Vakantiepark Château Cazalères ****

178 reviews over Vakantiepark Château Cazalères in het Nederlands

Heel mooi park

Cindy, 14-8-2017
  • Onderkomen8

Wij verbleven in villa 120 een echte aanrader! Het park is leuk mooie zwembaden! Kidsclub is leuk voor de kinderen. Wat wij minder vonden is dat alles zo ver weg lag. Even naar foix en je bent bijna een uur onderweg. Supermarkt in de buurt is ook niet veel schappen leeg en best prijzig. Mooie omgeving maar alles is wel uitgestorven niks leeft daar dat is wel jammer. Al met al toch genoten van deze vakantie. Wij zullen hier alleen niet naar terug gaan vanwege alle afstanden die je moet rijden
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Wij komen terug (Villa 81)

Geert en Bianca, 4-8-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Een heerlijk huis! Mooi onderhouden! Lekker rustig aan het uiteinde van het park! Onze 2 kinderen hebben ook een toptijd gehad! De animatie is heel vriendelijk en gemakkelijk dat alles in het Nederlands is. Enorm pluspunt is ook dat er toch een 'local' aan de receptie zit (wauw, die jongen doet echt zijn best om Nederlands te spreken!) Hij heeft ons een aantal mooie wandeltips gegeven!

Wij komen alvast met plezier volgend jaar terug!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Genoten!

M.Bot, 31-7-2017
  • Onderkomen9

Mooi en rustig park gelegen in een prachtige omgeving. Heel fijn huisje direct aan het centraal gelegen grasveld (het hoefijzer). En vlakbij het speeltuintje en de twee zwembaden. De kinderen hadden de tijd van hun leven. Alles dichtbij en zelfs animatie in de meivakantie! Vaste bewoners zijn erg vriendelijk. En onze kinderen hadden al snel contact met andere kinderen op het park. Pizza bus kwam op het park, met heerlijke pizza's. De kinderen vonden de jeu de boules wedstrijd, georganiseerd door de vaste bewoners, ook helemaal het einde. Leuke uitstapjes gemaakt en alle hoogtepunten gezien. Het park ligt wel redelijk afgelegen. Dus je moet er rekening mee houden dat je, voor je ergens bent, wel even in de auto zit.
Gereisd met jonge kinderen in april 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Château Cazalères bij:

Geweldig verblijf op Château Cazalères!

Margit Walraven, 26-6-2017
  • Onderkomen9

Heerlijk lang weekend doorgebracht op het mooiste park van Frankrijk.

Mooi huisje, prachtig uitzicht, schoon en goed onderhouden.

Leuke uitstapjes gemaakt in de omgeving: zaterdag markt in Saint Girons, heerlijk geluncht in Saint Lizier, mooie wandelingen gemaakt, Mirepoix, Carla Bayle en Mas d'Azil bezocht. Kortom genoten van het Franse platteland.

Jammer dat het rstaurant op het park nog niet open was.

Gereisd met vrienden in juni 2017

Prachtig park in mooie omgeving, schone villa's!

Wendy, 16-6-2017
  • Onderkomen10

Al 2 jaar op rij geboekt via touroperator en in inmiddels in villa's 99 en 128 verbleven. Zojuist opnieuw geboekt voor september 2017. Sowieso goed, persoonlijk contact tijdens boeking. Alles was perfect geregeld.

Huisjes voldeden zeer aan mijn verwachting. Ze waren vooral erg schoon, wat ik erg belangrijk vind! Leuke inrichting, fijne terrasjes om de huizen, gezellig park, 2 grote zwembaden en 1 ruim kinderbad. Rustige omgeving, heerlijk om te fietsen etc. Leuke stadjes in de buurt, in het dorpje zelf (op loopafstand) bakker, restaurant, cafe etc. aanwezig. Vanaf vliegveld Blagnac in Toulouse een klein uurtje rijden, maar ook met de auto goed te doen.

Gereisd met vrienden in september 2016

fantastisch park en top huis 138

cleone, 9-6-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

We komen al vanaf dat de kinderen jong waren naar chateau cazaleres. ze zijn ondertussen bijna 18 en 14 jaar en gaan nog steeds mee. Ze vragen er zelfs om. Nou dat zegt toch wel wat! We genieten nog steeds met volle teugen van ons eigen chateau: nummer 138. Heerlijk gelegen achter in t park, dus lekker rustig en omringt met bomen waardoor t huis ondanks t warme weer toch heerlijk koel blijft. Daarom vragen wij ook altijd naar 138. super mooi huis op een fijne plek in t park. Op t park ligt een super zwembad. Je kunt er heerlijk eten en ook een vette snack halen. De omgeving is zeker de moeite waard. Toulouse, Foix of lekker de bergen in. Wij raden t park zeker aan ook omdat er Nederlandse animatie is. Het is een plek voor jong en oud.
Gereisd met oudere kinderen in januari 2017

Niet meer wat het was.

Laurens, 1-6-2017
  • Activiteiten2
  • Onderkomen2

In juli 2015 twee weken hier geweest in juli en in 2016 drie weken. De eerste keer vonden wij fantastisch. Het huisje was de eerste keer niet bijzonder, maar prima. De tweede keer zaten wij op een betere locatie, maar het huisje was nog minder. De huisjes zijn allemaal van privé eigenaren en het verschil is enorm. Ons huisje stond al lang te koop en er was ook duidelijk niets meer aan gedaan. De schoonmaak was echt heel slecht en dat hoorden wij van andere vakantie gangers ook. Een gezin had zelfs een huisje met poep in het toilet. Toen ze dit ging melden zeiden ze, u heeft betaald voor de EIND schoonmaak. Het eten in het kasteel en bij de snackbar was ook heel slecht. Geen probleem, want er zitten prima restaurantjes in de omgeving. Wat echter maakte dat wij terug kwamen was het entertainment. Het eerste jaar was dat helemaal geweldig voor 2 jongens van toen 7 en 5. Ze werden de hele dag vermaakt en nog met echt leuke activiteiten ook. Er was ook een groot, jong, enthousiast animatie team. Wat een teleurstelling was dat vorig jaar. Ze waren maar met zijn drieën en er werd weinig of niets echt leuks meer gedaan. De kinderen waren echt teleurgesteld. Er is in de omgeving vrij weinig te doen, dus met 3 weken vakantie moet het op het park ook leuk zijn. Er was ook veel te weinig capaciteit voor de markt en de bbq. De bbq werd zelfs op een prachtige dag binnen gehouden, omdat er zo genaamd onweer zou komen. Feit was gewoon dat ze te weinig personeel hadden en het zo met minder tafels hoefden te doen. Denk je rond 17.30 nog een pizza te bestellen op de markt kun je hem om 22.30 ophalen. Bij het zwembad waren de vuilnisbakken overvol. Wat wij hebben begrepen is dat het park geen geld meer heeft. Er staan huisjes leeg en er zijn oudere eigenaren die niet meer mee betalen. De kosten om het park zo goed te houden als het was zijn te hoog voor de overgebleven eigenaren. Ook de beheerders waren bijna niet meer aanwezig. Het park wordt eigenlijk geleid door een paar jongeren als vakantie baantje. Wij zijn veel terug kerende gasten tegen gekomen en iedereen was zeer teleurgesteld. Wij vinden het oprecht jammer dat het niet goed gaat met het park, want onze eerste vakantie hebben wij enorm genoten. De bakker in het dorp is trouwens geweldig!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Top vakantie

Harriet, 21-5-2017
  • Onderkomen10

We zijn hier in de meivakantie geweest en hadden mooi weer. De omgeving is prachtig en lekker rustig. Heerlijk om te wandelen of te fietsen, met mooie vergezichten. Of om een ritje te maken langs de oude dorpjes of te shoppen in de grote stad Toulouse. Het park zelf is netjes aangelegd met een groot chateau in het midden en ons huisje was gewoon super. Schoon en gezellig ingericht (zelfs een mand met waxinelichtjes) en goede bedden. En een mooie, nieuwe keuken met alles erop en eraan. Plus een schitterende tuin met lekker veel privacy en zowel zon als schaduw. Een grote schuifpui (met hor) zodat het binnen heel licht is en toch lekker koel door de overkapping van het terras.

Jammer dat we weer naar huis moesten. Deze vakantie is ons erg goed bevallen en we komen zeker terug!

Gereisd met partner in mei 2017

Ruim opgezet park, prachtige huizen, fijne sfeer!

Toine Andernach, 7-5-2017
  • Onderkomen9

Het park ligt in een prachtige heuvelachtige omgeving. Zwembad, tennisbanen en speeltuinen zijn binnen handbereik. Een uitdagend klimpark ligt vlakbij en een bezoek aan de Middeleeuwse stad Carcassonne is een aanrader.

De meeste huizen zijn eigendom van Nederlanders waardoor er vooral Nederlandse gasten komen. Voor de kinderen is dat een fijne bijkomstigheid. De sfeer op het park is erg gemoedelijk en iedereen is erg vriendelijk.

Gereisd met jonge kinderen in april 2017

Heerlijk

Ruud, 2-11-2016
  • Onderkomen10

Het is een prachtig park voor jong en oud, wat ligt vlakbij een karakteristiek oud Frans dorpje, met een heerlijke bakker en een klein supermarktje. Eten kun je in een pizzeria, een leuk restaurant, of in het Chateau op het park.

De eigenaren van de huisjes zijn (bijna) allemaal Nederlanders, zij zijn ook verantwoordelijk voor het welzijn op het park waardoor "de standaard" heel Hollands is. Wij hadden huisje 67 wat rustig gelegen is en een prachtig uitzicht heeft over de mooie omgeving Het zwembad (3 stuks) is 2 minuten lopen. De inrichting van dit huisje is modern en met 6 bedden in 3 slaapkamers, Nederlandse TV, een vaatwasser en een wasmachine erg compleet en luxe. Dagtochten naar Carcassonne, Andorra, Lourdes, Toulouse, wendelen, kanoën of fietsen in de Pyreneeën zijn aanraders. Ook Barcelona is te doen, zeker met een overnachting. Wandelen of fietsen in de directe omgeving is prachtig. Het woord onthaasten is hier zeker van toepassing.

Gereisd met partner in oktober 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Château Cazalères bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Château Cazalères in Daumazan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Château Cazalères zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Château Cazalères scoort een 8.3 uit 10 op basis van 180 reviews.