Camping Pré Fixe ****

9,2

28 reviews over Camping Pré Fixe in het Nederlands

Gastvrije natuurcamping

Sofie, 6-9-2017

Wij hebben op deze camping overnacht tijdens onze doorreis naar Spanje. Camping was rustig en de eigenaars zijn zeer gastvrij. Onze plaats (wij waren met 2 volwassenen, tent & auto) was vrij klein en had minder privacy ten opzichte van de andere campinggasten. De spaghetti op zondagavond was anders dan we verwacht hadden (vooral veel pasta en weinig saus), maar we hebben wel genoten van de ondergaande zon tijdens het avondeten. Zwembad is eerder klein en was nog erg koud tijdens ons verblijf. Sanitair was sober maar proper.
Gereisd met partner in augustus 2017

oase van rust!

magda, 25-8-2017

heerlijke rustige camping, mooie omgeving, op een uurtje van de Pyreneeën, Toulouse.

kleine camping met persoonlijke benadering door de eigenaren, wij stonden aan de rand van camping met uitzicht op weilanden en in de verte de Pyreneeën. 's avonds is het zo stil dat je alleen wat kikkers en de bellen van de schapen en koeien hoort! prima restaurant op de camping en brood service.

enige minpuntje is dat er in het dorp helemaal niets te doen is, zelfs geen bakker.

Gereisd met partner in juli 2017

Fantastische camping!!

Joost Hofman & Ellen Mollink, 13-8-2017

Mooie, rustige, gezellige , zeer schone camping.

Met prachtig uitzicht!!

Super aardige, behulpzame gastheer & gastvrouw & personeel niet te vergeten 👍

Gereisd met partner in januari 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Pré Fixe bij:

Heerlijke, rustige, gastvrije plek!

Eva en Thijs, 30-7-2017

Camping Pre Fixe is een kleine, overzichtelijke terrassencamping. Het is er rustig en voor de kinderen is er vanalles te spelen en te ontdekken. Wist je dat er een 'geheime hut' is in de begroeiing achter het toiletgebouw? De eigenaars zijn heel vriendelijk en het restaurantje is charmant eenvoudig. De wijnen zijn top! Bij slecht weer is er ook binnen speelgoed, top! Opvallend: het sanitair wordt rond 9u gepoetst, zodat je niet in alle vroegte wakker wordt van het geboen en geschrob (zoals op heel veel plaatsen wel het geval is). Enige minpuntje: de douchegordijnen mogen weg wat mij betreft. Zo'n plakkend, nat gordijn in zo'n kleine ruimte.. ieks!

Toulouse en st Gaudens zijn aanraders.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Kleinschalig, rustige en veilige camping

Van Damme S., 30-7-2017

- soms last van geurhinder op de camping

- geen avontuurlijke wandelroutes in de nabije omgeving (wandelingen in Pyreneeën ligt op 1h30-2h van de camping gelegen)

- uitstapjes zijn minimaal 1h van de camping verwijderd

+ kleinschalig

+ gastvrije uitbaters

+ kindvriendelijk/veilige camping

+ sanitair erg netjes onderhouden, in basisuitvoering

+ Ideaal voor MTB-ers en cyclisten

Aandachtspunt bij Trapper-tent:

Te kort aan kleerhaakjes en diepvriesvakje

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Mooie kleine camping

Dick, 26-6-2017

Eind mei begin juni 2017 een weekje op deze camping geweest, mooie omgeving en vanaf de camping zicht op de besneeuwde toppen van de Pyreneeën.

Geweldige ontvangst. Céline en Cyril zijn aardige behulpzame mensen.

Als de caravan beneden op een plek staat wil Cyril je wel met z'n 4 wiel drive naar boven brengen.

Zeker een plek om nog eens terug te komen.

Gereisd met partner in mei 2017

Een vriendelijke, rustige en nette camping.

Stefan. Eersel, 21-8-2016

Deze kleine camping, rond de 40 plaatsen, is schoon en wordt goed onderhouden door de eigenaren. Het is gelegen in een rustig gebied en heeft ruime plekken voor de tent (+100m2) Deze zijn omringd door hagen waardoor je veel privacy hebt. Het gebouw met sanitaire voorzieningen is netjes en wordt heel goed schoongehouden. Omdat de camping in een rustig gebied ligt is de reisafstand naar het hooggebergte of grote steden rond de 45-60 min. Voor ons geen probleem en voor het mtb of racefietsen was dit juist ideaal. Ht zwembad is niet groot maar is schoon en voldoet aan alle eisen. Onze tieners hebben zich daar goed kunnen vermaken. Het eten wat door de eigenaren zelf wordt bereid is vers en smaakvol.
    Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Fijne kleine camping in mooie omgeving

Twister2011, 25-8-2015

Leuke familiecamping met mooie kampeerplekken in een landelijke omgeving. De camping is natuurlijk opgezet en wordt netjes verzorgd. Het zwembadje is klein maar fijn voor jongere kinderen. Er waren voldoende douches en toiletten toen wij er waren. Er is een gezellig restaurant/bar op de camping waar je kunt eten of wat drinken. Wij waren er regelmatig te vinden. De uitbaters en het personeel zijn fijne mensen die hard werken om er iets leuks van te maken. De camping grenst aan een dorp waar niets te beleven valt. Ook vind je in directe omgeving weinig vertier in de vorm van terrasjes, winkels of restaurants. Supermarkten zijn te vinden op circa 15 a 20 km afstand. De directe omgeving is mooi en heuvelachtig. Er is op 25 km afstand vd camping een mooi zwemmeer. De Pyreneeen bereik je ongeveer in 1 uur (geweldige omgeving!). Toulouse ligt op 85 km afstand en is zeer de moeite waard. Ook het Space center is zeer de moeite waard. Kortom een heerlijke vakantie gehad!
    Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

2 weken met de caravan te gast bij Céline en Cyril

Bert P., 8-8-2015

Hier is kamperen -in ons geval met de caravan- niet gewoon kamperen.

We zijn twee weken te gast geweest bij een koppel dat met passie en heel fijn gevoel voor privacy en gasten verwennen hun droom realiseert. Een paar jaar geleden hebben ze de stap gezegd vanuit een druk leven in Noordwest Frankrijk met hun twee kinderen deze camping tot een heerlijk plekje voor hun gasten te maken.

Bij goed weer zie je in de verte een heel groot stuk van de ook in juni/juli nog deels besneeuwde Pyreneeen. Een zembad in een bijna tropische setting, intieme plaatsen, hulp van Cyriel met een 4x4 indien nodig bij het plaatsen en weer vertrekken van de caravan, tips over de omgeving en een heel heldere hemel in een stil gebied waar toch veel te zien en doen is.

Wij kwamen er voor een of twee nachten, bleven twee weken....

Gereisd met partner in juni 2015

Leuke camping

Loek, 29-4-2015

Prima camping, aardige eigenaren. Het is hier in de omgeving geweldig wandelen. Bij het uitzoeken van een plek voor de caravan wel opletten dat je ook weer weg moet.
    Gereisd met partner in mei 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Pré Fixe bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Pré Fixe in Cassagnabère Tournas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Pré Fixe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Pré Fixe scoort een 9.24 uit 10 op basis van 48 reviews.