Gasthof Le Claux

Gasthof Le Claux
Le Claux

1 review over Gasthof Le Claux in het Nederlands

23-7-2013

Van aankomst tot vertrek genoten van wat de eigenaars ons te bieden hadden voor ons verblijf in dit charmant hotel. Wij konden op het gemak onze bagage naar de kamers brengen en nadien heeft de patron nog een half uurtje tijd (al was het een stuk na negen hr 's avonds) gemaakt om ons wat uitleg te geven rond de mogelijkheden in de buurt van Boissières. 's Morgens een gezellig ontbijt op het terras met de zon die tussen de bomen scheen, nadien konden de kinderen gebruik maken van het zwembad. Na onze dagactiviteit genoten van een lekkere menu, met streekgerechten, met liefde klaargemaakt door de gastvrouw. Ook ontbijt op dag van vertrek was heerlijk en na een kort gesprek met ons gastenkoppel zijn wij met een goed gevoel vertrokken. Als je zeker wil zijn van een verzorgd, rustig en ongedwongen verblijf in de buurt van de Lot vallei kunnen wij gerust Auberge "le Claux" aanbevelen.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Le Claux in Boissières, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Le Claux zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Gasthof Le Claux scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.