Camping La Pibola ***

8,4

8 reviews over Camping La Pibola in het Nederlands

fijne vakantie gehad!!

Vogel, 20-8-2016

Wij hadden een mooie grote plek voor onze caravan met bijzettentje aan het begin van de camping. De camping was dit jaar een mix van vooral Fransen, wat Nederlanders, Belgen en een enkele Engelsman of Duitser. De camping is met name gericht op de verhuur van stacaravans en huisjes, maar toch hebben wij wel echt een campinggevoel gehad. Het sanitair is redelijk te noemen. Het blok vooraan op de camping is oud en zeker aan enige vervanging toe, maar het was behoorlijk schoon. 3 keer per dag wordt er gesopt. Aan het eind van ons verblijf kwam er iets ander "publiek", die hun kleine kinderen alleen naar het toilet liet gaan etc., waardoor het er wat minder schoon werd. Onze kinderen hebben zich prima vermaakt in het zwembad. Die is niet groot, maar voldoet prima. Enkele kilometers van de camping is een groot meer waar ook gezwommen kan worden. Een aanrader. Er wordt op kleine schaal wat georganiseerd (waterpolo, muziek etc.). Eigenaren zijn zeer vriendelijk en doen zeer hun best.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Nooit meer

À.S., 1-7-2016

Hele kleine plaatsen voor tenten. Niet geschikt voor kampeerders. Waren van plan 1 week te blijven maar zijn na een dag vertrokken. Ingesloten gevoel, geen vergezichten.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

Knusse familievriendelijke camping

Therese, 1-10-2014

Fijne Franse camping, heerlijk kleinschalig, niet overladen met alleen maar Nederlanders, onze accommodatie (chalet ) was prima, alleen de keuken was zeer summier ingericht. Bedden ook matig. Dus niet een hele luxe camping maar prima prijs / kwaliteit verhouding. Eigenaar spreekt matig Engels.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Heerlijke kleine camping

Silvia, 11-8-2014

Heerlijke kleine camping, veel rust en ruime plekken. Vanaf onze plek kon je zo de bergen in de verte zien. De eigenaren zijn fijne mensen, vriendelijk en ontzettend behulpzaam. De campinggasten bestonden toen wij er in juli waren voor de helft uit Nederlanders, voor de helft uit Fransen.
Gereisd met partner in juli 2014

Hele mooie en fijne camping

AadErmy, 4-8-2013

Fijne plek in het land van de Catharen. Heel vriendelijke eigenaren, kleinschalige camping, fijne sfeer. Heel prettige plek, vooral met kinderen. Veel bezienswaardigs in de omgeving, waaronder prehistorische grottekeningen, middeleeuwse plaatsen en gebergte. Sinds een paar jaar komen er kennelijk wat meer Nederlanders, maar zeker geen Nederlandse kolonie.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Super

Christophe Verhaeghe, 30-7-2013

We hebben op de camping La Pibola onze vakantie doorgebracht en dit gedurende bijna 3 weken. De camping ligt bovenaan een heuveltop aan een doodlopende straat, rust gegarandeerd. De campingeigenaren zijn super vriendelijk, altijd bereid voor een praatje, informatie te verstrekken over de omgeving of om je te helpen. Het is een heel rustige camping met mooie, schaduwrijke standplaatsen. Voor de kinderen is er voldoende voorhanden, trampoline, zwembad, speeltuin, pingpong en een binnenruimte met gezelschappen, boeken, strips, biljart en mini-voetbaltafel. Verder is er ook animatie voorzien, 's morgens is er voor de kinderen een activiteit (weliswaar in het Frans), in de namiddag is er een activiteit voor de volwassenen. Ook worden er af en toe 's avonds een activiteit georganiseerd, deelname is telkens volledig vrijblijvend.

Net buiten de camping is er een restaurant (nieuwe uitbaters) met een beperkte kaart,, die aan te raden is.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

Rustige voornamelijk franse mooi gelegen camping

lisettedewildt, 10-8-2011

Niet te aanwezige eigenaren die wel zeer vriendelijk zijn. Wij waren hier met twee kinderen van 7 en 9. Leuke trampoline, speeltuin en gezellig zwembadje. Jammer voor de kinderen dat hier uitsluitend franse kinderen waren, maar wat niet is kan nog komen.... Wij hadden de bungalowtent van voor 1997 gereserveerd, die ons zeer verraste. Een mooi gelegen, gezellige, ruime en schone tent met eigen toilet en douche en precies het keuken sanitair wat we nodig hadden. Er is fietsverhuur aanwezig, de omgeving is prachtig en ligt op een kwartiertje rijden van het gezellige plaatsje Mirepoix waar volop sprake is van lekkere en gezellige restaurantjes. Een knusse aanrader! Blijft jammer dat er niet wat meer Nederlanders waren.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Voor de echte kampeerders

Johan, 7-7-2009

Zeer rustig gelegen camping ideaal als basis voor de vele uitstapjes in een prachtige omgeving. Hier zijn naast kampeerplaatsen ook vaste verblijven te huur. Veel schaduwrijke plekken, of een duik in het schone zwembad maken een verblijf bij hitte extra aangenaam. Het sanitair is gedateerd, maar wordt goed schoon gehouden.

Voor de jeugd is er naast het verwarmde zwembad een speeltuintje, trampoline en een recreatieruimte. Het naastgelegen restaurant met terras was (nog) niet geopend.

Hoewel de eerste indruk niet overweldigend was, hebben wij hier toch een aangenaam verblijf gehad, wanneer je geen Vakantieparken eisen stelt is deze camping aan te bevelen. Er zijn beter maar meer slechtere.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Pibola in Camon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Pibola zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Pibola scoort een 8.37 uit 10 op basis van 17 reviews.