Vakantiehuis Villa 133 (Chateau Cazaleres) *****

Vakantiehuis Villa 133 (Chateau Cazaleres)
Villa 133 (Chateau Cazaleres)

16 reviews over Vakantiehuis Villa 133 (Chateau Cazaleres) in het Nederlands

Heerlijk vakantiehuis op een geweldig park

Paul en Kiara, 29-8-2017

Wij zijn in Juli voor 2 weken naar Villa 133 gegaan. Een dag later kwam een goede vriendin voor een paar dagen en daarna onze kinderen.Het eerste dat opvalt is de zorgvuldigheid en smaak waarmee de villa is ingericht. het is heerlijk om er binnen te komen en buiten in de geweldige tuin te zitten. In de tuin zijn verschillende zithoeken gemaakt, ook is er een rotstuin aangelegd met prachtige bloemen en struiken. Het klopt allemaal precies en past perfect bij elkaar. Waar ik het meeste tegen opzag waren de bedden. Ik heb nogal snel rugpijn als ik niet op mijn eigen matras slaap. Dit viel 1000% mee, heerlijke boxsprings om op te slapen. Verder is de villa zo compleet als je je maar bedenken kan, Wasmachine, wasdroger, oven, 2 super heerlijke douches (1 boven en 1 beneden), buitendouche, 2 wc's, rolluiken voor iedere raam boven (doe ze echt dicht overdag, scheelt enorm). Er is enorm veel te doen en te zien, waardoor wij eigenlijk niet echt op het park zijn gebleven. 2 weken was te kort....
Gereisd met partner in augustus 2017
Edwin, eigenaar, 29-8-2017
Hallo Paul en Kiara, dank voor jullie enthousiaste verhaal over Villa133. Fijn dat jullie het allemaal zo fijn hebben ervaren. We zien jullie graag weer een keer terug.

Nog steeds een FANTASTISCHE plek voor je vakantie!

Nathalie, 21-8-2017

Wij zijn 17 jaar geleden voor het eerst op vakantie gegaan naar dit park, vervolgens 15 x geweest en we genieten er nog steeds van. Onze kinderen vroegen ons ieder jaar weer terug te keren. Ook nu nog gaan ze met plezier mee. Het park is overzichtelijk en wordt vnl door Nederlands bezocht waardoor kleine kinderen makkelijk aansluiting maken met andere kinderen en zich prima kunnen vermaken met of zonder de animatie. Villa 133 is bijzonder modern en veelzijdig ingericht, waardoor iedereen zich hier snel thuis voelt en het je aan niets zal ontbreken. Het is met recht het mooiste huis van het park!

Voor kleine kinderen hoef je het park eigenlijk niet te verlaten, maar als ze ouder worden is er ook in de omgeving veel te beleven, zoals raften, paardrijden, grotten bezichtigen, wandelen en nog veel meer.

Kortom het is er helemaal fantastisch!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017
Edwin, eigenaar, 29-8-2017
Hallo Familie Bontrop, na 17 jaar nog steeds zo enthousiast zijn over het vakantiepark wil wel wat zeggen. Fijn dat jullie onze villa133 ook weer is bevallen en zo goed dat jullie alweer een optie voor 2018 hebben genomen. Dank jullie wel

Geweldige vakantie in een prachtige omgeving.

Herma Marsman, 12-7-2017

Niet alleen heeft Villa 133 mijn verwachtingen overtroffen, maar ook de omgeving en restaurants zijn top. Voor het eerst in jaren, werd er tot in de puntjes eten voorbereid naar mijn mediesche dieet wensen. Toulouse hebben we bezocht en dit kun je in een dag doen. De lokale streekt markjes zijn van alle producten voorzien en zeker een bezoek waard. Al met al een omgeving die veel te bieden heeft qua dagtripjes en lekker eten.
Gereisd met vrienden in juni 2017
Edwin, eigenaar, 29-8-2017
Wat heerlijk zo'n familie reünie met dochter uit Zuid Afrika en uit Nederland en dat onze villa 133 zo goed is bevallen. Goed om te lezen dat jullie het allemaal zo naar de zin hadden wellicht tot een volgende keer.

Heerlijk vakantiehuis

Inge Bouwman, 29-8-2016

Heel fijn huis op een leuk vakantiepark met een mooi groot zwembad. Het huis zelf is mooi ingericht en voelt als thuis. Prachtige tuin eromheen met veel privacy en mooie tuinmeubelen. Aanrader!
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016
Edwin, eigenaar, 12-12-2016
Dank je wel Inge voor je mooie woorden, we zien jullie graag weer terug in Villa133.

Fantastisch park in een eldorado van rust

Weebers, 6-8-2016

Wie rust en ruimte zoekt is helemaal aan het goede adres. Een prachtig park midden in de natuur. Wij verbleven hier 5 weken in de geheel gerenoveerde villa 133. Er is niets aan het toeval overgelaten. Van alle gemakken voorzien en de gehele dag zon in de tuin. In de nabijheid een prachtige golfbaan (Ariège) en wie van wandelen houdt heeft de Pyreneeën op een steenworp afstand. Kortom: een super verblijf!
Gereisd met partner in mei 2016

Het was top!

Fam. de Jong, 2-8-2016

Afgelopen weekend zijn wij teruggekeerd van een heerlijke vakantie in Villa 133. Het was top!

De villa heeft aan alle verwachtingen voldaan en ook op het park was het prima.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016
Edwin, eigenaar, 30-12-2016
Hallo Familie de Jong, fijn om deze positieve review te lezen, en wij mogen jullie gezin dit jaar weer verwelkomen dus dat is zeker het bewijs dat het jullie goed bevalt.

heerlijk genieten in de luxe villa 133 echt top

Koen, 13-6-2016

een rustig dorpje zo als velen met alles wat je nodig heb

genoeg te doen leuke markten in de omgeving een super rest,la jardin du tomaat chez karin elke vrijdag live muziek met lekkere hapjes van het huis, verder de hippie markt in s,t girons c kunstenaars dorp carla bayle noem maar op

het verblijf op het park cazeleres is super zeer mooie zwembaden en een goed restaurant dit park is echt een aanrader we hebben vele malen mogen genieten in villa 133 heeft echt alles wat een verwende vakantieganger wil

Angela enEdwin hebben zeer goed hun best gedaan om dit te verwezelijke echt top

Gereisd met partner in april 2016
        Edwin, eigenaar, 30-12-2016
        Hallo Koen, als fervente bezoeker van villa 133 is de omgeving voor jou geen onbekende meer. Jullie zijn liefhebbers van het vakantiepark maar ook de omgeving is jullie "ding". We zien jullie graag weer terug.

Wat een geweldige tijd in villa 133

Marjolein, 25-5-2016

Het park is mooi en ruim opgezet, ziet er keurig netjes uit en er zijn vriendelijke mensen. Wij waren er in de meivakantie, er waren in die periode veel eigenaren van huizen die allemaal even vriendelijk waren. Onze kidnderen hadden heel snel contact met andere kinderen en waren de hele dag met elkaar aan het spelen.

Wij verbleven in villa 133, echt een pracht locatie en huis. Het huis is zeer smaakvol ingericht, alles wat je maar kan bedenken is aanwezig. Een paar dingen zal ik uitlichten. De tuinmeubelen en de heerlijke loungeset zitten super en nodigen uit om heerlijk buiten te zitten. In woningen die ook verhuurd worden heb je meestal na een paar dagen last van je rug echter dit huis is voorzien van perfecte bedden waar je echt tot rust komt. Tenslotte moet ik zeker niet de regendouches vergeten, wat een heerlijke douche.

Uiteten is ook de moeite waard, we hebben heerlijk gegeten bij La Tomate de jardin.

Eigenlijk is het moeilijk te beschrijven hoe mooi de woning en de omgeving zijn, het beste kun je er zelf naar toe gaan om het te ervaren!

Voor ons is het in ieder geval voor herhaling vatbaar!!!

Gereisd met jonge kinderen in april 2016

Villa 133 is fantastisch!!!

Angela, 19-8-2015

Villa 133 ligt op een mooi en kindvriendelijk park in n mooie omgeving. De villa is van Edwin en Angela, die er alles aan doen om je een geweldige vakantie te bezorgen. Vooraf heel leuk mailcontact, alle vragen werden snel beantwoord en er werd meegedacht. Bij aankomst een flesje wijn in de villa met een welkomstbrief, tips vd omgeving, tijdschriftenbak, spelletjes en speelgoed vd kids, enz. E en A geven het net dat beetje extra waardoor je je echt welkom en thuis voelt in die prachtige villa. Modern ingericht met robuuste meubels. Plavuizen vloer, 2 ruime luxe badkamers en 3 ruime slaapkamers met goede bedden. Rolluiken, gordijnen, horren, en zelfs ventilatoren zodat je geen last hebt vd warmte of evt muggen (die er trouwens niet waren). Heerlijke tuin met meerdere zitjes en veilig vd kids. Keuken van alles voorzien, bijkeuken met apparatuur, we hebben echt niets aan te merken. Internet is traag, maar werkt wel als je geduld hebt. Zwembaden zijn super, animatie leuk vd kids! Aanrader!
        Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

villa 133 een prima vakantiehuis

leon jentjens, 23-9-2014

Wij hebben een fijne vakantie gehad in het vakantiepark.Alles netjes en schoon onderhouden.

Het huis voldeed aan alle wensen.Een prima uitvalbasis voor de omgeving te verkennen.

Gereisd met partner in augustus 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Villa 133 (Chateau Cazaleres) in Daumazan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Villa 133 (Chateau Cazaleres) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Villa 133 (Chateau Cazaleres) scoort een 8.98 uit 10 op basis van 16 reviews.