Uitstekend

14 reviews over Vakantiehuis Villa 133 (Chateau Cazaleres) in het Nederlands

Geweldige vakantie in een prachtige omgeving.

Herma Marsman, 12-7-2017

Niet alleen heeft Villa 133 mijn verwachtingen overtroffen, maar ook de omgeving en restaurants zijn top. Voor het eerst in jaren, werd er tot in de puntjes eten voorbereid naar mijn mediesche dieet wensen. Toulouse hebben we bezocht en dit kun je in een dag doen. De lokale streekt markjes zijn van alle producten voorzien en zeker een bezoek waard. Al met al een omgeving die veel te bieden heeft qua dagtripjes en lekker eten.
Gereisd met vrienden in juni 2017

Heerlijk vakantiehuis

Inge Bouwman, 29-8-2016

Heel fijn huis op een leuk vakantiepark met een mooi groot zwembad. Het huis zelf is mooi ingericht en voelt als thuis. Prachtige tuin eromheen met veel privacy en mooie tuinmeubelen. Aanrader!
Gereisd familie in augustus 2016
Edwin van der Hout,
Dank je wel Inge voor je mooie woorden, we zien jullie graag weer terug in Villa133.

Fantastisch park in een eldorado van rust

Weebers, 6-8-2016

Wie rust en ruimte zoekt is helemaal aan het goede adres. Een prachtig park midden in de natuur. Wij verbleven hier 5 weken in de geheel gerenoveerde villa 133. Er is niets aan het toeval overgelaten. Van alle gemakken voorzien en de gehele dag zon in de tuin. In de nabijheid een prachtige golfbaan (Ariège) en wie van wandelen houdt heeft de Pyreneeën op een steenworp afstand. Kortom: een super verblijf!
Gereisd met partner in mei 2016

Het was top!

Fam. de Jong, 2-8-2016

Afgelopen weekend zijn wij teruggekeerd van een heerlijke vakantie in Villa 133. Het was top!

De villa heeft aan alle verwachtingen voldaan en ook op het park was het prima.

Gereisd familie in juli 2016
Edwin van der Hout,
Hallo Familie de Jong, fijn om deze positieve review te lezen, en wij mogen jullie gezin dit jaar weer verwelkomen dus dat is zeker het bewijs dat het jullie goed bevalt.

heerlijk genieten in de luxe villa 133 echt top

Koen, 13-6-2016

een rustig dorpje zo als velen met alles wat je nodig heb

genoeg te doen leuke markten in de omgeving een super rest,la jardin du tomaat chez karin elke vrijdag live muziek met lekkere hapjes van het huis, verder de hippie markt in s,t girons c kunstenaars dorp carla bayle noem maar op

het verblijf op het park cazeleres is super zeer mooie zwembaden en een goed restaurant dit park is echt een aanrader we hebben vele malen mogen genieten in villa 133 heeft echt alles wat een verwende vakantieganger wil

Angela enEdwin hebben zeer goed hun best gedaan om dit te verwezelijke echt top

Gereisd met partner in april 2016
        Edwin van der Hout,
        Hallo Koen, als fervente bezoeker van villa 133 is de omgeving voor jou geen onbekende meer. Jullie zijn liefhebbers van het vakantiepark maar ook de omgeving is jullie "ding". We zien jullie graag weer terug.

Wat een geweldige tijd in villa 133

Marjolein, 25-5-2016

Het park is mooi en ruim opgezet, ziet er keurig netjes uit en er zijn vriendelijke mensen. Wij waren er in de meivakantie, er waren in die periode veel eigenaren van huizen die allemaal even vriendelijk waren. Onze kidnderen hadden heel snel contact met andere kinderen en waren de hele dag met elkaar aan het spelen.

Wij verbleven in villa 133, echt een pracht locatie en huis. Het huis is zeer smaakvol ingericht, alles wat je maar kan bedenken is aanwezig. Een paar dingen zal ik uitlichten. De tuinmeubelen en de heerlijke loungeset zitten super en nodigen uit om heerlijk buiten te zitten. In woningen die ook verhuurd worden heb je meestal na een paar dagen last van je rug echter dit huis is voorzien van perfecte bedden waar je echt tot rust komt. Tenslotte moet ik zeker niet de regendouches vergeten, wat een heerlijke douche.

Uiteten is ook de moeite waard, we hebben heerlijk gegeten bij La Tomate de jardin.

Eigenlijk is het moeilijk te beschrijven hoe mooi de woning en de omgeving zijn, het beste kun je er zelf naar toe gaan om het te ervaren!

Voor ons is het in ieder geval voor herhaling vatbaar!!!

Gereisd familie in april 2016

Villa 133 is fantastisch!!!

Angela, 19-8-2015

Villa 133 ligt op een mooi en kindvriendelijk park in n mooie omgeving. De villa is van Edwin en Angela, die er alles aan doen om je een geweldige vakantie te bezorgen. Vooraf heel leuk mailcontact, alle vragen werden snel beantwoord en er werd meegedacht. Bij aankomst een flesje wijn in de villa met een welkomstbrief, tips vd omgeving, tijdschriftenbak, spelletjes en speelgoed vd kids, enz. E en A geven het net dat beetje extra waardoor je je echt welkom en thuis voelt in die prachtige villa. Modern ingericht met robuuste meubels. Plavuizen vloer, 2 ruime luxe badkamers en 3 ruime slaapkamers met goede bedden. Rolluiken, gordijnen, horren, en zelfs ventilatoren zodat je geen last hebt vd warmte of evt muggen (die er trouwens niet waren). Heerlijke tuin met meerdere zitjes en veilig vd kids. Keuken van alles voorzien, bijkeuken met apparatuur, we hebben echt niets aan te merken. Internet is traag, maar werkt wel als je geduld hebt. Zwembaden zijn super, animatie leuk vd kids! Aanrader!
        Gereisd familie in augustus 2015

villa 133 een prima vakantiehuis

leon jentjens, 23-9-2014

Wij hebben een fijne vakantie gehad in het vakantiepark.Alles netjes en schoon onderhouden.

Het huis voldeed aan alle wensen.Een prima uitvalbasis voor de omgeving te verkennen.

Gereisd met partner in augustus 2014

Het is hier fantastisch!

Sandra van Altena, 1-8-2014

Alles was tot in de puntjes verzorgd en netjes schoon.

Voor de kids was er elke dag leuke animatie.

Villa 133 is smaakvol ingericht en van alle gemakken voorzien!

Perfect voor een heerlijke, zorgeloze vakantie!

Het Diner in het chateau maar ook in het dorpje is echt heerlijk ook.

Wij willen zeker nog een keer terug! Wij hebben echt een top vakantie beleeft met onze twee kids!

Gereisd familie in juni 2014

Fantastisch plek voor mensen met jonge kinderen.

Ronnie.rozema@home.nl, 31-7-2014

Wij hadden villa 133 bij de eigenaar geboekt wat ons heel goed beviel

Goede contact voor onze vakantie zo hoef de we niet veel mee te nemen

Wand als is aanwezig in het huisje.

Voor jonge kinderen is er genoeg te doen door het Nederlands aniematietheam.

In het dorpje is een bakker,slager en een klein suipermarktje

Voor de grote suipermarkt moetje 5 min reiden

Op het park zijn 3 zwembaden 2 grote waar 1 van met een glijbaan 1 baby batje

Gereisd familie in juli 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Villa 133 (Chateau Cazaleres) in Daumazan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Villa 133 (Chateau Cazaleres) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Villa 133 (Chateau Cazaleres) scoort een 8.97 uit 10 op basis van 14 reviews.