9,8

Uitstekend

36 reviews over BedAndBreakfast Chambres en table d'hôtes La Panacée in het Nederlands

Daar zijn we weer!

Claudia_B, 5-8-2017

Het blijkt een risico om hier je vakantie te boeken - als je er eenmaal geweest bent, blijf je er terugkomen. Voor het eten, voor de fijne bedden, voor het uitzicht, voor de gastvrijheid van Lisette en Arjan, voor het animatieteam Marie en Annick, ach... waarvoor eigenlijk niet. Wij vinden het een heerlijke plek. En na een zesde keer zit ronde zeven alweer in de planning!
Gereisd met partner in mei 2016

Relaxed gastvrij

Maaike en Bram, 11-10-2015

Zoals altijd heerlijke dagen gehad. De gastvrije ontvangst, het persoonlijke contact, de fijne kamer, het heerlijke eten. Dank jullie wel!
Gereisd met partner in september 2015

Ultiem!

Inge, 6-10-2015

Beste vakantieadres ooit! Ben er inmiddels meer dan 10 keer geweest en het is elke keer weer een feest. Het eten is altijd heerlijk, Arjan en Lisette zijn meer dan hartelijk, de omgeving prachtig en de plek zelf zooooo fijn. Kortom ik ben zeker van plan nog meer vakanties daar te vieren.
Gereisd met vrienden in mei 2015

Super vakantie

Johan & Angelieck, 27-8-2015

Bij La Panacee zijn alle ingrediënten aanwezig voor een fantastische ontspannen vakantie!!!

Lisette & Arjan met hun twee meiden verwennen je met hun geweldige kookkunsten en zijn druk om het de gasten naar hun zin te maken.

Het is erg gezellig om met de andere gasten en kinderen aan het mooie zwembad te vertoeven,onder het genot van een wijntje en een kaasplankje.

Samen eten onder de boom, genieten van al het lekkers wat hebben we weer genoten van jullie kookkunsten, om van te smullen.

Wij verbleven in kamer 5, de blauwe kamer voor 2 personen, een juweeltje!

Mooie stijlvolle badkamer met douche en heerlijke bedden.

Gewoon echt genieten van Frankrijk en heel veel te doen in de nabije buurt, je moet wel een auto hebben, alle informatie enz. aanwezig

Echt een aanrader, niet voor niets waren we er voor de vierde keer, en nu met het vliegtuig,met de auto ongeveer 1100 kilometer vanuit Panningen,

Toppie

Gereisd met partner in juli 2015

Echt een plek waar je terug komt!

Anne, 20-8-2015

Derde keer naar la panacee, het is nog steeds ideaal! In het hoogseizoen zijn er veel families met kinderen tussen 0-10 jaar. Mijn dochter heeft dus continu gespeeld met andere kinderen, waardoor je zelf ook echt vakantie hebt. Gastvrouw en heer zijn beide erg relaxt, waardoor je jezelf direct op je gemak voelt. Geen stress aanwezig hier! Prachtig zwembad met luxe bedjes. Kinderen eten samen eerder dan de ouders en iedereen blijft voor de lunch en het diner, gewoonweg omdat het heerlijk is! Kortom: denk je aan boeken? Gewoon doen!
Gereisd familie in augustus 2015

Heerlijke tijd in la Panacée!

De Meyer, 19-7-2015

Toplocatie (grens Lot-Dordogne). Lekker eten voor de volwassenen in goede prijs-kwaliteitsverhouding. Voor de kids eerder wat afgemeten. Prachtig domein, verzorgde kamer.

Heel wat bezienswaardigheden in de nabije omgeving. We misten soms de pure passie van een chambre d'hôtes uitbater, eerder zakelijke aanpak.

Prima faciliteiten voor kinderen: tafeltennis, jeu de boules, zwembad, schommel,...

We hebben een prachtige week gehad, jammer van de kleine uitschuiver rond de warme chocolademelk.

Zeker een aanrader!!

Gereisd familie in juli 2015

Never change a winning team

Claudia, 31-5-2015

Begin mei streken we voor de derde keer een weekje neer in schilderachtig Rignac en vervielen zonder problemen in ons lome La Panacée-vakantieritme. Lisette en Arjan koken samen nog steeds de sterren van de hemel en we konden heerlijk buiten eten onder de eeuwenoude lindebomen. Wat ons vooral zo aanspreekt aan dit adresje is de manier waarop Lisette en Arjan met hun gasten omgaan – als geen ander verstaan ze de kunst om je als gast heerlijk je eigen gang te laten gaan en toch betrokken te zijn bij je vakantie.

Het smalle weggetje naar Rignac blijft magisch voor Randstedelingen zoals wij en geeft ons telkens weer het echte Franse platteland-gevoel. En dat terwijl de Autoroute nog geen tien minuten rijden is. Overigens, voor de mensen die zich zorgen maken dat ze in Rignac te ver van de bewoonde wereld zitten: tegenwoordig is er gratis wifi op de kamers. Niet dat wij daarmee de hele dag op het internet zaten, maar het is wel verdomde handig als je in de buurt op huizenjacht bent :-)

Gereisd met partner in mei 2015

Geslaagd.....

Jack en Marian , 16-8-2014

Goede gastvrijheid en aan niks tekort gekomen. Veel kunnen doen in de omgeving en door Arjan en Lisette weer lekker verwend.....de kinderen hebben ook genoten.......toppie
Gereisd familie in augustus 2014

Heerlijk genieten!

Alexandra Kolkman, 29-9-2013

Chambres en table d'hotes La Panacee is De plek om heerlijk te genieten van het Franse platteland. Mooie kamers, erg sfeervol ingericht. Kindvriendelijk. Lekker zwemmen in het zwembad en overheerlijk eten onder de lindenbomen. De eigenaars verstaan de hogere kunst van het laten genieten van hun gasten.
Gereisd familie in juli 2013

Leven als een god in Frankrijk

Esmée de Bruijn, 16-9-2013

Gezien de eerdere reacties valt er eigenlijk niets meer toe te voegen. Het was helemaal top! Eten was heerlijk, het plekje idylisch, de gastvrouw en gastheer weten hoe ze het iedereen naar de zin moeten maken! En in de omgeving is er genoeg te doen voor alle leeftijden. Zal nog niet meevallen om voor volgend jaar iets te vinden wat hieraan kan tippen!
Gereisd familie in augustus 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in BedAndBreakfast Chambres en table d'hôtes La Panacée in Cuzance, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over BedAndBreakfast Chambres en table d'hôtes La Panacée zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

BedAndBreakfast Chambres en table d'hôtes La Panacée scoort een 9.77 uit 10 op basis van 36 reviews.