Vakantiehuis Villa 133 (Chateau Cazaleres) *****

Vakantiehuis Villa 133 (Chateau Cazaleres)
Villa 133 (Chateau Cazaleres)

16 reviews over Vakantiehuis Villa 133 (Chateau Cazaleres) in het Nederlands

Het is hier fantastisch!

Sandra van Altena, 1-8-2014

Alles was tot in de puntjes verzorgd en netjes schoon.

Voor de kids was er elke dag leuke animatie.

Villa 133 is smaakvol ingericht en van alle gemakken voorzien!

Perfect voor een heerlijke, zorgeloze vakantie!

Het Diner in het chateau maar ook in het dorpje is echt heerlijk ook.

Wij willen zeker nog een keer terug! Wij hebben echt een top vakantie beleeft met onze twee kids!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2014

Fantastisch plek voor mensen met jonge kinderen.

Ronnie.rozema@home.nl, 31-7-2014

Wij hadden villa 133 bij de eigenaar geboekt wat ons heel goed beviel

Goede contact voor onze vakantie zo hoef de we niet veel mee te nemen

Wand als is aanwezig in het huisje.

Voor jonge kinderen is er genoeg te doen door het Nederlands aniematietheam.

In het dorpje is een bakker,slager en een klein suipermarktje

Voor de grote suipermarkt moetje 5 min reiden

Op het park zijn 3 zwembaden 2 grote waar 1 van met een glijbaan 1 baby batje

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Heerlijke vakantie in prachtige bungalow

Rob Maas, 17-7-2014

De laatste week van juni verbleven wij een weel in villa 133 op dit park. De villa was van alle gemakken voorzien. Mooie keuken, prachtig sanitair en een heerlijke tuin die veel privacy biedt. Hebben diverse uitstapjes gemaakt in de omgeving en verschillende wijnhuizen bezocht. ook heerlijk gegeten in Le jardin des tomates in Daumazan waarvoor de eigenaar van de villa ons als verrassing een kadobon voor een lunch of diner kado had gedaan. Zeer attent mag ik wel zeggen, waar vind je dat nog. Prachtig zwembad en omdat we nog buiten het seizoen waren was het nog lekker rustig. Komen zeker nog eens terug en als het kan graag weer villa 133 die die is ons uitstekend bevallen.
    Gereisd met partner in juni 2014

Villa 133 is erg luxe! Vakantiepark is super

Leon de Weerd, 16-5-2014

Villa 133 hebben wij rechtstreeks bij de eigenaren geboekt via website.

Dit is al de 3e keer dat wij een fantastisch verblijf hebben gehad met ons gezin in deze luxe villa. Alles is aanwezig wat je nodig hebt. Het is zelfs verbouwd ondertussen met 2 nieuwe badkamers en een mooie keuken. Het park wordt goed onderhouden. Heerlijke zwembaden en een prachtplek om te verblijven gelegen te midden van het natuurlandschap. Pittoreske Franse dorpjes. En we hebben Toulouse en Lourdes bezocht. Wij komen hier zeker nog eens terug. Een echte aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in april 2014

Gezelig vakantiepark met mooie villa's

Harriette71, 17-9-2012

Wij hebben in september 2 weken verbleven in Villa 133 (type Espace Deluxe), welke villa wij rechtstreeks via de website van de eigenaar hebben gehuurd (aanrader!). Alles is netjes en snel door de eigenaar afgehandeld. De villa was ruim en netjes ingericht en was van alle gemakken voorzien (wasmachine, droger, vaatwasser, ligstoelen, internet tegen betaling, NL TV-zenders, leesboeken, tijdschriften, toeristische info, enz). Rondom de villa was voldoende ruimte en privacy. Het was een gezellig ingericht vakantiepark met mooie zwembaden. In het chateau is een restaurant en bij de poolbar zijn friet, snacks en belegde broodjes te krijgen. De omgeving is prachtig. De belangrijkste bezienswaardigheden zoals Lourdes, Andorra, Carcassonne liggen op ongeveer 1,5 uur rijden. Op ongeveer 10-15 min. rijden liggen 2 grote supermarkten.
      Gereisd met partner in september 2012

Mooie villa op kindvriendelijk park

Fam. sprong, 29-8-2012

Veilig en overzichtelijk park. Zwembaden zijn omheind. Leuke speeltuin. Wij zaten in villa 133. Heerlijk ruim huis met veranda, dat is van alle gemakken is voorzien. Pluspunt met kleine kinderen is dat er Nederlandse tv is en er is wifi tegen betaling beschikbaar. Je mag ook gebruik maken van de wasmachine en de droger, dit is uniek omdat dat zeker niet bij ieder huis standaard wordt aangeboden. De service van en het contact met de eigenaar verliep zeer prettig. We voelden ons zeer welkom door het welkomstpakket dat we vooraf ontvingen met daarin ook nog een dinerbon. Heel attent. Het enige dat we gemist hebben is een airco. Het park ligt nabij een typisch Frans dorpje. Voor activiteiten of shoppen moet je rekening houden met reistijd. Wij hebben genoten en raden nummer 133 bij iedereen aan op basis van onze positieve ervaring.
      Gereisd met jonge kinderen in juni 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Villa 133 (Chateau Cazaleres) in Daumazan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Villa 133 (Chateau Cazaleres) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Villa 133 (Chateau Cazaleres) scoort een 8.98 uit 10 op basis van 16 reviews.