8,5

Uitstekend

10 reviews over Camping Les Cerisiers in het Nederlands

Vaste residenten houden niet van jonge kinderen

Tine Claus, 5-8-2017

De camping is mooi gelegen en wordt goed onderhouden. Wij logeerden er twee weken met onze kinderen van 1,5 en 2,5. Helaas verblijven er vele vaste residenten op de camping en zij ergerden zich aan onze spelende en lachende kinderen. Dit lieten ze duidelijk merken. Ze keken ons boos aan of praten luidop in het Frans onder elkaar over hoe storend ze kleine kinderen vinden. Ik ben me een keer gaan verontschuldigen en heb de personen in kwestie duidelijk gemaakt dat we er alles aan deden om onze kinderen zo stil mogelijk te houden maar hun enige reactie was zeggen dat ze onze kinderen te jong vinden om deel te nemen aan het campingleven. Uiteindelijk hebben we de campinggbaas erover aangesproken maar hij zei dat we ons dit niet moesten aantrekken. Voor ons was het echter niet meer houdbaar, laat staan ontspannend. Bij alles wat we deden, kregen we vieze blikken of een misprijzend woord. Terwijl onze kinderen gewoon trachten te spelen.
Gereisd familie in juli 2017

Leuke Camping

Tom, 3-9-2016

Zeer goede camping. Alles tip top in orde.Ook aan de details wordt gedacht. Er is een strandje,waar je kan zwemmen .

Voldoende schaduw , grote kampeerplaatsen. Vriendelijk personeel . Mooie omgeving om te wandelen .

Gereisd familie in augustus 2016

Leuke camping

Anke-Steven, 8-8-2015

Camping les Cerisiers ligt prachtig. Je hebt een heel mooi strand langs de Tarn, waar je ook kan zwemmen. Er is een heel aangename sfeer. Ideale camping als je van rust houdt. Ook leuke plekjes voor de kinderen.
Gereisd familie in januari 2015

Fantastisch!

Hans en Stien, 1-8-2015

De camping heeft een prachtige ligging aan de rivier de Tarn, met eigen strandje waar je heerlijk kunt zwemmen.

De ontvangst door het campingteam was erg vriendelijk en behulpzaam.

Het is een echte "natuur"camping met veel bomen voor heerlijk schaduw!

De omgeving, verschillende Gorges is prachtig natuurschoon!

We hebben het heerlijk naar ons zin gehad en zullen deze camping zeker onthouden!

Gereisd met partner in juli 2015

Het voorbeeld van gastvrijheid!

Bart, 1-4-2014

Tijdens het hoogseizoen rijd ik voor mijn werk vele duizenden kilometers door Frankrijk: we hebben een animatiebedrijf voor Franse campings. Soms wil je even niet bij een klant overnachten en zo raakte ik hier in 2012 verzeild. Prima, schoon sanitair, supervriendelijk personeel, goedkoop, en... Gratis koffie als je 's ochtends brood haalt! Fantastisch. Één nachtje gebleven en toen weer aan het werk.

Vanuit deze ervaring hier in 2013 ook met een collega afgesproken op deze camping voor een dagje 'vrij': aan de rivier lekker bbq-en. Ik meldde me bij de receptie en de eigenaar zei: 'Leuk dat je er weer bent! Ik heb nog één plaats beschikbaar, naast de plek waar je vorig jaar stond!'

Dan voel je je welkom op een camping. Een bbq huren? Dat kon niet. We mochten h'm gratis gebruiken, en houtskool had hij ook nog wel liggen. Koffie dus gratis bij het brood. Schoon sanitair, grote plekken, aan de rivier, maar vooral: gastvrij! Een schoolvoorbeeld.

Gereisd zakelijk in augustus 2013

Geweldige camping op toplocatie!

Fam. Boer, 31-8-2013

We zijn dit jaar voor de tweede keer naar deze camping geweest. We hebben weer een mobilhome gehuurd. Deze zijn eenvoudig, maar erg netjes en compleet. Voor geen extra kosten mag je een tentje bijplaatsen. De camping is niet groot, overzichtelijk. De ligging is fantastisch! De camping heeft zelf 2 strandjes aan de rivier de Tarn waar je kunt zwemmen, vissen, dammetjes bouwen of stoer een kampvuur kunt houden. Binnen 10 minuten sta je met de auto in Millau waar je bij verschillende grote supermarkten je boodschappen kunt doen. In de omgeving is erg veel te zien en te doen ook voor kinderen. Je hoeft daarvoor niet ver te rijden. Wij zijn zelfs een dagje naar de Middellandse Zee geweest; dat was wel 11/5 uur rijden, maar wel de moeite waard. De eigenaar is ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Iedere week zijn er een aantal activiteiten: ezeltje rijden, knutselen, barbecue, clown. Een topcamping!
Gereisd familie in januari 2013

heerlijke eenvoudige camping

jlh_scholtes, 11-7-2012

Eenvoudig, maar goed verzorgde camping.

Schitterend gelegen aan de Tarn met verschillende strandjes direct aan de camping.

Op een enkele plaats is het diep genoeg is om te zwemmen.

Sanitair is eenvoudig, maar wordt goed onderhouden en schoon gemaakt.

Leuke eigenaar en personeel, op de franse manier, maar ze staan toch altijd voor je klaar.( kunnen al een beetje nederlands)

schaduwrijke plekken, ook geschikt voor honden.

Voor het eerst dit jaar mobilhomes (5 stuks) op een leuke plek op de camping en hebben veel privacy.

Rustige camping in een hele mooie omgeving, veel te zien in de buurt van de camping, Millau is goed te bereiken op de fiets, slechts 9 km.

Gereisd met partner in juni 2012

Mooie plek

Esther, 28-11-2011

De camping zelf is vrij primitief en weinig sanitair maar wel allemaal zeer goed onderhouden en schoon! Camping ligt direct aan de Tarn waarin je heerlijk kunt zwemmen. Ook een heerlijke plek voor de hond!

Veel te doen en te zien in de omgeving.

Gereisd met partner in augustus 2011

Mooie camping

B. de Vries, 2-6-2009

Redelijk primitieve, maar mooie camping.

Redelijk maar schoon sanitair.

Camping ligt aan rivier de Tarn, waar je heerlijk kunt zwemmen. Stuk ondiep voor kleine kinderen (niet alleen laten)

Vlakbij Millau, leuk stadje...

Gereisd familie in augustus 2006

Bijzonder goed voor oudere of met kleine kinderen

Jh van Dalen, 2-3-2009

De camping is voor de prijs zeer goed

niet voor kinderen boven 10/13 jaar

Gereisd familie in maart 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Cerisiers in Compeyre (Aveyron), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Cerisiers zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Les Cerisiers scoort een 8.5 uit 10 op basis van 15 reviews.