Camping La Bonnette ***

La Bonnette
8,5

85 reviews over Camping La Bonnette in het Nederlands

Super gezellig vriendelijk en culinair eten 👍🏼

Aaltje en Marco de jong, 21-9-2017

Kleine gezellige nette camping
Gereisd met partner in september 2017

Super vakantie gehad!!

Familie Pulles, 30-8-2017

Mooie kleine verzorgde groene camping. Jammer dat je niet kon pinnen

Klein schoon zwembad . Camping niet echt voor tieners. Goed restaurant. Nederlandse eigenaar.

Omdat we het water niet uit de kraan mochten drinken ivm bacterie ( niet alleen op camping maar in de hele gemeente )kregen we flessen water. Deze werden betaald door de gemeente.

Sanitair was in 1 gebouw nog niet aangepakt. Maar de rest zag er schoon en verzorgd uit.

Zou zeker nog een keer terug gaan.

Gereisd met partner in juni 2017

Super camping met aardige eigenaren

Familie met twee kinderen, 23-8-2017

Kleine camping met prima fasciliteiten en zwembad, eenvoudige maar lekkere keuken in het restaurant, leuk dat er ook een riviertje is bij de camping. We hadden een safaritent gehuurd en deze was echt geweldig. Helemaal niks aan te merken op deze plek. We komen vast nog eens terug.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Heerlijke camping

Ruud, 17-8-2017

Heerlijke camping waar wij waren met onze camper, met een geweldige eigenaar waar je ook nog eens fantastisch kan eten in het restaurant. Onze kinderen van 2 en 4 hebben zich vermaakt op de trampoline, zwembad en riviertje
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Leuke kleine camping

Rodenburg, 5-7-2017

Mooie camping, goed restaurant op de camping , het was erg warm in juni 2017 dus fijn dat je af kon koelen in het zwembad, oude dorpen in de omgeving die je kunt bezoeken, het dorpje caylus vonden wij niks aan niks te beleven
Gereisd met partner in juni 2017

Geweldig bij deze Limburger.De gastvrijheid 100%

boels, 21-2-2017

Het was gewoon goed.De ontvangst. De hulp bij kleine problemen zoals een lekke band. De informatie over de omgeving.De wekelijkse barbeque tegen een vrienden prijs.
        Gereisd met partner in september 2016

Prettig verblijf

Animeerw, 19-8-2016

Het is een leuke camping waar kinderen (en wij ook :-) ) veel kunnen doen, zwemmen, op de trampo, darten, volleybal, tafeltennis en in het riviertje dartelen en dammen bouwen. De kinderen zochten elkaar elke dag bij de trampo op en vermaakten zich prima met elkaar. Er is een blibiotheek(je), waar je ook spelletjes kunt lenen en info vindt over de omgeving. Het restaurant was prima, een wisselend dagmenu en alles wordt naar eigen wens klaar gemaakt, heerlijk. Het sanitair was oké. De eigenaar is heel vriendelijk. Het dorpje ligt op loopafstand in een mooi dal, uitzicht vanaf "Het kruis" is mooi. Wij hebben vlakbij de camping de grotten en een kasteel (met gids) bezocht. Grote supermarkt op ongeveer 20 minuten rijden.
        Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Heerlijk ontspannen in typisch Franse sferen

Margo, 7-8-2016

Heerlijke rustige camping, proper / schoon sanitair. Gastvrij onthaal en zeer behulpzame eigenaar. Mooie grote goed verzorgde staanplaatsen. Leuk zwembad waarin volop gespeeld en gezwommen kan worden. Goed restaurant met zeer vriendelijk personeel. Volop genoten van het Franse platteland en de activiteiten die de omgeving bied.

Kortom een camping om terug te keren.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Zeker een aanrader

Ton en Sonja van dijk, 15-7-2016

Mooie camping met grote plaatsen ,schoon sanitair ,klein maar schoon zwembad ,zeer hondvriendelijk , en een restaurant waar je voor een normale prijs heerlijk kunt eten, omgeving is prachtig en een zeer vriendelijke Nederlandse eigenaar zeker een camping om eens naar terug te gaan
        Gereisd met partner in juni 2016

Mooie camping aan riviertje

Fam. Juffermans, 9-7-2016

Mooie hond vriendelijke camping, met goed en schoon sanitair. Vriendelijke eigenaar en een restaurant waar je erg lekker kunt eten. Een echte aanrader
        Gereisd met partner in juni 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Bonnette in Caylus (Tarn et Garonne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Bonnette zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Bonnette scoort een 8.48 uit 10 op basis van 92 reviews.