Camping Moulin de Julien ***

8,3

12 reviews over Camping Moulin de Julien in het Nederlands

heerlijk rustig

Willem, 21-8-2016

Ruim opgezette camping met rustige en grote plekken.

Erg vriendelijke en persoonlijke service

Er zijn weinig voorzieningen op de camping maar er is een klein supermarktje op 10 min. lopen.

Het zwembad is klein.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Heerlijke camping met ruime plekken

Jackie, 17-8-2015

De camping ligt op loopafstand van Cordes sur Ciel en heeft mooie grote plekken. Zeer vriendelijke madame. De omgeving is erg mooi. Op de camping is een zwembadje, tafeltennistafels en een klein cafeetje met terras. Verder gelukkig niets. Eén keer in de week serveert madame pizza's.

Het sanitair is niet super maar schoon.

Het restaurant op loopafstand ri Cordes is goed en gezellig.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Prachtige ligging

Joke van Duuren, 6-9-2014

De camping ligt prachtig, ruime plekken, natuurlijke beplanting en een leuk zwembad. Jammer dat het gras niet gemaaid wordt. Vriendelijk personeel, geen poespas op de camping. Sanitair vonden wij onder de maat, 1x per dag wordt er schoongemaakt en zelfs na het schoonmaken ruikt het niet fris. Onpraktische indeling. Heerlijk rustig. Cordes is een leuk plaatsje om te bezoeken en Albi is ook erg moeite waard, Castres valt tegen. Leuk wandelen in de omgeving of de omgeving verkennen per auto, de kleine weggetjes zijn rustig en brengen je overal waar het leuk is. Streek is niet enorm toeristisch maar zeer de moeite waard om te bezoeken.
Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

Vaste rustplaats tijdens trekvakanties

Marjanne van den Berg, 17-3-2013

Tijdens de jaarlijkse trektochten met ons camperbusje staan wij steevast enkele dagen op deze camping (in juni).

Hier zijn rust, grote plaatsen en mooie natuur. Wij staan liefst aan het meertje; vooral in juni sta je daar vaak alleen. Wij vissen dan ´op onze eigen plaats´ graag op karper, die jaarlijks wordt uitgezet. Als het donker wordt gratis kikkerconcert. Van mij mogen ze! Tegen elven wordt het stil.

Er is een mooi zwembad met glijbaan, en o.a. minigolf en pingpong. Bar met terrasje bij de receptie. Het sanitair is schoon en goed onderhouden.

De uitbaatster is tegen ons altijd zeer vriendelijk, praatzaam en behulpzaam.

Cordes is een must voor een bezoek (te voet of per fiets). Er is een SPAR op 10 min. lopen.

Dit jaar gaan we weer. Als het weer meewerkt: ´s ochtends naar het stadje, ´s middags vissen of uitgeteld van de warmte in de schaduw genieten van het uitzicht over het meertje.

(Wij hebben geen kinderen).

Gereisd met partner in juni 2012

Aangename verrassing in het groen

Marc, 26-10-2012

Op loopafstand van Cordes sur Ciel in een prachtige streek. We waren er in september en de camping was uitermate rustig. Zeer vriendelijke uitbaatster. Uitstekend sanitair. Streek met heel wat bezienswaardigheden. Zeker Albi bezoeken.
Gereisd met partner in september 2012

Zeer fijne camping

Fam. Horrix, 2-9-2012

Wij hebben onze keuze van camping bepaald adhv de vorige positieve beoordelingen en wij kunnen dit alleen maar beamen want wij hebben een hele fijne vakantie gehad op deze camping : rustige ligging, zeer mooie camping, vriendelijk onthaal, altijd bereid om uitleg te geven over activiteiten, ontstaan van de camping e.d., ook altijd bereid om te helpen (zonder probleem zak suiker meegekregen toen we even zonder zaten), zeer proper sanitair, fijn en proper zwembad, ontzettend grote standplaats (grote tent + auto en dan nog heel wat plaats over!), camping op zich is nog een vrij groot domein waar ons zoontje van 7 jaar naar hartelust heeft kunnen rondfietsen ... Het enige wat we in het begin een beetje gemist hebben zijn wat snacks zoals pizza e.d.. Die zijn er niet te verkrijgen (wel brood en koffiekoeken), maar daaraan pas je je snel aan. Voor ons was dit de beste camping waar we tot nu toe gestaan hebben. Wat ons betreft dus ook een echte aanrader !!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

Nooit meer!!!!

Sylvia, 6-8-2012

De eigenaresse bleef onverstoorbaar in het Frans praten en ik zei , spreek aub Engels. Maar nee ging door en nogmaals poging gedaan. Ik verstond iets van dat je in frankrijk bent en dat je Frans moet praten.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

Deze camping verdient meer publiek

Familie Poel, 31-7-2010

In 1999 en 2003 zijn we al eerder op deze camping geweest. Opnieuw hebben we genoten. Deze zeer ruim opgezette camping verdient meer publiek. De omgeving is geweldig met het mooie stadje Cordes op loopafstand. 11 jaar geleden waren mijn kinderen van de basisschool leeftijd. Ze hebben toen een prachtige tijd op de camping gehad. Nu als studerende jongeren hebben ze zich weer kostelijk vermaakt in op de camping en in Cordes.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

prima camping

irma, 17-8-2009

Een mooie, rustige camping met hele ruime plekken.

Ook onze twee kinderen vonden het er heerlijk.

De omgeving is zeer de moeite waard

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

Heerlijke camping voor rustzoekers

vd heijkant, 10-8-2009

Wij zijn hier 10 dagen geweest en het was heerlijk. Tenttrailer net buiten een bomenrij, met schaduw tot in de vroege middag. Wij lekker onder de bomenrij , heerlijk in de schaduw, met het zwembad op nog geen 50 meter voor een lekkere duik. Omgeving te gek, heel middeleeuws. Het schitterende dorp goed te voet bereikbaar, voor 2 supermarktjes, overheerlijke koffie op het terrras of een wandeling door het dorp, vol leuke winkels, eetgelegenheden en uitzichten. Sanitair zeer goed, geweldige douches. 2x per week de pizzaboer. Heel erg vriendelijke eigenaars. Een ruime keuze aan diverse soorten plekken. In het bos, aan het water, of op een veld en altijd heel veel ruimte. Overdag en 's nachts heel rustig( behalve een schreeuwerige uil). Geen georganiseerde gedoe. Voor de kinderen een zwembad met glijbaan, pingpongtafel, jeu de boules, een midgetgolfbaantje en een klein speeltuintje voor de kleintjes.
Gereisd met partner in juli 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Moulin de Julien in Cordes-sur-Ciel (Tarn), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Moulin de Julien zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Moulin de Julien scoort een 8.31 uit 10 op basis van 17 reviews.