoeling. Verwacht geen groots vertier, maar gewoon rustig campingleven. Een paar dagen in de week kan (hoeft niet) je mee eten. Na afloop van de wekelijkse bbq kunnen de kinderen marshmallows roosteren boven het vuur. Heel sfeervol. Kinderen zoeken elkaar vanzelf op om te spelen. Sta je aan de rand van de camping dan kan je vossen zien die aan de overkant van de akker een vossennest hebben.

Oh ja, heerlijke douches met warm water en een goede straal!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Le Bon Choix bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Bon Choix in Escosse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Bon Choix zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Bon Choix scoort een 8.8 uit 10 op basis van 56 reviews.